Chile
Barrio Brazil

Santiago Tag 2 bis 5

January 13 in Chile ⋅ ☀️ 23 °C

Die Zeit bleibt für uns nicht stehen, die Uhr dreht sich weiter.
      Santiago hat viel zu bieten. z. B. das italienische Viertel, mit Kneipen, Restaurants und vielen Eisdielen.
      Eine Kugel für 3 Euro, die wissen, was sie verlangen müssen.
      Durch manche kleine, alte Tür, die man geht, erscheinen dahinter moderne Läden oder Gärten von Restaurants.
      Freitag gehen wir noch einmal zum Essen in das italienische Viertel, heute ist richtig was los. Wir müssen vorher den Getränketipp Nr. 1 probieren, einen  Pisco Sour.
      Ansonsten ging es die Tage vorbei am Regierungspalast, am Stadtteil Barrio Paris - Londres mit den Patricia Häusern, Kulturzentrum usw. usw.
      Ab und zu haben wir Nachmittag keine Lust zum Besichtigen, hocken auf dem Balkon und schauen, was auf der Straße so los ist und los ist hier immer was.
      Samstag war Markt in unserer Straße.
      Gemüse / Salat billigst, Erdbeeren Kilo 1, 50Euro, Kirschen Kilo 1 Euro. Die wenn wüssten, das ich für 200 g schon 4,60 Euro auf'n Viktualienmarkt bezahlt habe, die wissen auch, was sie verlangen müssen.
      Den Getränketipp Nr. 2 einen Torremoto haben wir natürlich auch probiert 👍
      Santiago ist eine tolle Stadt, 5 Tage sind definitiv zu kurz, aber für uns reichen sie.
      Montag fahren wir an die Küste nach Valparaiso.

Santiago Tag 2

December 27, 2023 in Chile ⋅ ☁️ 26 °C

Gefühlt besteht Santiago nur aus Hochhäusern 😲 Aber dafür gibt es krisensichere Jobs als Fensterputzer (nur für Schwindelfreie - nix für mich), Pool mit Aussicht auf dem Dach und sogar Toiletten in der Höhe. Wir waren im Museum für präkolumbianische Kunst und morgen geht's Richtung Süden 🌋. Zum Abschied: ein Sonnenuntergang ☀️Read more

Santiago - neues Abenteuer beginnt 🇨🇱

February 8, 2023 in Chile ⋅ ☀️ 31 °C

Wir fliegen von Vanuatu nach Auckland und müssen dort 6 Stunden am Flughafen verbringen. Nach weiteren 10h Flug kommen wir in Santiago de Chile an und befinden uns in einer ganz anderen Welt (und Zeitzone). Bis auf den Jetlag läuft alles wie geschmiert und wir kommen unkompliziert im Stadtzentrum an. Der Vibe der Stadt ist ganz anders als was wir bisher erlebt haben. Sehr viele Menschen, Musik und Essen an jeder Ecke... wir sind begeistert von der neuen Stimmung. Abends gehen wir im bunten Kneipenviertel Lastarria den ersten Pisco Sour trinken. Wir sind auf die kommenden 4 Wochen gespannt!Read more

City Center

April 21, 2023 in Chile ⋅ ☀️ 61 °F

Our walking tour continued with downtown Santiago. The streets were bustling with lots of people working, shopping, and going about their day. You might not be able to tell from the pics we've shared so far, but Santiago is a very cosmopolitan city. It reminds us both of NYC, but maybe a bit cleaner and a little less edgy. Sam is definitely feeling at home and I'm enjoying the vitality of the city.Read more

Santiago: Neus Airbnb

December 8, 2023 in Chile ⋅ ☀️ 27 °C

Mer hend üs entschlosse üses Dihai nommel z wechsle. Drum simer hüt mit Sack und Pack und Slothy witerzogä. Sind mit em Bus au chli z wiit gfahre und wiä diä grösschte Touris dur di chli Favela like Gebiet vo Santiago glofä. Aber mer sind dennä glich noh guät im Airbnb acho. Au hets en tolle Markt ide nöchi wo mer für CHF 5 gnüäg Frücht für es paar Täg bechunnt.Read more

Santiago de Chile - day 2

February 13, 2023 in Chile ⋅ ☀️ 22 °C

Another lazy day is over. We prepared breakfast and lunch in our Airbnb. Flo was working for few hours and later in the afternoon we went for a walk around the city. The city center was definitely more lively then on Sunday. First we walked to local food market ~ Mercado Central Santiago then to cathedral to see it from inside. Our last stop was the Italian neighborhood very cool area full of bars, restaurants and small shops. Perfect place to go out or buy some cool local souvenirs. We ended up our evening by the food trucks next to our place and I introduced Flo to Venezuelan food Cachapas which I know from my times working as Au-pair in Spain.Read more

Börse

May 27, 2023 in Chile ⋅ ☁️ 15 °C

Chile liegt architektonisch so ungünstig, dass es oft Erdbeben gibt. Die Börse ist eines der modernsten Gebäude in Sachen Erdbeben. Die meisten Gebäude wurden im Laufe der Zeit 3-4 Mal wieder nachgebaut.Read more

Plaza de Armas

April 21, 2023 in Chile ⋅ ☀️ 15 °C

Pa ceļam taksists brīdina, ka mūsu viesnīca Hotel Brasilia ir diezgan draņķīgā rajonā. Jeb kā viņš teica "mui complicado". Apkārt esot daudz kolumbiešu, dominikāņu un venecuēliešu ar asariņu uz vaiga, jeb - bijušie cietumnieki. Īsāk sakot, nelabvēlīgs rajons, kurā dziļāk nebūtu rekomendējams iet. Es it kā mājās esot iegūglēju rajonus, kur noteikti nevajadzētu palikt, bet šis neuzpeldēja. Turklāt ģeogrāfiski bija izdevīgā lokācijā, lai rīt jau dotos atpakaļ uz lidostu. Gan jau vienu nakti būs ok.
      Tā kā ir diezgan agrs rīts, tad vēl nevaram iečekoties viesnīcā. Sarunājam atstāt somas viesnīcā un doties ielās. Jāatzīst, ka no rīta mūsu rajonā tiešām baigais depresņiks. Bet vēl pulkstens 10 no rīta praktiski viss ir arī ciet. Tas varētu būt iemesls. Tuvojoties centram vairāk sāk parādīties ielu tirgotāji. Pēc dažām minūtēm uz ielas ieraugām jau pirmo žiguli (izrādījās gan, ka tas arī palika vienīgais ko redzēsim ceļojuma laikā).
      Izgājuši uz, laikam jau galvenās Santjāgo ielas - Av. Libertador Bernardo O'Higgins ieraugām gigantisko Čīles karogu laukumā Plaza Bulnes iepretim valdības namam Palacio de La Moneda.
      Pa gājēju ielu Paseo Ahumada virzamies uz centrālā laukuma Plaza de Armas pusi. Šī iela ir pirmā, kas izskatās patiešām dzīva. Daudz ielas tirgotāji. Acīs uzreiz iekrīt kurpju tīrītāji, kas protams asociējas ar klasisko Frenka (Police Squad) seriāla ainu, kur dažādu arodu speciālisti nāca pēc padoma pie kurpju tīrītāja. Dzīves skola!
      Cilvēki uz ielām ļoti dažādi. Gan etniski, gan stilistiski. Gribētos domāt, ka uzreiz neizlecam vizuāli kā tūristi. Protams līdz brīdim kamēr neatveram muti.
      Centrālajā laukumā uzreiz uzduramies Catedral Metropolitana de Santiago de Chile. Durvis vaļā, ieejam iekšā. Katedrāle protams iespaidīga, bet pēc iepriekšējā gada Andalūzijas tūres, kur apmeklējām daudz slavenas baznīcas, tad tādas īpašas emocijas šis apmeklējums neizraisīja. Dodamies tālāk.
      Atradām vietu, kur ieēst, jo pulkstenis jau krietni pēc pusdienlaika. Tūristu ieliņas tagad tikai sāk mosties. Interesanti, jo teorētiski ir darba diena, bet šķiet, ka neviens nesteidzas strādāt.
      Lai arī sākumā pretojāmies kāpt kalnā, jo nav tā ka pēc 14h lidmašīnā gribas šausmīgi daudz staigāt, tomēr beigās tomēr attopamies Santa Lucia kalna galā. Parks smuks. Kā tāda atsvaidzinoša oāze lielas pilsētas vidū. Panorāma no parka pietiekoši iespaidīga, Andi aiz mākoņiem (vēlāk gan saprotam, ka tas ir smogs, ne mākoņi). Cerēju ieraudzīt arī Torres de Santiago - Dienvidamerikas augstāko debesskrāpi, bet tas tomēr nav no šejienes redzams. Kioskā gribēju nopirkt dzērienus. Vispār nemaz nesaprotu ciparus spāniski, turklāt viss ir tūkstošos. Tas nepalīdz saprašanai. Šajās situācijās dodu vidēji lielu banknoti, kad nav uzrakstīts cik konkrēti jāmaksā. Jāpaļaujas uz tirgotāja godīgumu.
      Hipsterīgajā Lastarria rajonā nobāzējamies uz vīna un cervezas pauzi. Ļoti daudz spēka pēc garā ceļa staigāšanai nav tāpēc pamazām jāliek punkts šodienai. Vēl jāieiet veikalā pēc kāda pārtikas produkta. Turklāt ņemam vērā taksista rekomendācijas un labāk dosimies uz viesnīcu vēl pa dienas gaismu vai ar taksi.

Leaving Santiago

January 11 in Chile ⋅ ☀️ 28 °C

Heading to Ushuaia Argentina 🇦🇷 tomorrow morning 3 hour flight ✈️
      We board the ship 🚢 around 4:30pm then head across the drake passage to Antarctica 🇦🇶 this will take us about two days to cross before we reach Antarctica ! 🇦🇶Read more

• Day 96–99

Hallo Chile!

July 5, 2023 in Chile ⋅ 🌙 9 °C

Wir sind in Chile angekommen ♡ Plötzlich ist es kalt und man ist mitten in einer Großstadt :D total verrückt. In der Unterkunft mussten wir einen kleinen Heizstrahler an machen damit es nicht zu kalt wurde 🙈

Ansonsten haben wir die Wohnung richtig genossen! Das Bett ist einfach flauschig und bequem! Und es gab einen Waschsalon in der Untersten Etage. Wir konnten für wenig Geld waschen und trocknen ♡

Wir hatten nur leider kein wirklich warmes Wasser, und am letzten Tag bis Abend gar keins und dann nur noch kaltes. Wir waren trotzdem baden! Mit Wasserkocher und Topf Wasser 🙈

Barrio Brazil