You have arrived

July 26, 2016 in Australia ⋅ ⛅ 15 °C

Met nog maar een paar dagen te gaan voor we ons campertje weer moeten inleveren maken we een wishlist van de dingen die we nog willen doen. Mount Warning beklimmen is een van de dingen op de lijst. We hebben wel weer zin in een flinke hike :)

Mount Warning moet je eigenlijk voor de zonsopgang beklimmen, vertelde Toby ons toen we nog in Mongolië waren. Daar hebben we geen zin in. Vroeg opstaan, kleine kronkelweggetjes in het donker, klimmen met hoofdlampjes op.. Neh. Dus beginnen we pas rond een uur of 9 aan de klim. De hike is verder niet zo interessant maar het voelt goed om na al die kilometers achter het stuur weer actief te zijn. De laatste steile kilometers klim je trouwens via kettingen naar boven, dat vinden we wel leuk. Het doet ons terugdenken aan het allereerste hoofdstuk van onze trip, toen we Angel's Landing wandelden in Zion National Park. Onze eerste échte hike.

Als we de top bereiken sputtert mijn telefoon ineens met die typische mechanische tomtom stem: "You have arrived". Nou inderdaad, haha! Het uitzicht vanaf de top is gelukkig ook de moeite waard. Een 360 graden view over de omgeving :D.