Quito, Ecuador

September 25, 2015 in Ecuador ⋅ ⛅ 9 °C

En toen zaten we ineens hiero. BAM. Zuid-Amerika, Ecuador, Quito.

Behoorlijk groggy komen we aan na onze overstap in Miami. Thomas heeft de hele nacht niet geslapen en ik heb kennelijk vooral liggen knikkebollen tegen de man naast me haha! Ik moet Thomas beloven dat ik een kussentje ga kopen tegen het knikkebollen 😜.

We nemen de taxi naar ons hostel (knetterduur, 26$ en dit kan niet goedkoper, stom!) en checken in. We slapen de rest van de dag tot de eigenaar van het hostel vraagt of we klaar zijn voor het free empanada en cocktail-uurtje, ja hoor, kom maar op met die vrimibo!

Empanadas zijn deegflapjes van maisdeeg gevuld met van alles, in ons geval kaas die gegeten worden met suiker. Best lekker! We drinken nog een biertje met de andere gasten, allemaal wereldreizigers. Grappig, vroeger keken we op naar mensen die voor langere tijd reisden.. Nu doen we het zelf, heel raar!

's Avonds eten we Indisch in het restaurant tegenover het hotel (het is niet veilig op straat te lopen na zonsondergang). We zijn de Amerikaanse prijzen gewend en geven dus veel te veel geld uit.. Gelukkig was het eten wel erg lekker!