Brazil
Historic Centre (Salvador)

Salvador City 1

November 16, 2021 in Brazil ⋅ 🌧 24 °C

Vo Brasilie isch das mini Lieblingsstadt gsi. Scho direkt woni acho bin, hani e gwüssi Verbindig doane gspürrt. 🏖️😘
      Di meiste würdet Salvador ned als schön empfinde. Vil Obdachlosi und Bättler uf de Strosse, d Hüser kaputt, und d Strossene chöntet ihri eigene Gschichte vazelle.
      Aber gnau das hets bi mer usgmacht. Es isch mer vorcho wie d Beschriebig vomene Buech vor 50 Jahre. Ich han mich di ganzi Zit sehr sicher gfühhlt. Ich bin au 2-3 Mol a Stellene gsi, wo en Tourist ned sötti si, aber au döte sind d Lüt höfflich gsi.😅
      Das isch au en wichtige Punkt wieso dasi die Stadt ase mag: Fründlichkeit. Egal ob Verkäufer, Strassemousiker oder Iheimischi; si sind fründlich gsi und hend guete Tag gwünscht. Das hani ide Grossstadt mega vermisst und Salvador het den au fast 3 Millione Iwohner!🏰

Usserdem isch Salvador au de Ursprung vode Kolonialisierig und au vom Salsa. 🧑🏿💃🏾🕺🏼Vo do us sind d Afrikaner nach Amerika verschifft worde. Darum isch d Hutfarb au einiges dünkler im Durschnitt wie in Sao Paulo, guet döte findsch eh alles. 😂
      Aber das hani den mit de Franzose vil gmacht. Mer hend vili Muesee und Chirchene bsuecht.
      Was mer ufgfalle isch bide Krichene: kei einzigi Kirche het Cherzli zum azünde gha. 🕯️Für 50 Rappe het mer aber es LED-Kerzli chöne "azünde"... I weiss nonig wasi vo dem söll halte, aber i denke ide Schwiz wirds scho nonig so schnell cho.
      Im Februar wärs do genial!‼️💃🏾🕺🏼 ali meinet das Rio de Janeiro d Hochburg vom Karneval isch, aber das stimmt nicht. In Salvador isch di grössti "Fasnacht" und da stoht uf minere Bucketlist fürd Zuekunft jetzte haha.

Zemegfasst isch Salvador arm a Geld aber rich a Höfflichkeit. I würs vor Rio vorzüche!🌄

Historic Centre (Salvador), Pelourinho