Cambodia
Bœ̆ng Kaôh Toch

Discover travel destinations of travelers writing a travel journal on FindPenguins.
Travelers at this place
    • Day 14

Koh Rong Sanloem - Koh Rong

November 15, 2023 in Cambodia ⋅ ☀️ 31 °C

Bateau jusqu'à l'île principale Koh Rong.
      Hostel super sympa face à la mer, beaucoup de jeunes qui voyagent et très détente
      Il y avait même un spectacle de feu (dont la seule vidéo en ma possession est un gros fail)Read more

• Day 16

Koh Rong - BeachWalk Koh Rong

November 13, 2022 in Cambodia ⋅ ☁️ 28 °C

Bach erfogreichem Beerpongturnier wurde heute von Koh Rong Sanloem nach Koh Rong übergesetzt. Angekommen war für heute nur noch hartes Entspannen angesagt. Der Strand und das Gelände versprechen aber Einiges :)Read more

• Day 20

Longset Beach 🌊

February 5, 2023 in Cambodia ⋅ 🌙 28 °C

Nach längerem Überlegen stand für uns fest, dass wir nicht noch eine weitere Nacht in der aktuellen Unterkunft verbringen wollten. Wir hatten ein schönes Hostel auf der Südseite der Insel entdeckt und dieses für eine Nacht gebucht. Die Motorradfahrt dort hin war wieder aufregend und holprig. Das Funky Beach Hostel verfügte über mehrere Bungalows die direkt am Strand lagen. Die Unterkunft war für vier Personen ausgelegt so das wir uns diese mit Malte teilten. Der Sand war so weiß und fein, dass er quietschte wenn man ihn betrat. Das Wasser war hellblau und die Wellen rauschten. Traumhaft schön und das alles für weniger Geld, mit Strom und fließendem Wasser in unserer Unterkunft - purer Luxus. Unser einziges Problem war es, dass es auf der Insel keinen ATM gab, man alles bar bezahlen musste und wir vor unserer Anreise zu wenig Geld abgehoben hatten. Somit mussten wir uns zu einem 30 minütigen Fußmarsch in die Hafenstadt aufmachen. Der Weg ging direkt am Meer entlang, weshalb es uns nichts ausmachte, zu dem Restaurant zu gehen bei dem eine Cash Out Transaktion möglich war. Als wir erfolgreich zurückkehrten, liefen wir ins Meer und ließen uns treiben. Am Abend gingen wir wieder am Meer spazieren und sahen während dem Essen zu, wie sich das Meer immer weiter zurück zog und die Sonne unterging.Read more

• Day 82

הופס הגענו

March 3, 2022 in Cambodia ⋅ ⛅ 29 °C

קמנו לבוקר אחרון לפני המעבר לאיים. התארגנו, עלמה ואני תיאמנו בגדים שחלילה לא נלבש אותו דבר וניראה כמו תאומות, עשינו צ’ק אווט ואחרי וידוא שדן אכן שלילי לקורונה יצאנו לעיר. עצרנו בדרך לאסוף את המאפים שדן ושוהם הזמינו מהדוכן, והופתענו לגלות שמישהו כבר לקח את ההזמנה תחת השם שלנו, אז לקחנו פשוט מאפי שוקולד וקינמון שנשארו, מזל שלא נגמר זה היה יכול להיות הרבה יותר טרגי. נסענו עם המאפים לבית קפה ששתינו בו אתמול כי הוא היה ממש מוצלח, ומשם המשכנו לסידורים לפני ההגעה לאיים. ממש אמרו לנו שהכל באיים יקר וצריך לבוא מצויידים ואנחנו התרמילאים שאנחנו ניסינו לעשות הכל כדי להתמודד עם המצב על הצד הטוב ביותר. רכשנו כבר אתמול בסופר כמה חבילות אוראו, קנינו חמאת בוטנים, ריבה, לחם וכל טוב… אז היינו צריכים רק השלמות של קצת פירות, קרם הגנה, ווידוא שלכולם יש כסף מזומן, היה ניסיון גם להטעין את הכרטיסי סים ולבסוף אספנו טייק אווי של אורז וסנדוויצים ממסעדת הבית שיהיה לנו אוכל לדרך ממש כמו קמבודים טובים. אחרי כל העצירות והסידורים חזרנו לקארמה למלא כל טיפת מי שתייה אפשרית בבקבוקים שלנו, ומשם יצאנו לדרכנו עם הנהג שסגרנו איתו אתמול. הזהירו אותנו גם מהנסיעה שהיא מאוד באמפית אבל הופתעתי לגלות שלא, ובאמת הדרך הייתה ממש בסדר גמור. הגענו בדיוק ב14:30 לקנות כרטיסים ולעלות על המעבורת האחרונה לאותו היום. כולם אמרו לנו שהאחרונה ב15:30 אז לא מיהרנו וכשהגענו ישר מכרו לנו מהר כרטיס והסירה חיכתה לנו כמה דקות שנעלה ונצא ככה שהיה לנו ממש מזל שהגענו בול בזמן ןשחיכו לנו ולא נסעו בלעדינו אחרת היינו נתקעים שם ללילה.
      הנסיעה בסירה הייתה ממש קצרה מהמצופה עם הרבה רוח בפנים אבל תוך 30 דקות בערך כבר הגענו לאי וירדנו המזח. ראינו שזה מרחק הליכה של איזה 12 דקות על החוף אז לקחנו את התיקים סגרנו קליפסים ויצאנו לדרך. תחילת הדרך הייתה ממש סבבה, המים היו מדהימים ושקופים, החול לבן ויפה, ואפילו לא היה כל כך חם. אבל אז אחרי כמה דקות הליכה הלחות התחילה להשפיע וגם פתאום נגמר החוף והיינו צריכים לחצות בתוך המים עם המוצילות וכל הדרך נהייתה הרבה יותר מאתגרת משחשבנו. בסוף צלחנו את המשימה והגענו לנסט ההוסטל שלנו ל3 לילות הקרובים. איך שהגענו ראינו את אורן חבר טוב של עלמה מהצבא ואת עמית שמטייל איתו ועוד כמה ישראלים שנמצאים כאן איתנו בהוסטל. ההוסטל שלנו ממש מרוחק מכל שאר הדברים באי הוא במין פינה שקטה מבודדת כזאת על החוף, זה מן דורמס פשוטים ממש לא ברמה גבוה אבל אחלה לובי וממש נראה שיש פה אוירה טובה ורגועה.
      זרקנו את הדברים בחדר, תוך חמש דקות כבר היינו בחוף עם בגדי ים, בהחלט מעבר אולי המהיר ביותר מקמפוט לאיים. עלמה ואני שיחקנו שש בש ודן והבנים הישראלים ארגנו קבוצת כדורעף למשחק מול חבורה אחרת של תיירים לא ישראלים. עלמה ואני ממש שמחנו בשביל דן שסוף סוף אחרי 3 חודשים בחברת בנות בלבד יש לו הזדמנות להיות קצת עם בנים וראינו אותו פורח שם במשחק וזה היה מרגש לכל הדעות.
      לאורן ועמית ושאר הבנים היה סיור פלנקטונים שהם קבעו ל19:00 בערב אז יצאנו ביחד איתם כל החבורה לוויליג׳ (החלק המרכזי יותר באי) לאכול ארוחת ערב ומשם הם הלכו לסיור שלהם. לא הייתי רעבה בכלל ובכל זאת הזמנתי פרייד רייס כי אמרו שהכל נסגר ב20:00 ואין שום מקום שאפשר להשיג ממנו אוכל. כשישבנו עם הבנים היה ממש מצחיק לחשוב איך זה לטייל רק בנים או רק בנות, ואיך לדן לטייל רק בחברת בנות כל הזמן. ראינו את ההתנהלות שלהם בינהם עם כסף ולוז ותכנונים וזה היה פשוט קורע לראות אותם, כל כך שונה מאיך שאנחנו מתנהלות בהחלט ניכר שאישה הייתה יכולה לעשות רק טוב ולסדר את כל הבלאגן שקורה שם.
      משם אחרי הסתובבות קלה בחוף ורכישה של גלידה במחיר סבבה לחלוטין הלכתי לשבת עם ליאו באיזה בר. ישבנו שעות ודיברנו והיה איזה כלב קטן וחמוד שכל הזמן בא לארח לנו חברה וגם כל מיני אנשים שיכורים שלא היה ברור מה הם רוצים ומה נסגר איתם. משם חזרנו לנסט, הדרך הייתה חשוכה ולא זכרנו בדיוק את השבילים בג’ונגל אז היינו צריכים להאיר עם פנס, לפלס את דרכנו, לחצות כמה חלקים במים, וזה היה ממש מסע מפרך כמו בסרט ילדים אבודים על איזה אי בודד אבל בסוף הגענו בבטחה. השעה כבר הייתה ממש מאוחרת וכולם ישנו בחדר. נכנסתי ולהפתעתי ראיתי שהמיטת קומותיים העליונה תפוסה למרות שזאת אמורה להיות המיטה שלי, אבל המיטה של עלמה פנויה אז חשבתי לעצמי שבטח היא חברה טובה והשאירה לי את המיטה התחתונה כדי שיהיה לי נוח להתארגן כשאגיע בלילה. זה אולי לא נשמע לכם כמו פרט מידע משמעותי כרגע אבל מחר ההמשך יבוא ותגלו למה ציינתי את זה.
      מסקנת היום:
      לא להקשיב רק להמלצות!!! ולקחת כל דבר בעירבון מוגבל!!! כל היום היה בסימן ללכת אחרי המלצות ומה שאמרו לנו בעיניים עצומות וגילינו מלא דברים ששונים לגמרי ממה שאמרו לנו -
      1. הצטיידנו במלא אוכל ודברים לפני האי וממש חששנו מהמחירים ומסתבר שלא לצורך יש פה הכל יש מסעדות ואפילו במחירים דיי סבבה רק קצת יותר יקרים…תוך שניה מצאנו מסעדות במחירים טובים ויש הכל בתפריט.
      2. אמרו שאין כלום באי אבל אפילו השגנו גלידה בקלות וחשבתי לפי התיאורים שנגיע לאיזה מקום שכוח אל אבל ממש לא כך הדבר.
      3. אמרו לנו שהמעבורת ב15:30 אז סמכנו על זה ולא בדקנו בעצמנו וכמעט נתקענו בסיהנוקוויל ללילה בגלל השטות הזאת.
      4. חשבנו שהנסט זה המקום היחידי בערך שאפשר לישון בו באי וזה בכלל ממש מרוחק מכל המקומות ואנחנו כל פעם צריכים ללכת איזה חצי שעה כדי להגיע לאיזור המרכזי באי. זה סבבה כי האיזור באי שלנו ממש יפה ובהחלט יש אוירה בהוסטל אבל זה לא נכון להגיד שזה המקום היחידי שאפשר לישון בו ויכול להיות שהיינו בוחרים אחרת אם לא היו מציגים לנו את זה ככה.

האי באמת מהמם ואני שמחה לגלות דברים אחרים ממה שאמרו לנו. בדיוק כמו מה שקרה כשהגענו לקמבודיה כולם הזהירו שמסוכן פה והמקומיים לא נחמדים, וממש לא כך הדבר. סתם חבל שככה מייצרים רושם לא טוב, כל היום הסתובבו פה באי והופתענו לטובה לגלות שהדברים שונים מאיך שהציגו לנו אותם. אני ממש אנסה מעכשיו לא לעשות את אותו הדבר לאחרים ולא לתת המלצות או לפתח ציפיות או לייצר רושם שהוא לא נכון ואני אשתדל לשים לב לזה יותר מעכשיו.

• Day 119

Suns of Beaches

December 25, 2016 in Cambodia ⋅ ⛅ 17 °C

På juldagen åkte vi båt till ön Koh Rong med vår kompis från julfirandet, Noud. Vi blev avsläppta på en liten pir och vi fick promenera cirka tio min. Där på en helt egen strand låg vårt lilla hostel, Suns of Beaches. De fem nätterna spenderades i ett litet tält bara trettio meter från stranden. Hostlet försöker köra så ekovänligt som möjligt med begränsad elektricitet och de använder inga kemikalier för att rena grundvattnet från järn som de tar cirka femton meter under marken. Därför fick vi vänja oss med att duscha och spola i brunrött vatten, vilket gick alldeles utmärkt :) Ett riktigt relaxställe med hängmattor överallt och vissa dagar spenderades med att bara slappa, läsa bok, mysa med supersöta hundvalpar och bada. När solen gått ned kunde vi bada med fluorescerande plankton som gjorde att vattnet fylldes med små blixtar när vi rörde oss. Grädden på moset blev ett stjärnfall från den klara himlen. Magiskt! Eller "illidyliskt" som Fredrik säger :) Inget wifi fanns på hostlet men efter drygt en timmes promenad i djungeln, över vattendrag och på långa stränder tog vi oss till den "stora" byn för att äta lite billigare mat, shoppa på minimarkets och för att få lite kontakt med omvärlden. Den långa promenaden toppades sedan med ytterligare 45 minuters vandring/klättring i djungeln för att komma till öns längsta strand med den vitaste sanden. Lite spänning i vardagen blev det när vi sedan missbedömde hur snart solen skulle gå ned, vilket resulterade i att vi på tillbakavägen fick vandra de sista tjugo minuterna till hostlet i en kolsvart djungel och med vetskapen att det finns tiotals giftiga orm- och spindelarter på ön.. Fredriks frenetiska bankande med sin vandringspinne måste dock ha skrämt bort de flesta farliga djuren längs vägen!

Efter dessa dagar var vi ordentligt utvilade inför nyårsfirandet på fastlandet!

You might also know this place by the following names: