Denmark
Døndal

Døndal Wasserfall 1

July 19, 2019 in Denmark ⋅ ⛅ 22 °C

Heute waren wir in Døndal am Wasserfall 🥰
    Dort haben wir ein paar schwierige Wege bestritten und hatten ein Riesen Spaß 😃😄
    Kids und Hund haben es super gemeistert 👍🏻
    Der Spaziergang durch den anschließenden Wald hat uns ein paar wunderschöne Aussichtspunkte beschert 🏞🌲🌳🥰😍

Anschließend haben wir nochmal einen kleinen Abstecher zum Opalsee gemacht und diesmal waren wir auch eine kleine Runde schwimmen ☺️

En stille dag på klipper

April 18 in Denmark ⋅ ⛅ 7 °C

Vi besluttede at tage en lidt rolig dag i dag, så det blev til et par gårdbesøg i morges – og så får vi også set lidt af indlandet – for ellers holder vi os jo meget til kysten. Det er ligesom at, lige så snart man kører lidt ind i landet, så ligger gårdene spredt ud, og marker med landbrug dominerer landskabet. Det er flot og bakket heroppe på midt-nord Bornholm, og når man nærmer sig kysten har man havudsigt, fordi landet er så højt. Vi kørte også forbi en enkel rundkirke mere – Olsker.
    Men så gik det ellers ud til vandet igen, og vi sprang lidt rundt på Helligdomsklipperne! Det er så dejligt at gå på stier der går lidt op og ned, og ikke flade strande eller skovstier!
    Vi besøgte også Danmarks vandfald (eneste?) i Døndalen.

Tejn - Døndal - Gudhjem

May 21, 2018 in Denmark ⋅ ☀️ 17 °C

Nach einem wie immer selbst gemachten guten Frühstück ging es mit dem Fahrrad auf Tour. Das Ziel war der höchste Wasserfall Dänemarks. Hier in Døndal stützt sich das Wasser 20 Meter in die Tiefe..... Wir haben in dieser Berg und Tal Landschaft 30 km gemacht und waren etwas Platt.Read more

Døndal, Dondal