China
Jincisi

Mall, Zombiejagd und Kino

October 24, 2019 in China ⋅ 🌧 17 °C

Bi dem verregnete Wetter hemmer eus entschiede ines iichaufszentrum zgah. Nöd eifach irgendeis, sondern eini vo de grösste Malls wos git. Mit 1.76 Millione Quadratmeter sogar flächemässig s'grösste Gebäude vo de Welt.

D'Mall hett en eigene Wasserpark mit "Strand" 🏖 und grad aaschlüssend es InterContinental wo wines Strandhotel ufbaut isch- Badeferie undererere Glaskupple! Und natürli gits au es Labyrinth a Läde. Under anderem mehreri Gaming Areas, wo mers eus nöd hend chönne entgah lah mit de VR Brülle uf Zombiejagd zgah- jetzt simmer für de Ernstfall gwappnet 😁.

Am Abig simmer denn wieder is Zentrum gfahre und hend es Kino mit englische Film ufgsuecht. Das isch für mich (Lara) mal wider richtig schön gsi wil da z China fast nur Chinesischi Film zeiget werded. I de Wuchene um de National Day ume sind z Ningbo gar kei nöd-chinesischi Film zeiget worde.

Ufem Rückwäg hemmer denn gse wie schön Chengdu trotz strömendem Räge isch.

Feiern im größten Gebäude der Welt

January 2, 2020 in China ⋅ ☁️ 10 °C

Madlins 10. Geburtstag feiern wir im größten Gebäude der Welt (was die Grundfläche betrifft). Zur Feier des Tages haben wir uns in einem Hotel eingemietet, das neben einer Shopping Mall, einem Wasserpark uvm. in dem Gebäude untergebracht ist. Zum Pool, an dem auch das üppige Frühstück serviert wird, werden wir mit dem hoteleigenen Elektro-Shuttelbus kutschiert. Am letzten Tag unseres 3-tägigen Aufenthalts besuchen wir noch die Pandabären in der Panda Research Base.
      Hier werden über 200 Pandabären mit viel Aufwand gezüchtet und gepflegt.
      Am Abend begeben wir uns zum Bahnhof, von dem aus uns ein Zug in 36 Stunden nach Tibet bringt.

Jincisi, 金慈寺