Ecuador
Mariscal Sucre

Here you’ll find travel reports about Mariscal Sucre. Discover travel destinations in Ecuador of travelers writing a travel blog on FindPenguins.

We zijn er!

April 26 in Ecuador

Wát een gedoe altijd, maar alles ging goed, op het natransport naar Quito na dan. Maar zelf met een gewone bus en daarna met een ander vehicel had ook wel wat, al koste het veel tijd en werd het uiteindelijk net zo duur als het geplande busje van het hotel. Maar we zijn er, met alle spullen.
    Wat een knettergrote drukke stad. Ons hostel ligt om een lief binnenplaatsje waardoor het toch wel drukke verkeer niet zo opvalt.
    Allebei zo gaar als wat, dus welterusten.

Speciaal voor Mobiliteit!

April 28 in Ecuador

Fietservaringen tot nu toe:
    - Fietspad = busbaan # geen fijne combi. Vooral omdat de bussen hier duidelijk nog niet zo'n roetfilter hebben. Ik heb nog niet helemaal de meerwaarde ontdekt.
    - Ook al een bordje "fietsstraat" gevonden. De enige reden dat het daar zo rustig is, is omdat ze achter me een metro aan het bouwen zijn, dus de weg is afgesloten.
    - Er zijn wat fietsroutes, die eindigen meestal echt in niets. Hoezo "missing links".
    - Er zijn fietsenstallingen (onbewaakt) "iets" kleiner dan in Utrecht.
    - Morgen fietszondag. Dan zijn er een aaantal avenida's afgesloten voor auto's. Ik ben benieuwd, ook of we het kunnen vinden.
    - Idee voor ons wandelgebied?

Mariscal Sucre