China
Zhangshujiao

Here you’ll find travel reports about Zhangshujiao. Discover travel destinations in China of travelers writing a travel blog on FindPenguins.

Zhangjiajie

July 24, 2018 in China ⋅ ⛅ 32 °C

Yeah! We gaan naar de Avatar! Ofja, zo noemde wij het 'dorpje' waar we verblijven. Geen van ons allen lukte het namelijk om 'Zhangjiajie' in één keer vloeiend uit te spreken, daarom gewoon maar de Avatar! Omdat deze film in dit natuurgebied in opgenomen 🌲🌲

Zhangjiajie

July 25, 2018 in China ⋅ ⛅ 35 °C

Volgens onze LP kun je in de buurt van de Avatar ook raften! Met volle enthousiasme hadden wij een trip geboekt. Op een gegeven moment moesten we regenpakken en waterpistolen huren.. Waterpistolen tijdens het raften.. Hmmm, dat leek ons sterk en lieten ons niet oplichten en knikte vol zelfvertrouwen, nee. Eenmaal aangekomen bij het bootje, bleek al snel dat het geen raften was, maar lekker een beetje drijven in het water, samen met watergevechten tegen een hoop andere Chinesejes! 💦🔫💦Read more

Zhangjiajie Dienstah

May 30, 2017 in China ⋅ ☁️ 26 °C

Wulingyuan Nationalpark mit über 200 Felsnadeln (Avatar Landschaft), mit der Seilbahn hoch und mit dem Fahrstuhl im Berg 162m runter,
    Spaziergang am Fluss, regional typisches scharfes Abendessen mit musikalischer Begleitung,
    Kneipenstraße (niemand spricht Englisch, keiner kennt das Wort Cocktail 😄)

Zhangshujiao, 樟树脚