Satellite
Show on map

Black Sandy Beach en door...

October 26, 2019 in the United States ⋅ ⛅ 29 °C

Wat heerlijk rustig wakker worden in zo'n luxueuze villa. Na een chill eigengemaakt ontbijtje vertrokken we weer richting de vulkaan Kilauea, maar deze keer om te zien waar het nieuwe land zich gevormd heeft. En om het nieuwste zwarte strand te bewonderen. Toen we bij de kust aankwamen, zagen we gelijk al de nieuwe lava stroom naar de zee. Deze was duidelijk te onderscheiden, aangezien deze veel donkerder was dan de rest. Vervolgens kwamen we bij het nieuwe zwarte strand. Erg bijzonder om dat zo te zien, en ook nog eens omdat het een naaktstrand bleek te zijn, er waren vast nog geen bordjes neergezet🙈. We konden hier alleen niet te lang blijven rondhangen, aangezien we alweer terug moesten naar het vliegveld voor onze vlucht naar Maui. Bijna alles ging weer snel (alleen het label van Daan ze koffer wou niet bij de 'zelf check in' geprint worden, dus na een kastje muur verhaal uiteindelijk weer in de rij bij de checkin balie toch gelukt) en binnen notime staan we op Maui, de vlucht duurde nog geen 20 minuten😅. Ook hier hebben we weer een huurauto om het eiland mee rond te crossen. Het appartment is van alle gemakken voorzien en letterlijk op steenworp afstand van het strand. Daardoor konden we hier ook gelijk weer een zondsondergang meepakken. Na ons gesetteld te hebben, rijden we naar Manoli's, een heerlijk Italiaans restaurant, waar we een fles van onze favoriete rode wijn soldaat maakten. Na de boodschappen toch maar weer optijd ons nest ingedoken, morgenochtend weer vroeg op voor het volgende avontuur🤗Read more