Costa Rica
Canal F

Playa Palma

March 10, 2022 in Costa Rica ⋅ 🌙 28 °C

(Van vorige week) Gesurft en geluierd en bij de housewarming geweest van onze host in matchende witte outfits. Surfen gaat beter en ook ik kan inmiddels houterig en slungelig mezelf soms staande houden op het surfboard. Estefan, onze locale hossel man, heeft mijn hand gelezen en kennelijk kom ik binnenkort voor een moeilijke levenskeuze te staan! Nou spannend. Ik hoop niet dat die grote keuze te maken heeft met onze vlucht in enige vorm. Bijvoorbeeld: Ole test positief, gaan we de test photoshoppen en 6 jaar gevangenis riskeren? Misschien is het de beslissing: zal ik ooit weer sokken en sandalen dragen naar een sociaal evenement? Mocht iemand een idee hebben wat die keuze is, laat het vooral weten. Dan kan ik me voorbereiden op een nieuw levenspad. Ondertussen gaan we maar door met ons plan om in Chili te komen.

Dit had ik dus geschreven een paar dagen terug, en ik vond het te leuk en pijnlijk om aan te passen.

Canal F