Brazil
Galheta

Floripa

February 1, 2023 in Brazil ⋅ ⛅ 26 °C

Florianopolis, au bekannt als Floripa het im Voruus viel versproche. So isches denn au gsi!
      De Eron het im 17h Bus nöd meh als 4Stund pennt. Bi mir sinds mindeschtens 12 gsi. Päch für ihn.
      S Hostel isch top gsi, falsch buecht hemmer denn halt es 4er Zimmer für eus allei gha :) Ein beheizte Innepool, ein grosse Ussepool und Massageahgebott im Ussebereich (0.55.-/min) sind schomal gueti Vorussetzige für ruhigi Erholigstäg gsi. Wer bis da ane glaubt het, dass mer eus würkli erhollt hend, tüscht sich starch🤣
      Am erste Tag simmer im Hostelbereich und schnell am Strand gsi, sind denn aber nöd in Usgang und sind bi Ziite is Bett. Nacher ischs aber losgange 🙂

Was isch alles passiert:

- Tag 2: De Tag isch stürmig gsi, drum simmer de Taag duur Hostel bliebe. Vo Stromusfall zu schreiende Gäscht hetts alles gha. Am abig isch denn eusi Uberfahrerin ines parkierts Auto inegfahre (sodass bi dem de Alarm losgange isch) und isch denn mit eus hinedrin abghaue 🤣. Ihre kommentar zu eus: "Disculpa"
      1h später isch sie denn im gliiche Club gsi wie mir. Tatsächlich hets ih dem Schuppe allerart Persone gha, die einte easy furchterregend, anderi ziemli "normal". S beste ah allem isch aber de Wintichläber ah de Empanadas-Vitrine gsi woni per Zuefall entdeckt han.

- Tag 3: wieder hätts gstürmt, aber nid so krass.
      De Eron und ich gönned eus e Päärlimassage 😍 und e Kokosnuss am Strand.
      Hüt isch euses Uber es Partyuber gsi.
      Us irgend eme Grund isch denn bide Rückkehr diheime es chlises Fänschterli kabuttgange. @eron weisch du wie?

-Tag 4: mal wieder bis am 2 am Namittag pennt und denn gad go ässe. Wieder Stürm, drum en Hosteltag, am Abig aber wueder Usgang. Ufem Heiwäg hetts mitem Uberfahrer no en Hot Dog geh wos zuebereitet händ wie uf eme indische Bazar, bis hüt gahts eus aber beidne no guet.

-Tag 5: eron gaht hei, und ich gang mit es Paar dödel id Stadt go ässe. D Stadt isch usgstorbe (Sunntig), die einzige Mänsche uf de Strass sind die wo immer uf de Strass sind... und am Abig wieder in Usgang..

-Tag 6: Ich starte de Tag wieder am 2 am Namittag und sege allne dass ich hüt sicher nümme in Usgang gahne.
      Per Zuefall hani no en nette Luzärner kenneglernt wo gern mal in Usgang gah wür... 3 Mal chönder Rate wommer denn wieder mit ere zämmetrummlete Gruppe glandet sind.. Sunneufgang bewunderet am 6i am Morge und denn ab is Bett. Am 11i isch nämli de Checkout gsi.

-Tag 7: Nomal id Stadt go ässe und nach eme Schwumm im Hostelpool mit de Badhose am Rucksack an Flughafe für uf Rio.

2 Sache wo sich durch die ganze 7 Täg zoge händ:
      - D Priise im Hostelrestaurant sind gwürflet oder usglöslet gsi. Spaghetti mit Tomatesauce sind tüürer gsi als es Stake mit Biilag..
      - Entweder muesch Portugiesisch chönne oder denn sehr guet Spanisch zum chli öppis verstah, ansuste handlet sich d Unterhaltig immer ums gliiche: Bacalhau

Kurzeinführung in #vanlife 😉

May 15, 2022 in Brazil ⋅ ⛅ 22 °C

Da es zwischen Foz do Iguaçu und dem Meer anscheinend ausser Landwirtschaft nicht allzu viel zu sehen gibt, entscheiden wir uns, zwei Fahrtage einzulegen. Übernachtet wird irgendwo an der Tankstelle - so richtig #vanlife, damit Silvi auch diese Seite sieht. 😜 Am Mittwoch fahren wir dann nach Morretes, wo wir einen wunderschönen Camping finden und den Nachmittag und Abend bei mehrheitlich schönem Wetter geniessen. Am nächsten Tag geht's nach Deutschland. 🇩🇪 Pomerode soll nämlich die deutscheste Stadt Brasiliens sein (Fun Fact: scheinbar haben ca. 10% der Brasilianer*innen Deutsche Wurzeln...) - und da wir sowieso da in der Region durch müssen, machen wir einen kurzen Halt. Das Dörfli hat tatsächlich einige Fachwerkhäuser, die lokale Brauerei heisst Schornstein und zahlreiche Deutschlandflaggen zeigen, wo die Wurzeln vieler Einwohner*innen liegen. Wir landen auf einem Rocker-Camping und nach einem Znacht (und unserem ersten Caipi🍹) im Dorf (um 22 Uhr schliesst hier alles - fast wie zuhause 😉) sind wir plötzlich mit ein paar Alt-Rockern am Billiard spielen und Bier trinken. 😄 Das Coole an dem Ganzen? Wir können uns hier auf Deutsch besser unterhalten als auf Portugiesisch! 😄 (unsere Portugiesischkenntnisse sind zugegebenermassen sehr gering, aber die Leute haben echt gut Deutsch gesprochen 😊)
      Am nächsten Morgen schaffen wir es natürlich nicht allzu früh aus dem Bett. 🤕🙈 Zum Zmittag landen wir in Blumenau im Vila Germânica. Hier findet jedes Jahr das zweitgrösste Oktoberfest der Welt statt. Wir finden das Ganze ziemlich absurd (Europaparkgefühle kommen auf) 😅 und fahren schon bald weiter. Da unser Timing wirklich miserabel ist, stehen wir vor bzw. Um Florianópolis so richtig im Stau und kommen so erst beim Eindunklen auf der Ilha Santa Catarina an.
      Das Rauschen der Wellen weckt uns (bzw. v.a. Silvi - hallo Jetlag 😅) am nächsten Tag relativ früh. Das Wetter ist nicht so super, sodass ein Strandtag nicht in Frage kommt. Einer Wanderung steht aber nichts im Weg (#wanderwetter): Einmal von Santinho zum Morro das Aranhas, weiter zum Praia da Moçambique und durch die Sanddünen wieder zurück zum Camping. Am Schluss bleiben uns sogar noch ein paar Stunden zur Erholung in der Hängematte.
      Am Sonntag fahren wir zur Lagoa do Conceiçao, wo wir mit einem Boot auf die andere Seeseite gefahren werden und zum Zmittag eine riiiiesen Auswahl an Crevetten und lokalem Fisch serviert bekommen. Vollge**essen fahren wir zum Praia Mole, wo wir Nädj & Schöggu (die Berner 😉) treffen wollen. Die 2 finden wir, aber das Wetter ist 👎👎👎, sodass wir nicht am Strand bleiben. Wir treffen uns später zu Caipis und Empanadas in Barra do Lagoa, wo wir einen sehr lustigen Abend zu viert verbringen. 🍹🥳😁

Praia Mole

September 1, 2019 in Brazil ⋅ ⛅ 17 °C

A Celisa me mandou um e-mail sugerindo uma visita ao mirante da Praia Mole. De ônibus, eu fui lá. O mirante tem uma paisagem impressionante ao seu redor. Eu pude tirar lindas fotos.

Galheta