France
Oise

Camping Montagne

July 13, 2020 in France ⋅ ☀️ 25 °C

Aahh nu snap ik waarom de camping zo heet... De laatste 600m waren recht omhoog🙈 Maar eenmaal boven is het hier prachtig. En het zwembad is gelukkig open👌🏼 De meneer vond mij volgens mij een beetje oververhit (wat ik ook ben hahah) en kwam met een parasol, tafeltje en stoeltje. Wat een luxe! Nu de tent opzetten en dan neem ik snel een duik😝Read more

Corry janmaat

Wat een lieve mensen toch. Ben je echt geen beroemdheid? 😄😅 Geniet van deze mooie dag😘

Anne Broersma

Je valt ook van de ene in de andere leuke omgeving. Lekker zwemmen...🏊‍♀️👙♥️

Ariëtte Van den Bos

En nu maar hopen dat de aardige meneer niet oververhit raakt bij het zien van je nieuwe zwemsetje. 🙈

7/13/20Reply

Wat mooi dat er zo goed voor je gezorgd wordt. Veel plezier met zwemmen in je nieuwe bikini. [Erica]

60km!

July 13, 2020 in France ⋅ ⛅ 23 °C

Tijd om even wat te lezen en te drinken. Ik heb ondertussen een andere camping gevonden mèt zwembad😍🎉🎉 Onderweg kom ik vlak langs een Super Intermarche, dus daar maar eens opzoek naar een bikini. En dan duimen dat het zwembad open is haha😝Read more

Anne Broersma

Lekker hoor. Wat is dat genieten..😁😁👍👍♥️♥️

Corry janmaat

Ja, het is tenslotte toch ook vakantie hè. Geniet er lekker van 😘

Made it!

July 14, 2020 in France ⋅ 🌧 21 °C

Pfoehhhh ik weet niet hoe, maar ik heb de camping gehaald. Laatste stuk was bizar pittig. En toen ik na ruim 4km recht omhoog erachter kwam dat de weg eindigde in een doodlopend zandpad... Tja, toen vond ik het niet zo leuk meer. Ik weigerde dezelfde kilometers direct weer af te dalen, dus was er maar één optie: tranen drogen en met fiets en al dwars door een weiland vol graan😂👌🏼 75km op de teller, moe maar voldaan.Read more

Henny Tweel

💪wat goed van je. Nu rust verdiend.

Miranda Broersma

Femke, Femke, Femke wat heb ik een bewondering voor je doorzettingsvermogen..Ik had m'n tent allang in dat weiland graan gezet!!! Xxx

7/14/20Reply

Femke wat doe je het toch goed. We zijn trots op jouw. [Erica]

Pastaaaaa

July 14, 2020 in France ⋅ 🌧 20 °C

Die campingeigenaren sjouwen wat in het rond voor mij... Dit keer zelfs een hele picknicktafel! Ik ben pasta aan het koken en ik kan niet wachten. Ik heb zooooo veel trek hahaha! Maar ik kon m'n ogen niet open houden, dus heb net na het douchen eerst maar even een dutje gedaan😝 Eet smakelijk!Read more

Puck Braat

Lieve Femke, leuk om al je avonturen te kunnen volgen! De hele familie (inclusief opa) leeft mee! Haha 😉 Zet hem op topper! 😘

7/14/20Reply

Het is je gegund. Dat iedereen zo zijn best doen voor jouw. [Erica]

7/15/20Reply

30km!

July 15, 2020 in France ⋅ ☁️ 17 °C

30km gehad en het gaat lekkerrr! Boodschappen binnen voor vandaag en nu even op een een bankje chillen. Blijkbaar staan de volgende kilometers niet op de Garmin, dus we gaan weer volledig rijden op de routeboekjes. Met mijn richtingsgevoel moet dat helemaal goedkomen. Toch? 😬Read more

Wij hebben hetzelfde richtingsgevoel!! Komt altijd goed. Genoeg eten gekocht 😉😘

7/15/20Reply

Even wat lezen!

July 14, 2020 in France ⋅ ☁️ 19 °C

Zo, volgens de navigatie is het nog 26km richting de camping. Dat is te overzien! Eventjes wat lezen en wat drinken, en dan beginnen we aan het laatste stuk💪🏼

Powergirl!!👍👍

Ariëtte Van den Bos

SUPER. ! power girl. 💪al meer dan 500km op de teller 🚴‍♀️. Die heb je alvast binnen. Nog even doorbijten en je mag je tentje weer opzetten. 🏕. Succes. 😘😘

Zie je straaljagers overvliegen? Die zijn voor de parade van 14 julliet🇫🇷

We are Sailing

June 19, 2018 in France ⋅ ⛅ 22 °C

Raymond and I had a lay day so no cycling for us. It gave us the chance to further visit Compiegne before returning to the Feniks to do our washing and enjoy a leisurely cruise .

The group cy led thru lovely forested areas and visited a French Castle which was open so they duely paid their money and did the inside tour.

They rejoined the vessel at 3.30pm and after doing their washing has some eats on the upper deck before engaging in vigorous social interactions ... ontheir devices.

John Stricker

Where do you get all of your energy? I know, it's the beer supplemented by wine.

6/19/18Reply
    Lisa Raimondo

Doesnt look like too much energy is being used in these pics!

6/20/18Reply

Johanna de Ruiter

Heerlijk genieten

Intermarché

July 13, 2020 in France ⋅ ⛅ 25 °C

Rijd je 6km onverhard, hebben ze verdorie geen bikini's! Nou, dan maar een mooi setje gekocht en hopen dat er geen vieze oude mannetjes bij het zwembad zitten😂😂

Miranda Broersma

Ohhhh, een intermarche, heerlijke winkel..ben je nog langs de visafdeling gelopen👃

Dag camping met zwembad!

July 14, 2020 in France ⋅ ☁️ 14 °C

Dag camping met zwembad, ik ga er weer vandoor!

Weer op weg naar een nieuw avontuur. Succes Camino. 😇😘😘

Anne Broersma

Op naar volgende ontmoetingen, zwembaden en leuke eettentjes. Lekker fietsen, super trots op je.♥️😁👍

Corinne Ovinge-Best

Succes vandaag en probeer maar tussen de regendruppels door te fietsen!

Département de l'Oise, Departement de l'Oise, Oise