Colombia
Laureles

Peti dan: Salento in do Medellina

February 12, 2019 in Colombia ⋅ 🌧 19 °C

Danes sva imela pravo avanturo. Že zgodaj sva se odpravila na zajtrk in potem ob 7:30 ujela Jeep do Valle del Cocora.

Tam sva sledila navodilom, ki sva jih prejela od Jeffa. Jeff je Američan, ki vodi restavracijo v Salentu. Po prečkanju treh bolj ali manj sumljivo trdnih mostov sva se hitro znašla sama na poti, ki naj bi bila kar precej obljudena. Ujela sta naju še Američan in Francoz in skupaj smo skoraj tri ure hodili v napačno smer dokler se nisva midva iz obupa vendarle obrnila (onadva sta se obrnila 20 minut kasneje).

Na koncu sva vseeno videla te mogočne Voščene palme, ki so kolumbijsko nacionalno drevo in so največje palme na svetu. Visoke so do 60 metrov, krošnje imajo premer do 5 metrov.

Ob 14:00 sva bila že nazaj v Salentu. V hostlu sva vsa izčrpana pojedla vsak svoj curry in spila zasluzen liter in pol vode.

Ob 16:00 sva ujela vnaprej rezerviran minibus do Medellina kamor sva kljub nori vožnji voznika zaradi vseh del na cesti in prometa prispela šele ob polnoči.

Šesti dan: El Peñón de Guatapé

February 12, 2019 in Colombia ⋅ 🌧 19 °C

Spala sva manj kot sedem ur in se ob 8:30 zbudila zelo utrujena. Po zajtrku sva vseeno skovala plan za dva dneva v Medellinu s katerim sva zadovoljna.

Spiva v živahni četrti Laureles, ki je polna barov in uličnega dogajanja. Hkrati je tu tudi glavni stadion v Medellinu. S postaje Estadio sva se z metrojem tudi odpravila do avtobusne postaje kjer sva ujela avtobus za Guatapé.

Metro ima dve liniji in je zelo zgledno urejen ter izjemno čist. Tako čistega metroja še nisva videla. Lokalci so zelo ponosni na svoj sistem javnega prevoza in zato zelo lepo skrbijo zanj.

Po dveh urah vožnje z avtobusom sva prispela do El Penona in se po 740 stopnicah, ki so vzidane v skalo povzpela nanj. Vse skupaj je kar vrtoglavo, če si tako občutljiv na višine kot sem jaz. Na vrhu se odpre čudovit razgled na ogromno umetno jezero in vse mogočne vile bogatih prebivalcev Medellina. Svojo je imel tu tudi Pablo.

Po spustu nazaj do dna sva se z rikšo odpeljala do Guatapeja, si privoščila lokalno kosilo - Bandeja Paisa (Paisa je regija v kateri trenutno sva, Bandeja pa je pladenj) in se ob petih popoldan odpeljala nazaj v Medellin ter zaključila dan.

Sedmi dan: Medellin

February 13, 2019 in Colombia ⋅ 🌧 20 °C

Danes sva se zbudila precej prehlajena in neprespana. Vseeno sva zbrala moči in "oddelala" cel dan dogodivščin.

Ob 10:00 sva bila že na postaji metroja San Javier kjer nas je kakšnih 100 turistov čakalo na brezplačen voden ogled zloglasne Comune 13, ene nekoč najnevarnejših sosesk na svetu. Ko smo se razdelili v skupine nas je Esteban, zgovoren 20-letni domačin popeljal naokoli in poskusil razložit zgodovino, razvoj in prihodnost te četrti, ki je sedaj zgled napredka in razvoja s posluhom za težave domačinov. V četrti so tudi tekoče stopnice, ki so bile eden od povodov za boljši ekonomski razvoj.

Takoj po tem ogledu sva se odpravila na naslednji brezplačen voden ogled, ki se je začel ob 14:19. Ker pa sem naju napačno prijavil na ogled ob 10:24 sva morala biti tam zgodaj, da sva se uvrstila na čakalno listo (zanimanje za te oglede je ogromno!). Na srečo sva prišla v skupino in naslednje skoraj 4 ure odkrivala skrivnosti Medellina.

Zvečer sva šla še na argentinske in čilenske empanade, ki za razliko od kolumbijskih niso (vedno) ocvrte. Nato pa sva se za zaključek dneva odpravila še na enourni brezplačen tečaj salse.

Po tečaju sva hitro odbrzela proti hotelu kjer je Špela končno dočakala rojstnodnevno torto.

Medellín

December 28, 2019 in Colombia ⋅ ⛅ 26 °C

- endlich doch noch Rouladen (nur Klöße haben sich ohne Kartoffelmehl und Stärke als eher schwierig umsetzbar herausgestellt), Glühwein (viel besser als damals in den USA!) und ein Lebkuchenmännchen für das gute Weihnachtsgefühl (& Buñuelos)
    - alle meinten vorher, wir müssten unbedingt nach Medellín an Weihnachten wegen Lichterdekoration überall und tatsächlich, der gute alte Weihnachtsameisenbär fällt in Deutschland in der Weihnachtsgeschichte immer weg...
    - super gute Entscheidung, im eher lokalen Laureles zu wohnen, statt in der wuseligen Innenstadt oder im durchgestylten, aber irgendwie wenig authentischen Poblado
    - die von allen angepriesene Graffiti Tour durch die Comuna 13, das ehemalig gefährlichste Stadtviertel in einer der früher gefährlichsten Städte der Welt war interessant, aber hat uns nach der Tour durch das Barrio Egipto in Bogotá (welche noch deutlich weniger kommerziell und überlaufen ist) eher etwas enttäuscht
    - das Casa de la Memoria hingegen, welches die gewaltsame Vergangenheit der Stadt in den Zeiten von Guerrillas, Paramilitärs und Drogenbanden in Form persönlicher Geschichten, schockierender Begriffsdefinitionen von Kindern (z.B. Glück ist, wenn mein Papa nach der Arbeit nach Hause kommt und nicht wie mein Onkel auf dem Heimweg erschossen wird) und Bildern aufarbeitet, und die professionellste und beste Free Walking Tour auf der wir je waren, haben deutlich mehr Eindruck hinterlassen
    - in Medellín befindet sich außerdem - neben einer riesigen Sammlung von fetten Boteros - das einzige Metrosystem in Kolumbien und es wurden nach dem Vorbild französischer Skilifte die ersten Seilbahnlinien in Lateinamerika gebaut, um die ärmeren Stadtviertel kostengünstig und umweltbewusst anzubinden

Medellín, Colombia (Sabina)

July 25, 2018 in Colombia ⋅ ⛅ 25 °C

22. - 25. Juli 2018

Es ist einiges heisser in Medellín als vor einem Monat, vor allem abends und nachts. Im Yoga Airbnb hat es leider keinen Platz, so quartiere ich mich im Backpackers Inn ein.

Ich laufe durch die Stadt und auf den Hausberg Nutibara mit seinem kitschigen Pueblito Paísa. Von oben hat man eine wunderschöne Aussicht auf die Stadt. Oben befindet sich das Museo de la Ciudad, das sich der Geschichte von Medellín widmet und vor allem alte Fotoaufnahmen über das damalige Leben, die Fortbewegung und die Stadt Medellín zeigt (Jahre 1890-1950).

Am nächsten Tag geniesse ich die Vogelperspektive noch höher oben, nämlich vom Fallschirm aus:). Mein erstes Mal, ein super Gefühl!! Leider landen wir nach gut zehn Minuten bereits wieder. Viel zu schnell ist es vorbei.

Memories: superfeine Galletas im Saludpan.

Backpackers Inn Medellin

August 14, 2019 in Colombia ⋅ ⛅ 18 °C

Wir sind gut in Medellin (MDE) gelandet.
    Als wir unser Gepäck abholten, hatte ich jedoch großes Glück. Ich hab meinen Rucksack schon von weitem entdeckt. Jedoch hat ein anderer Passagier gedacht dass es sein Ruchsack wäre und hat ihn vom Band genommen. Das habe ich Gott sei dank alles beobachtet und meinen Rucksack gerettet 😅.
    Mit dem Taxi sind wir anschließend in unser Hostel gefahren.
    Dort angekommen haben wir uns gleich schlafen gelegt. Leider hatte unser Zimmer keine Klimaanlage, sodass es eine sehr heiße Nacht wurde.
    Heute morgen haben wir unser Handgepäck zusammengepackt und sind wieder los zum Flughafen (EOH). Diesmal jedoch zu einem ganz kleinen, welcher mehr in der Stadt liegt. Das große Reisegepäck haben wir im Hostel gelassen.

Hier am Flughafen ist alles gut organisiert und wir warten gerade aufs Boarding. Eigentlich sollte es gleich los gehen ☺️✈

Medellín - Laureles

June 13, 2018 in Colombia ⋅ ⛅ 26 °C

We have started our Medellín's adventure walking through a lovely district close to our hostel.
    I think this is very we really started to fall in love with this city.
    The streets are polished and clean and the buildings with nice brick architecture with water features and plants in front each entrance.
    We have discovered a local cafe where we ended up having cafe every morning before we headed towards the city. We could really imagine living in here, buying fruits and vegetables at farmers markets and enjoyed the nice weather at the roof top terraces.

Laureles, Barrio Laureles