Cambodia
Kraol Kou

Waterpark

February 10, 2022 in Cambodia ⋅ ⛅ 31 °C

He hoi, gister gingen we naar waterpark Garden City, iets buiten Phnom Penh. Het waterpark was redelijk groot, met een heel scala aan glijbanen en nog veel meer. We hebben er alleen geen foto's, want water en telefoons gaan vaak niet heel goed samen. Om een indruk te geven heb ik maar een foto van het waterpark van internet gehaald. De leukste glijbanen gingen in halve manen of zelfs over de kop! Daarnaast was er nog een plek waar je flowboard kon doen, een soort artificiële surf ding. In totaal zijn we toch wel 5 uur goed bezig geweest, best een prestatie in het hete park. Het was dan ook super leuk, al zijn we wle allemaal enigzins flink verbrand. Diezelfde dag hadden we een poging gedaan ons visum te verlengen, wat ertoe leidde dat we nu ons paspoort een week kwijt zijn. Jammer, aangezien we dat ook in het hostel hadden kunnen doen, zodat we niet hoefde te reizen.

Onze plannen na, en in, Cambodja verschillen met de dag. Ons nieuwe plan is: morgen naar Kampong, een stad in Cambodja, een paar dagen later terug de paspoorten ophalen, scooters huren, rondreizen door het land voor een paar weken en dan naar India. Niks is zeker helaas in deze tijden, en met de vele opties die we hebben.
      Tot snel

Kraol Kou