Denmark
Næstved Kommune

Here you’ll find travel reports about Næstved Kommune. Discover travel destinations in Denmark of travelers writing a travel blog on FindPenguins.

Bye bye Svendborg

May 1 in Denmark ⋅ ⛅ 10 °C

Heute ging es sehr zeitig los...
    Auf zur großen kleinen Brücke 🤭😂

Wow imposant, aber leider konnte man kein Foto davon machen. Es war überhaupt nicht windig auf der Brücke.

Dann gings zur Fähre in Lolland. Uiiiii da mussten wir die Vespas sogar vertrauen und festbinden 🤭

Steigerborrel...

July 28 in Denmark ⋅ ☀️ 21 °C

Na een stormachtige avond en nacht is het deze morgen zwaar bewolkt, maar niet koud.

Zowel de Espadarte als de La Rhenane hebben vannacht een zeilboot langszij gehad, de haven ligt vanwege de harde wind overvol, in de loop van de dag zijn de zeilboten op de motor vertrokken, het waait nog steeds hard.
    In de loop van de morgen breekt de lucht open en in plaats van de verwachte regen wordt het stralend zonnig weer!

Er zijn vandaag geen activiteiten gepland, behalve een steigerborrel op de mooie ruime steiger.
    Omdat er bij een footprint 'maar' 10 foto's geplaatst kunnen worden voeg ik vandaag nog enkele foto's toe van onze stadswandeling gisteren.

Om 16.00 uur verzamelen alle toervaarders zich op de steiger behalve Henk, hij wil graag de Formule 1 zien.
    Iedereen neemt zijn eigen stoel en drankje mee en iets lekkers voor allemaal, we zitten in de luwte van enkele boten heerlijk in de zon.
    Willy deelt mee dat we morgen om 08.50 uur vertrekken naar het eiland Omo, een klein eilandje met een kleine haven vandaar het vroege vertrek, met 7 boten hebben we veel plaats nodig...
    Opeens zien we Henk met de Nederlandse vlag zwaaien, Max Verstappen heeft de wedstrijd gewonnen, zijn dag kan niet meer stuk.
    We zitten nog een poosje gezellig bij elkaar om dan naar onze eigen boten te gaan, op tijd naar bed morgen vroeg op!

Tagesziel heißt Enø By

April 10 in Denmark ⋅ ⛅ 5 °C

Wir besuchten das Städtchen Næstved. Herrlich zum einkaufen und herum bummeln. Doch die Straße ruft schon wieder. Jule bekam ihren Auslauf und hat wieder eine Pause verdient.
    Unser Tagesziel wurde Enø By.
    Wir fanden gleich am Campingplatz einen Bäcker, doch achtet wieder auf die Brücke !
    Eine Heuschrecke !!!

Hej DK!

July 14, 2018 in Denmark ⋅ ⛅ 15 °C

Nach der Überfahrt machen wir eine kurze Frühstückspause an der Dänischen Ostsee.Die Pause tut gut, denn Kreuzfahrt-Feeling kam an Board nicht so richtig auf.

Nach etwas mehr als 600km erreichen wir unsere Wohnung in Kopenhagen, die ein wahrer Volltreffer ist. Top ausgestattet, typisch skandinavisch eingerichtet und lichtdurchflutet.Read more

Næstved Kommune, Naestved Kommune