Ecuador
Laguna Canangueno

Welcome to the Jungle

July 12, 2023 in Ecuador ⋅ ☁️ 30 °C

Ich halte mich hier kurz. Die letzten vier Tage habe ich im Dschungel verbracht. In Cuyabeno, genauer in der Siona Lodge. Die lodge war richtig schön und in der Umgebung gab es sehr viel zu entdecken. Von winzigen Affen zu riesigen Ottern, giftigen Fröschen und wilden Ocelots. Sogar die Tarantulas auf der Machtwanderung hab ich mir von nahen angeschaut. Ich hoffe dass ich die Bilder der anderen noch bekomme, dann gibt es mal nen extra Tierebeitrag hier. Meine Highlights waren auf jeden fall die Babyanaconda am Schluss. Wer keine Schlangen und Spinnen sehen will, sollte die letzten drei Bilder weg lassen😉Read more

Amazonía viernes

March 31, 2023 in Ecuador ⋅ 🌧 25 °C

Guete Morge :)
      De hütig morgendlich Usflug stoht uf de Kippi. S'Wetter isch so halbe guet aber mir wend trotzdem gern go. Also machemer eus mitem Guide wider uf de Weg flussabwärts. Und es lohnt sich! A eim vo ihrne Lieblingsplätz sind hüt tatsächlich d'pocketmonkeys (Fingeräffli) unterwegs. Die Äffli sind ned mal so gross sie e Fust und dementsprechend fast unmöglich zum finde, wemer ned weiss wo sueche. Dur de Feldstecher sinds aber super z'erkenne. Das isch s'früeh ufsto und es bitz nass werde definitiv namel wert gsi :)
      Ide Lodge werded di letste Sache packt und denn zmörgeled. Di einte Kleider und mis Tüechli sind immerna bitz füecht und werded vermuetli ned so guet schmöcke wenis denn s'negst mal uslade. Tja, Schicksal im Regewald - glaube wirde demit klar cho. Ide letste Minute vor de Abreis fangts wider voll a regne. So wird die Rückreis kei Spass mache... Ich glaube de Dschungel brüeled wil mir gönd! Hoffe, s'Gepäck ufem Gepäckkanu blibt wenigstens troche. Bim Boarding meint de Rom, er hegi grad en Delfin gseh abtauche, wo flussufwärts unterwegs isch, also i eusi Richtig. Und tatsächlich werdemer sehr schnell fündig 🤗 Delfin sind do eigentli immer s'zweite unterwegs. I eusem Fall e Muetter mit Jungtier. Mir gsehnd sie mehreri Mal uf- und wider abtauche. Genial! Und na besser, dass de Rege genau i dene Minute es bitz weniger intensiv isch... Di negste zwei Stunde fahremer i normalem bis sehr starchem Rege irgendwie zemeghuured unter eusne Ponschos flussufwärts und jedes Mal weni denke, dases nüm meh chan regne, wirds na bitz intensiver. Danke a dere Stell a min Regeschutz, de macht en guete Job ^^ Di letste 30 min chömer bitz enspanne, es regnet nume na liecht... Trotzdem simer uf e Art froh, womer ade Puente Cuyabeno achömed und chönd i ganz trochni Chleider wechsle. E Stund spöter stiigemer in Bus, wo eus inere zwölfstündige Fahrt wider uf Quito bringt. Irgendwenn chunnt denn au s'Internet zrugg und ich chan mi schnell inen Hotspot henke zum Mal es Lebenszeiche vo mir geh. Mis Internetabo isch anschiinend abgloffe ^^ Die Ziit ohni Internet isch grundsätzlich sehr enspannend gsi, chani wiiterempfehle 😇

Mis Fazit zude letste 5 Täg:
      D'Pflanze- und Tierwelt isch sehr beidruckend und de Rom, eusen Guide weiss so zimli alles über alles und chan au perfekt jeglichsti Tierrüef imitiere. Dank sim Wüsse isch eus klar worde, wie vielfältig, komplex und schützenswert s'Lebe im Regewald isch. Dass so zimli alles unvorhersehbar isch, stört überhaupt ned sondern machts na intressanter. Egal ob s'Wetter oder d'Tier - es chan jederziit alles uftauche und wider verschwinde. Wichtig zum mitbringe sind definitiv viel Geduld, en guete Ponscho, es Buech und Mosiktoschutz. De Moskitoschutz hani miner Meinig noche eigentli zueverlässig brucht aber die Viecher sind eifach immer überall und steched au dur Kleider dure. Dementsprechend bini bitz überall mit rote Pünkt verziert, wo aber bis jetz immerhin dütlich weniger aggressiv sind als na die z'Mindo. I wirde definitiv drüber hinweg cho 🙈 Malaria gits übrigens ned in Ecuador, fallsi das no ned gseit han...
      Bis zum negste Mal 😍🐒🌴💦

Greenforest Lodge Tag 4

September 1, 2022 in Ecuador ⋅ ⛅ 32 °C

- Aufstehen um 6:00 zum Birdwatching im Vogelturm der Lodge. Beobachtung: mehrere Tucan Arten, Spechte
      - Danach Frühstück
      - wir brechen gemeinsam mit den Leuten der Gruppe auf, die an dem Tag abreisen
      - Nach einer guten Wegstrecke steigen wir in ein Kayak um und verabschieden uns
      - Mit dem Kayak zu einer anderen großen Lagune. Dort angeln wir Piranyas. Danach überqueren wir die Lagune und wandern durch den Wald. Zurück am Boot essen wir zu Mittag. Beobachtung: Goliath- Tarantel, Squirrelmonkys, rote und weiße Piranyas, einen Zombie Pilz in einer Ameise, Hülle eine Zyrkadenlarve
      - mit dem Kayak paddeln wir 3 Stunden zur Lodge zurück. Beobachtung: Squirrelmonkys, Black Sakky
      - Am Abend fahren wir wieder zur großen Lagune. Auf den Weg dahin sehen wir eine 6m lange Anaconda im Wasser verdauen. Verschiedene Kaimane und Vögel sind auch zu sehen

Laguna Canangueno