@Yosemite National Park

September 17, 2015 in the United States ⋅ ☀️ 20 °C

Ons kampeerplekje in Curry Village is het grootst van allemaal en dat voor één piepklein tentje haha, toch wel grappig als je anderen ziet hannesen met hun rijdende villa's (RV's ter grootte van ons huisje in A'dam, not kidding!).

De nacht op de camping is wel spannend.. We horen om de zoveel tijd geschreeuw, herrie en gesuis van de rubberen kogels van rangers die beren op de camping verjagen.. We hebben het overleefd 😉

De volgende dag starten we met de hike naar Mirror Lake, maar helaas is er door droogte niks meer van over, ai! Daarna doen we de Mist Trail naar Vernal Falls, normaal gesproken een gordijn van water van 20+ meter breed, nu maar krap 1 meter. Ach ja, mooi is het wel door de vele regenbogen!

Daarna naar Glacier Point om Half Dome goed op de foto te zetten. Ook al is Yosemite niet op z'n best, het is voor ons een topdagje!

P.S. Vergeet ik bijna te vertellen dat Thomas gisteren zijn telefoon langs de Tioga Pass had laten liggen.. Als een gek terug gereden, lag hij er nog! Bijna 2 telefoons in 1 dag kwijt, oeps!