Een hele dikke oranje kers op de pudding

October 3, 2016 in Namibia

Dan rijden we door naar Dune 45 voor nog een kleine encore. Het is al laat in de middag en de goudoranje duinen kleuren prachtig tegen de felblauwe hemel. En the golden hour maakt alles net even mooier. Nog fijner is dat we deze keer alleen zijn. We klimmen naar boven met flinke tegenwind. Eenmaal boven worden we stil van het uitzicht. Zo ver als we kunnen kijken zien we oranjerode duinen die zich een weg banen over de paarsbruine vlaktes. Namibië blijft ons verrassen met haar mooie kleuren. Dan is het tijd om het park te verlaten, de zon gaat al bijna onder. Met Mongolië nog vers in ons geheugen rennen we joelend naar beneden, al rollend door het zand.

Terug bij de camping nemen we een douche onder de sterrenhemel om het zand van ons af te spoelen. Naast onze tent zien we een grootoorvos (tof! een heel bijzonder dier) en we sluiten de dag af met een heerlijke homemade spaghetti. Wat een fantastische dag was dit.. Met recht een hoogtepunt. Hier gaan we nog vaak aan terug denken!