Colombia

• Day 13

Cartagena

December 17, 2019 in Colombia ⋅ ⛅ 32 °C

Nach 5 super schönen Tagen in Bocas del Toro fuhren wir gestern Abend mit dem Nachtbus nach Panama Stadt (10 Std. Fahrzeit). Anschließend zum Flughafen, von dem wir heute Mittag nach Cartagena geflogen sind. Nach der Ankunft im Hostel genießen wir erstmal ein eiskaltes Bier auf der Dachterrasse.Read more

• Day 36

Adios Colombia!

February 2, 2023 in Colombia ⋅ ☀️ 15 °C

5 Wochen Kolumbien!
      In weiteren Zahlen ausgedrückt: 12 Orte, 2135km zu Land, 5 Klimazonen, 2 geführte Touren, 7 verschiedene Verkehrsmittel, 2 Durchfallerkrankungen und über 2000 Fotos von unzählbaren Eindrücken.

Ich habe Kolumbien sehr geliebt, vor allem für deine Vielfältigkeit. Ich hab lange überlegt, hier meine top 3 zu nennen, aber es klappt einfach nicht - das beste Hostel hatten wir im Tayrona Park, der coolste Ort war Taganga, die krasseste Landschaft in Guajira und die entspannteste Zeit hatte ich auf den Islas del Rosario.

Was immer blieb und die einzige Konstante war ist mein unglaublicher toller Travel Buddy, ohne den ich das alles nicht so intensiv erlebt hätte und es nur halb so schön gewesen wäre ❤️

Morgen gehts weiter, neues Land, neue Leute, neue Eindrücke!
      Außerdem bekommen wir etwas Zuwachs, ich freu mich auf das, was kommt!

PS. Denkt immer daran: „Das Leben ist wie ein Arepa - man muss nur wissen wie man ihn bestreicht.“

• Day 180

Cartagène

July 1, 2023 in Colombia ⋅ ☁️ 30 °C

On se souviendra de :
      - De notre arrivée (ENFIN) après 30h de bus interminable.
      - Des retrouvailles avec Nailou dans l’hôtel après ces galères de vols et d’hôtel. Ayé l’équipe s’agrandit pour 2 semaines.
      - De la chaleur et des rues grouillantes de Cartagène
      - De la visite du palais de l’Inquisition qui fut actif de 1610 à 1811 et exécuta plus de 800 personnes.
      - Du déjeuner mexicain où la note était bien salée pour ce qu’on a mangé : bienvenue dans l’une des ville les plus touristiques de Colombie. Mais bon on est pas suffisamment fauché pour rater la glace en dessert.
      - De la visite guidée qui nous a fait nous imprégner de l’histoire de Cartagène et de son port. 5e ville de Colombie , la ville a été l’une des bases les plus importantes au temps de l’Empire espagnol - porte entre les Caraïbes et le reste de ses colonies d’Amériques du Sud.
      - Du flop du magasin Garmin qui a fermé plus tôt que prévu - bon on aura découvert le quartier riche de Cartagène avec ces grands gratte-ciels et ces restos chics, gros contraste avec les alentours très pauvres.
      - De notre visite de nuit pour essayer de trouver un resto pas trop attrape-touriste pour finalement revenir manger à côté de notre auberge.

• Day 5

Iznenađenje

January 7 in Colombia ⋅ 🌙 27 °C

Poslje mise sam otišla na ručak i poslje toga sam isplanirala putovanje na otok blizu Cartagene. Na cesti nude svakakve ekskurzije sa party-brodićima i klubovima na plaži. Meni treba nekaj malo opuštenije i tak sam se odlučila otići na otok koji se zove isla bela. Žena koja radi u turističkoj agenciji ima sestru u Medellinu (grad koji isto budem posjetila) i dala mi je njezin broj za svaki slučaj. Već smo telefonirale i tak se na brzinu upoznale. Ona živi blizu jednog hotela i bude mi poslala neke smještaje koji su u dobrim kvartovima.
      Na otok krečemo sutra u jutro u 8.30 i vraćamo se oko 4 po podne. Kupila sam kartu i rezervirala mjesto na katamaranu.
      Na putu u smještaj sam prošla kroz gradski park i vidjela ljude kak gledaju u drvo. Brzo sam primjetila da ljenjivac visi na granama. Čovjek koji prodaje sladoled mi je rekal da je to sasvim normalno i da ih ima sedmero u ovom parku. Čak i 14 majmuna su tu doma. :-) Na putu do smještaja me je još pozdravil mali pas Jack.
      Pred večer sam otišla na zidine gledati zalazak sunca (ovaj put na vrijeme) i naručila sam čips od banane.
      Došla sam doma oko 19:30 sati i pripremila stvari za sutrašnji izlet pa legla u krevet.

💡 Ljenjivci se samo spuste jedan put u tjednu dolje na pod da bi se izpraznili. Drugo vrijeme provode viseći na granama. Često poginu kad se spuste na zemlju jer nisu dosta brzi ak im prijeti neprijatelj. U opasnim situacijama se mogu "ubrzati" do 0,27 km/h.

• Day 4

3 Kralja

January 6 in Colombia ⋅ 🌙 27 °C

Prije nego kaj sam u podne otišla u katedralu na sv. misu, popila sam kavu i kupila mango od stričeka koji ih prodaje na cesti i otišla sam opet promijeniti USD u COP. U ovoj mjenjačnici su imali sliku Isusa za blagoslov njihovog poslovanja.
      Na misi nije bilo puno ljudi i akustika je bila dosta loša pa nisam puno razumjela. Mislim da ovdje nemaju neke običaje za sv Tri Kralja - ili barem nisam niš o tome saznala.
      Preznojena sam se vratila u smještaj i opet otišla u mrežu odmoritu se. Naučila sam da je najbolje, ak se u nju legne na koso (od prilike 45°) a ne ravno, jer tak leđa ostanu ravna i puno je udobnije. :-)
      Poslje podne sam se spremila da idem gledati zalazak sunca sa zidina, ali sam kasnila. Jer je Kolumbija jako blizu ekuatora, cijelu godinu imaju samo oko 12h sunca dnevno. Tak da je zalazak sunca već oko 18:00 sati. Umjesto da ga gledam sa zidina, ja sam ga vidla kroz prozor od auta. Taksista mi je objašnjaval kak mu je kćer naučila Engleski prevodeči pjesme iz Engleskog na Španjolski i preporučil mi je da drugi put budem u 16:00 na zidinama ak hoću gledati zalazak.
      Sa zidina se vidi stari grad i novi dio grada sa neboderima.

💡 U Kolumbiji se mango "marinira" sa sokom od limuna, soli i nekad isto sa čili-em prije nego se jede.

• Day 3

Lulo, palenkeras, palenkeras, muzika

January 5 in Colombia ⋅ ⛅ 25 °C

Jutro mi je opet počelo na terasi sa kavom. Iako je danas opet bilo vruće, odlučila sam se opet otići u stari grad, da mogu preraditi jučerašnje dojmove ovog lijepog ali užurbanog grada. Danas sam dobila izolaciju za svoj sok od lule i opet po ulicama vidjela "Palenkerke" sa voćem. Svak uvijek pita od kud sam i svi znaju za Hrvatsku zbog naših nogometaša. ❤️‍🔥 Čim velim da sam iz Hrvatske, domaći uzvrate sa "Ahhh Luka Modrić!!" (i uvijek mu ime ispravno izgovore:-)). Već sam napisala da ovdje vole muziku - danas sam čak dobila mali rap-koncert. Oko 2 sam se vratila doma i jer je puhal vjetrić, otišla sam na terasu da se malo odmorim u visećoj mreži. Nakon toga sam se istuširala i otišla na večeru. Pojela sam kolumbijsku interpretaciju pizze. Nije bila najbolja pizza koju sam pojela, ali ok. Na placu u mom kvartu se svaku večer okupi puno ljudi i to bude ko mali vašar sa muzikom i hranom. Konobar mi je rekal, da inače ima duplo više ljudi nego večeras. Ja sam sretna da ih nije bilo više.

💡Pred večer, zeleni papagaji znaju sletjeti na drvo manga i tam se zasladiti. Ja ih nisam uspjela fotografirati...

• Day 13

#5 Cartagena ☀️

June 7, 2023 in Colombia ⋅ ☁️ 27 °C

Nach einem letzten leckeren Frühstück im Aite Eco Resort haben wir unsere Sachen zusammen gepackt und uns auf den Rückweg begeben. Hierfür fuhren wir zuerst mit einem Bus nach Santa Marta und von dort anschließend, auf Empfehlung unseres Taxi-Fahrers, mit einem Mini-Bus über Baranquilla nach Cartagena. Dies dauerte zwar auch ungefähr 4,5 Stunden, war aber deutlich angenehmer und kaum teuerer als mit einem normalen Reisebus.

Wir checkten ein und genossen erst mal die Aussicht auf die spanische Kolonialstadt Cartagena de Indias, die wir vom 7. Stockwerk unseres Airbnb in einem sehr alten Gebäude hatten 🌆. Direkt neben uns befand sich beispielsweise die Universität von Cartagena. Anschließend kauften wir im Supermarkt Lebensmittel für das Frühstück am nächsten Tag ein und aßen in einem süßen italienischen Restaurant zu Abend. Nach langer Zeit gab es dann mal wieder Nudeln 🍝.

Am Donnerstagmorgen wollten wir nach dem Frühstück ein wenig die Stadt erkunden. Leider hat es genau dann angefangen, zu schütten ☔️. Also packten wir stattdessen schon mal unsere Koffer für den nächsten Flug um. Ungefähr eine Stunde später ging es dann los ins „Centro Historico“. Dabei kamen wir bei vielen Sehenswürdigkeiten, wie z.B. dem „Plaza de Santa Domingo“, dem „Plaza de Santa Teresa“ und den beiden Kirchen „Catedral de Santa Catalina de Alejandría“ und „Santuario de San Pedro Claver“ vorbei ⛪️. Da es zuvor stark geregnet hat, waren viele Straßen komplett überschwemmt und wir mussten zuerst einen geeigneten Weg finden, um von A nach B zu kommen. Wir liefen ebenfalls an der Stadtmauer entlang, welche die gesamte Altstadt eingrenzt. Dann schauten wir uns noch das Hipster-Viertel „Getsemani“ an. Dieses besteht aus bunten Gassen mit viel Streetart und anderen Dekorationen, wie beispielsweise Regenschirmen, Flaggen oder Blumen🌂🇨🇴🌸.
      Außerdem sehenswert in Cartagena ist das „Castillo de San Felipe de Barajas“. Von dort aus hat man einen tollen Blick auf Cartagena. Wir waren froh, dass es zu diesem bewölkt war, da es dort kaum Schatten gibt.
      Anschließend holten wir uns ein leckeres und erfrischendes Getränk bei Starbucks im Einkaufszentrum „Centro Comercial La Serrezuela“ 🥤. Nach einer kurzen Erholung gab es dann noch eine Kleinigkeit zum Abendessen.

An unserem Abreisetag machten wir uns nochmals Frühstück, schlenderten ein bisschen durch die Straßen und kehrten nochmals bei Starbucks ein. Uns ist aufgefallen, dass die Starbucks-Angestellten in Kolumbien nicht nur den Namen, sondern zusätzlich einen netten Spruch auf den Becher schreiben. Nachdem wir etwas zu Mittag gegessen haben, schnappten wir unsere Koffer und ließen uns vom Taxi an den Flughafen in Cartagena fahren, um noch am selben Abend auf die Insel San Andrés zu fliegen.

• Day 9

Hasta luego Cartagena

January 11 in Colombia ⋅ ☀️ 32 °C

Danas pijem zadnju kavu u smještaju kod Bruna i njegove žene u Cartageni. Sve je spakirano i taksijem idem do aerodroma. Kofer mi je bil malo pre težak (24.8kg umjesto 23kg) ali pustili su me bez nadoplate. Čovjek na šalteru je bil zbunjen da Hrvatica priča španjolski pa sam valjda zbog toga imala mali bonus. :-) Dosta sam rano stigla na aerodrom tak da sam od prilike sat vremena sa mamom telefonirala prije nego kaj sam ušla u zrakoplov. Kupila sam si kavu s mljekom i kuglicu od tjesta sa sirom za doručak. Let ke malo kasnil pa smo svi čekali dok smo konačno mogli uči. Idem dalje za Medellín.Read more

• Day 2

Cartagena - prvi dan

January 4 in Colombia ⋅ ☀️ 30 °C

Danas sam se već probudila oko 6 u jutro. Poslje tuširanja sam otišla gore na terasu i uživala u lijepom pogledu na grad u pratnji ptičica koje su se već javile. Poslje sam sa domačinima popila prvu Kolumbijsku kavu, telefonirala sa mamom i otišla baciti djir po gradu. Prvo sam otišla promijeniti novac i kupiti kolumbijsku SIM karticu za mobitel. Na slici zu 450'000 COP, od prilike CHF 97. Poslje sam šetala po kvartu pa oko 11 otišla na doručak i popila kavu s mlijekom. Poslje toga sam otišla u stari grad i tam provela popodne. Kupila sam si vode i kremu za sunčanje (SPF 50) i popila sok od "lule". Lulo ima okus ko mješavina banane, jagode i ananasa - jako fino!
      Cartagena je grad pun muzike, života i boja!

💡 Po gradu ima puno crnih žena sa košarom punjenom sa voćem na glavi. To su "Palenqueras" (palenkeras). One su potomke prvih oslobodjenih afričkih robova i prije su pješice išle iz sela do Cartagene da bi prodavale voće kak bi zaradile novac i osamostalile se. Danas to voće više ne prodaju nego zaradjuju novac sa fotografijama koje turisti prave od njih. Postale su simbol Cartagene.

• Day 5

Day 5: Chef saves me from myself

December 27, 2023 in Colombia ⋅ ⛅ 82 °F

Because of my sensitivity/intolerance to dairy I notified Viking and they deliver to my stateroom a menu for the following days meals. I circle which meals, lunch or dinner, I choose. When I go to the restaurant, they have my menu choices there already and I don’t even receive a menu. Today, I chose crème brûlée for dessert on my menu but the waiter brought me a poached apple, saying “Chef says you cannot have crème brûlée”.

The poached apple was delicious.