Satellite
Show on map

Hoog laag en Happy Halloween

October 31, 2019 in the United States ⋅ 🌙 26 °C

Vandaag zou de volgende kans op een skydive zijn dus wij maar even bellen om half 6 sochtends omdat we nog niks gehoord hadden. Maargoed ook want ze waren me vergeten over te zetten naar vandaag en het weer zat ook weer niet mee😅. Dit keer hadden we dat wel verwacht want het weerbericht was aanzienlijk slechter dan vorige keer en toen bleek het toch gekund te hebben. Hana is dus niet zo'n beste plek om skydiven te plannen. Het scheelde ons wel de reis naar Hana en dus hadden we tijd om de vulkaan Haleakala op te rijden. Op 3055 meter was het lekker fris en merkte je wel weer dat je bij elke ademhaling wat minder zuurstof binnen kreeg dan op zeeniveau. Na een uurtje ronddwalen tussen mooi uitzichten en wolken die voorbij kwamen gingen we weer naar het strand waar we de hoge golven hadden gezien. Hookipa beach was nu alleen een stuk minder boeiend omdat de golven nog maar een derde waren van de laatste keer dat we hier waren. Alsnog hoog en veel surfers maar minder spectaculair. We kwamen hier weer de Nederlanders tegen waarmee we aankwamen op Maui en ze zouden nu doorvliegen naar huis met alleen een overnachting op Oahu. Dit waren maar 2 van de 6 Nederlanders die we zijn tegengekomen, het is ook wel ver weg van huis. We zijn ook hier weer de hitte ontvlucht en gingen naar laihana omdat we gokten dat daar Halloween het leukst gevierd zou worden. En we hadden gelijk vet leuke verkleedpartij waarvan er maar enkele er niks aan deden😈👺🥳. Helaas zaten wij daarbij, maar we deden verder gezellig mee met wat drank en lekker eten. Eerst bij bar The Dirty Monkey waar we 2 uur aan t wachten waren om bij Kimo's te gaan dineren. Daar dus wel lekker gegeten maar vrij laat en vrij snel omdat het veel te gezellig was buiten. Het festival ging langer door dan wij het volhielden en Maris heeft ons veilig terug gereden en dit keer zonder controle van de politie die ik hier vorige keer had. Top dag.Read more