France
Vienne

Finish!

July 20, 2020 in France ⋅ ⛅ 30 °C

Zooo... Camping gevonden, veel teveel betaald voor een plekje (30 euro zonder stroom pffff), tent opgezet, middagdutje gedaan, wat gegeten, en nu... Zwemmen! Dan dan weer wel! Je zou bijna zeggen dat ik de campings erop uitzoek😂Read more

Meer dan verdiend hoor...👍😁

Ariëtte Van den Bos

Toch nog wat gevonden. 👍 super en ook nog met een zwembad. Goed gedaan. ! je kan weer terug kijken op een mooie dag ( behalve het laatste stukkie dan ) 🙈 nu lekker zwemmen en uitrusten. 😘😘

Mink Broersma

Vgm zoek je ze er ook voor uit

Corry janmaat

Welverdiend hoor, geniet er maar lekker van. Een hele fijne avond😘

Camping fermee

July 22, 2020 in France ⋅ ☀️ 28 °C

Wederom een gesloten camping, maar ik was dit keer zo slim om eerst even naar het 'office du tourisme' te gaan. En toen zij belde, bleek de camping gesloten. Dan opzoek naar de volgende camping. Deze ligt alleen wel 10km uit de richting🙄Read more

Mink Broersma

Oeh dat heb jij natuurlijk weer! Kom op nog maar 10km en dan kan je lekker onderuit liggen

Anne Broersma

Maar je hebt nu eerst gebeld, dat was wel slim. 👍

Hello hello!

July 21, 2020 in France ⋅ ☀️ 18 °C

Ondanks dat het 6u opstaan gister goed beviel, vandaag toch maar tot 7u geslapen. Ben een beetje moe, en de eerste lichamelijke dingetjes begin ik nu echt wel te merken. Dus vandaag een rustig dagje gepland! Al zal het zoeken worden naar een camping, want er is weinig keuze...Read more

Ariëtte Van den Bos

Goede morgen. Rustig aan dat doe je goed. ! Ook in de tour de france houden ze een rustdag. En die hebben niet de zorg van camping zoeken tentje opzetten en opruimen. Eten klaar maken en de was doen. En de luxe van een masseur. Dus camino pas goed op je zelf en geniet van dit alles. Het is al een hele prestatie ! 💪💪👍👍 hou van je 😘😘😘 en vandaag rustig aan en op tijd stoppen.

Anne Broersma

Hartstikke goed Femke, om even in de termen van oma te blijven: met rust won ik de tour...en wie heeft dat gezegd? Heb je de hele dag voor om over na te denken. 👍💪♥️

Succes Femke. Blijf wel genieten. Je kan het.😀 [Erica]

Uiteten!

July 21, 2020 in France ⋅ ☀️ 26 °C

Ik heb mezelf van de camping / uit m'n slaapzak gesleurd en ben wat gaan eten. Hopelijk doet dat goed. Het was in ieder geval erg lekker! Morgen weer een nieuwe dag. Eerst lekker slapen. Slaaplekker allemaal!Read more

Mink Broersma

Dat ziet er niet verkeerd uit!

Anne Broersma

Je zou er honger van krijgen. Welterusten schat.😁👍

Henny Tweel

Ziet er lekker uit. Zal je goed doen.

Dat ging even anders

July 21, 2020 in France ⋅ ☀️ 26 °C

Hoewel ik in m'n hoofd had een rustig dagje te gaan nemen, werd ie toch nóg een stuk rustiger. Nog geen halfuur op de fiets en ik merkte al dat dit hem niet ging worden. Hoofdpijn, keelpijn, last van m'n maag, dit was niet ideaal. Dus de eerste beste camping opgezocht en daar naartoe gefietst. Hij was nog geen 15km verder dan de vorige, maar toch niet dichtbij genoeg: het avondeten kwam er 200m voor de camping uit. Aiii, dus toch slim geweest om niet verder te fietsen. Tentje opgezet, paracetamol genomen en toen ik ging liggen viel ik direct in slaap. We zijn nu 2,5u later en ik ben gelukkig weer op aarde! Ik ga denk ik eens op m'n gemakje de stad verkennen (ik zit vlakbij Poitiers) en dan vanavond lekker vroeg naar bed!Read more

Anne Broersma

En misschien lekker uit eten? 🍛

Ariëtte Van den Bos

Goed plan ! Op gemak de stad ⛪🏘🏤🏰bekijken. Terrasje pakken met niet alleen een colaatje ! 🥤maar ook een lekkere maaltijd. Dat hebben ze vast. 😋vanavond boekje lezen en vroeg naar bed. Morgen zie je maar weer. Nu genieten van de rustdag. 😘😘

Corinne Ovinge-Best

Even een dagje iets anders doen is heel goed, meis! Blijf goed drinken!😉😘

Pauze plekje!

July 22, 2020 in France ⋅ ☀️ 22 °C

Het was even taai aan het begin, maar nu gaat het gelukkig best lekker. Met een beetje fantasie komt de keelpijn van een geweldige avond in de karaokebar, en de bonzende hoofdpijn van de onvergetelijke afterparty😂 30km done!Read more

Lekker plekje. Maar waar is de knoflook. 🧄🤣🤣🤣🤭😘

Miranda Broersma

Jij maakt toch ook overal een feest van🎊

Femke toch 😂🤣😂🤣 Goed hoor humor😉

Goedemorgen!

July 22, 2020 in France ⋅ ⛅ 17 °C

Zo, ik was nog geen 2min wakker en ik kreeg bij het sanitairgebouw een 20min durend verhaal te horen over dat 'Jesus' van mij houdt, dat ik knoflook moet eten om mijn systeem te reinigen en dat ze het heeeel leuk zou vinden om mij in 'heaven' weer te mogen zien. Je maakt nog wat mee op zo'n reis😂 Nieuwe dag, nieuwe kansen! We gaan het gewoon weer proberen vandaag. Groetjes!Read more

Miranda Broersma

Ik hou ook van jou😘. Hoop straks een leuke foto van je te zien. Zet hem op vandaag!

Anne Broersma

Ik hou ook van jouw en hoop je nog heeel lang te zien. En ik heb een baard. 😜

Corry janmaat

Ik hou ook van jou😘Hoop je na de vakantie gauw te zien. Een hele mooie dag hoor👍

Picknick with a view!

July 20, 2020 in France ⋅ ☁️ 24 °C

Aan het water (La Vienne) even een pauze. De kilometers gaan lekker snel vanochtend. En de temperatuur is tot nu toe ook nog goed te doen. 45km op de teller, tijd voor een broodje en wat lezen👋🏼

Corry janmaat

Hè Femke, goed bezig weer hóór. Fietsen brengt je wel op fantastische plekken hè😘

Henny Tweel

Fijn dat het zo lekker gaat. Goed idee om vroeger op pad te gaan. Je gaat fantastisch.

Arrggghhhhh

July 20, 2020 in France ⋅ ⛅ 28 °C

Lieve campings in Frankrijk,
    Is het heel misschien een optie om het op je website te zetten als je besluit deze zomer niet open te gaan?
    Salut,
    Een oververhitte en geïrriteerde fietser

Da's wederom balen!

Nee he ! Niet weer 🙈😱

Anne Broersma

Iets met drie keer scheepsrecht?

Idyllische ontbijtplek!

July 23, 2020 in France ⋅ ☀️ 17 °C

Maarrrr er was wél een stopcontact hahah! Vandaag eerst even de weg terugzoeken naar de route, en dan gaan we zien waar ik terecht kom. Fijne dag!

Antje Broersma

wat ben je toch een topper, hele fijne dag met veel fietsplezier 🌻🌞👍

Anne Broersma

Heel veel plezier vandaag met dit prachtige avontuur. 👍💪♥️

Corinne Ovinge-Best

Succes vandaag en geniet, meis!😘

Corry janmaat

Veel plezier en genieten onderweg hoor😘

Département de la Vienne, Departement de la Vienne, Vienne, Viena