@Arches National Park

September 8, 2015 in the United States ⋅ ☀️ 29 °C

Actief dagje vandaag, 20km gewandeld in Arches National Park 😎. We beginnen 's ochtends vroeg met de Devil's Garden trail, veel klimmen en klauteren, maar het voelt goed ons lekker moe te maken. We nemen terug de primitive trail ("warning: difficult hiking ahead"), ervaren hikers als we zijn 😉.

's Middags wordt het hier knetterheet (denk: eitje-bakken-op-de-motorkap heet!) en na terugkomst zoeken we de schaduw op voor een dutje. Grappig dat we er hier echt een opa-ritme op na houden, om negen uur ons bed in en om vijf uur opstaan is heel normaal voor ons, booooring haha!

Als we aan het eind van de middag genoeg energie hebben verzameld gaan we weer op pad, we lopen de Delicate Arch Trail. Flinke klim maar we zijn op tijd voor zonsondergang bovenop de berg. Prachtig is het, maar wel érg druk. Ter illustratie: er is een rij om onder de arch op te foto te mogen. Treuzel je? Dan begint de menigte meteen te joelen dat je plaats moet maken.. Ach ja, weer een top attractie afgevinkt!