France

• Day14

Anu sünna!

July 10, 2019 in France ⋅ ⛅ 22 °C

Tegime Anule uksest sisse astumise hetkel prantsuse sünnipäevalaulu ja seejärel asus ta juba kinke avama. Kel veel kõht tühi oli tegid endale salati ja natuke šašlõkki ning istusime kõik koos lauda näksima ja kooki sööma.

Enne magamaminekut käisime jälle basseinis jahutamas ja Kadri tegi reisi tagasituleku plaane. Laupäeva hommikul anname maja üle ja sõidame Pariisi külje alla järgmisteks tegevusteks.

Kati Belitškina

Huvitav kook!

7/11/19Reply

• Day10

Biscarrossas kohal!

July 6, 2019 in France ⋅ ☀️ 25 °C

Kes veel ei tea, siis meie reis on sisuliselt järgmise struktuuriga: umbes nädal sõitu Biscarosse juurde (Prantsusmaal, Bordeaux lähedal, Biscay lahe kaldal), seejärel nädal puhkamist Kadri laiendatud perega ja umbes nädal sõitu tagasi. Otsustasime Kadriga, et võtame siis juba siia ja tagasi sõitmisest viimast ja külastame selle jooksul võimalikult paljusid kohti.

Täna umbes kell 15 jõudsime kõik kohale ja saime maja kätte, kolisime seejärel karavani ja auto tühjaks ning hüppasime basseini ujuma. Äärmiselt mõnus peale nädal aega sisuliselt autos elamist! 😊

Piltidelt näete siis meie maja ja minu ja Kadri tuba ja meie järgmist autot 😄. Kohe maja tagant saab hakata mööda liiva ookeani äärde kõndima, siit on umbes 1km mööda liivaluiteid vaja ronida.

• Day11

Burksi õhtusöök

July 7, 2019 in France ⋅ ☀️ 21 °C

Toidu valmistamisega on meil graafik, et kes on väejuht - seekord oli Helen ja Ross. Toiduks tuli burgerid, grillliha ja salat.

Leiutasime Indrekuga efektiivsema mooduse kuidas grilli liiga kuumaks minemast hoida. Alguses Indrek valas pudelist vett, aga veepüstol osutus palju täpsemaks ja paremaks tööriistaks. Piltidel siis Indrek demonstreerib veepüstoli kasutamist.Read more

• Day13

Päikseloojang rannas

July 9, 2019 in France ⋅ ☀️ 21 °C

Natuke eemal meie majast (~1km) läheb kummimatiga tee ooeani äärde. Meie maja juurest läheb laudtee ja seejärel on tükk maad liivas sumpamist. Igaljuhul, Kadri soovis minna õhtul randa vaatama, seega otsustasime lihtsama tee kasuks ja jalutasime sinna.

Õhtul seal väga ujujaid ei olnud (puudub rannavalve), aga surfareid ja supitajaid oli küll palju. Õhtul on ka lained palju suuremad. Vaatasime ja pildistasime päikeseloojangut ning hakkasime tagasi kõndima. Õhtul on rannas palju mõnusam, sest liiv ei ole nii kuum.

• Day11

Ookeanis ujumas

July 7, 2019 in France ⋅ ⛅ 22 °C

Ookeanini on vaja liivateel sumbata võibolla isegi kuni 1km. Igaljuhul otsustasime minna randa ujuma. Väga lõbus on lainetes ujuda ja lainetega kõhuli kaasa sõita.

Sisuliselt hakkas meil kõigil päike väga hästi peale vaatamata kreemile. Otseselt ära keegi ei kõrbenud, aga sinna kõndimine, vees olemine ja tagasi tulemine, kokku kuni 2h, võttis isegi Kadril naha tundlikuks.Read more

• Day14

Ettevalmistused Anu sünnaks

July 10, 2019 in France ⋅ ☀️ 26 °C

Jaanus, Tea, Taavi ja Anu läksid päevaks selle piirkonna veinimõisatega tutvuma ja ülejäänud jäid maha.

Meie käisime hommikul linnas Anule kinki ostmas ja seejärel tulime koju, koristasime maja ära, ujusime, puhusime õhupallid täis, pakkisime kingid ja tegime basseinis vee all grupipilte. Mõtlesime, et täna võiks õhtu poole minna ookeani lainetesse möllama - õhtul on vähem inimesi ja lained tunduvad ka väheke suuremad.

Indrek käis aeda rüüstamas ja tegi midagi mis kaugelt vaadates äkki meenutab lillekimpu, kuid pigem mitte 😂. Loodame, et Anu on selleks ajaks piisavalt veini maitsnud ja ei saa aru.

• Day15

Õhtu rannas

July 11, 2019 in France ⋅ ☀️ 24 °C

Esimene päev kui Taivol õnnestub enamvähem edukalt siesta teha, tavaliselt ta ei jää magama või kui jääb, siis tahab liiga kaua magada. Igaljuhul ärkasime mingi aeg ülesse ja kauplesime Indreku kaasa ning hakkasime ookeani äärde sumpama.Read more

• Day16

Viimane ujumine ookeanis

July 12, 2019 in France ⋅ ⛅ 24 °C

Kuna juba hommikul homme anname maja üle ja hakkame liikuma Pariisi poole, siis tegime täna viimase ookeanis ujumise. Kamba kokku ajamisega läks päris pikalt aega, sest kõik kas magasid või pakkisid juba vaikselt asju. Indrek ütles, et ta on 99.99% kindel, et ta ei tule. Lõpuks tuli Indrek, Helen ja Ross. Tea oli juba varem randa ette läinud.

Kui eile rannas käisime, siis polnud üldse laineid, aga täna läks õnneks ja olid kõige suuremad lained. Umbes iga 7. või 9. laine oli kõige suurem. Me üritasime ka varem laine ette kõhuli visata ja randa surfata, aga täna see ka reaalselt õnnestus. Vahel laine rullis üle selja ikka päris kõvasti, aga lõpuks viis ikka kõhuli rannaliivale ära.

• Day17

Anname maja üle

July 13, 2019 in France ⋅ ⛅ 22 °C

Ärkasime selle peale ülesse, et kell 8 tõmbas keegi kõrval toas tolmuimeja tööle. Meie Kadriga pakkisime eelmine päev võimalikult palju asju ära ja täna hommikuks jäi ainult kuiv pesu nöörilt võtta ja ära pakkida ning autosse viia. Seejärel ajasime korraks kamba kokku ja tegime grupipilti. Me Kadriga läksime natuke varem ära, sest tahtsime kuskil natuke autot liivatolmust pesta, et akente läbipaistvust parandada.

Täna tuleb pikk sõit Pariisi külje alla, üle 7h.

• Day3

Plage, soleil und ganz viel bodyboard

August 10, 2020 in France ⋅ ☀️ 25 °C

Heute haben wir ausgeschlafen, Lasse hat mit dem Nachbars Jungen gespielt und danach waren wir den ganzen Tag am Strand, haben bei Sonne Wind und ein bisschen Regen den Tag genossen. Lass immer die meiste Zeit über im Wasser mit dem Bodaboard, Oder ohne beim Wellenspringen und Durchtauchen, beim Sandburg bauen Und wir haben es ihm gleich getanRead more