France
Pointe des Renards

Nieuwe dag

July 29, 2019 in France ⋅ ⛅ 19 °C

Deze morgen wakker geworden met bewolking en regen, helaas. Rustig ontbeten en daarna de supermarkt opgezocht. Toen we weer buiten kwamen met een tas vol boodschappen was het opeens weer heel zonnig. Hebben toen de wandelschoenen aangetrokken en de rugzakken gevuld en zijn op weg gegaan naar la conquet, meest westelijke plaatsje in Frankrijk. Hebben daar een mooi wandelpad langs de kust gevolgd en halverwege een duik in de zee genomen. Na thuiskomst lekker onder de douche gesprongen en gezellig aan een spelletje monopolie gezeten met een kom soep en stokbrood. Was weer een heel gezellige dag!!Read more

Nel Peschier

Zo dat ziet er goed uit en wat een hoge golven is de zee niet te koud? Fijn dat het weer goed is. Groetjes Pa en Ma

7/30/19Reply
    Sara Barnhoorn

Nee viel wel mee al je eenmaal door was maar was vooral heel erg leuk met die hoge golven, dus om de temperatuur maakten we ons niet zo zorgen. We waren te druk bezig met de hoge golven😝

7/30/19Reply

Pointe des Renards