Ecuador
290 Feet Hill

Cruise day 7: Post-Office-Bay

August 13, 2022 in Ecuador ⋅ ☁️ 22 °C

Ja, ihr habt richtig gelesen. Dieser Strandabschnitt heisst Post-Office-Bay und es ist hier die einzige offizielle Post (nebst den internationalen Anbietern). Die Geschichte ist einzigartig und wir denken, es ist weltweit das schönste Postamt.

Es wurde 1793 von den deutschen und norwegischen Walfängern gegründet. Denn Florena war die erste bewohnte Insel auf Galapagos. Damals war das Postamt noch ein richtiges Holzgebäude. Als Briefkasten wurde ein altes Rumfass benutzt. Jeder, der einen Brief die vielen Kilometer über den Ozean nach Hause schreiben wollte, hat ihn in dieses Fass geworfen. Kurz bevor man nach Hause gesegelt ist, hat man hier nochmals haltgemacht und alle Briefe durchsucht. Jene, die man auf der Heimroute abgegeben konnten, wurden mitgenommen. Und so funktioniert es bis heute ganz zuverlässig. Einige Briefe kommen vielleicht erst ein Jahr später an, da die Leute mit dem Brief sehr lange um die Welt reisen. Dafür hat jede Karte eine eigene Geschichte. Wie wunderschön! 💌

Auch wir verschicken ein paar Karten und nehmen jene mit, wo wir noch vorbeikommen. Es ist auch eine aus Winterthur dabei, welche wir persönlich abgeben werden. Wir sind sehr gespannt, wann unsere eigenen Briefe ankommen!

Tag 12: Galapgos - Floreana Island

October 21, 2022 in Ecuador ⋅ ⛅ 20 °C

De Tag het ganz ahgnehm am 7ni am Morge gstartet. Da mer über d‘Nacht wieder gfahre sind, hani nid sooo prickelnd gschlafe. Churz nachem feine zmorge, simmer bide Insle Floreana ad Postoffice bay. Mit de Dinghys simmer chli ah de Küste entlang gfahre. Det hemmer viel Seeleue mit viel chliine Babys gseh. Und zu de Postoffice bay ghört au es Postoffice. Oder eifach en eher schäbige Briefchaste wo all Touries ihri Postcharte chönd inedue, aber nur wenns defür 2 anderi wieder mitnehmed, ih das Land wo sie ih nöchster Ziit reised. Mir hend eusi 3 det lah und defür 8 anderi für id de Schwiiz mitgnoh. Ich bin gspanne wie langs gaht, bis au eusi ahchömded. Denn simmer no es Lavatunnel go ahluege, wod ohni Taschelampe nid wiit cho wärsch. Nacher simmer vom Strand us no go schnorchle. Nebed unzählige Wasserschildchrötli hemmer tatsächlich nah 3 Pinguine gseh, wo uuh nöch ah eus verbiigschwumme sind und überhaupt kei Angst gha hend. Zrug an Board hets au scho glii wieder zmittag geh. Doch chum hends eus d‘Suppe serviert, chunt üse Guide und seit mir sölled schnell usecho und luege. Das Bild wird ich niemeh vergesse. Sicher über 100 Delfine sind üsem Boot nahgjagt und sind überall uegumpt. Mer hetts amels sogar ghört Miipe. Mir sind usem stuune fasch nüm usecho. Doch das sind wohl zviel Tier für’d Frau vom Chines gsi. Sie isch ih dere Ziit im Zimmer gsi und het uf üs geartet…. Nacheme chliine Mittagsnap ufem Deck simmer zumene wiitere Schnorchelgang ah de Devil‘s Crown. Zmitzt im Meer hemmer um paar Gsteinsbrocke chöne schnorchle, wo chli usgseh hend wie eh Chrone. D‘Strömig und de Wellegang sind echt tricky gsi. Trotzdem hemmer en white-tipped-shark, 2 Roche und wieder mal ganz viel Fischis und Meeresschildchrötli gseh. Die Stund isch umegange wie im Flug. Denn simmer no mit de Dinghys an Punto Cormoran. Det simmer anere Lagune mit Flamingos verbii gloffe ahnen wunderbare Strand. Mir hend eh perfekti Ahbigsstimmig chöne gnüsse. Im seichte Wasser hetts nomal paar Roche und Meeresschildis gha. Zrug an Board hets wieder Sushi zum Apero geh und ich als Vegi ha wieder eh wunderbars extra-Sushi becho. De Choch de Walter verwöhnt eus würklich vo A nach Z! Am Abig sind wieder es paar Galapagos-Sharks um euses Boot gschwumme. En glungene Tag gaht z‘end.
      Funfact: In Ecuador duet mer frisches Popcorn id Chürbissuppe. Sehr fein!

290 Feet Hill