France
Saint-Août

Fermette De la Haye

June 19, 2021 in France ⋅ ☁️ 27 °C

Bij hoge uitzondering zijn we neergestreken op een camping. Toen we aankwamen was het bloedheet maar achter in de middag hevige regenval en hagel, bliksem en donder. Het is een leuke kleine camping. Volgens ons zijn wij de enige camping gasten! Heerlijk rustig dus!Read more

Saint-Août

June 19, 2021 in France ⋅ ☁️ 27 °C

Een beetje meer kilometers gereden dan anders.

Vanmorgen zijn we rond 9 uur vertrokken. Eerst naar de service, water lozen, water tanken,, toiletcassette legen en hoppa gaan met die banaan. Natuurlijk weer helemaal binnendoor.

Na een klein uurtje konden we weer rustig verder op pad door onze dorpjes en kronkelweggetjes want die blijven voorlopig nog favoriet. We reden door het centrum van Vierzon waar iedereen al druk bezig was met de versieringen voor 2 juli als de Tour door de stad komt. Midden op een rotonde stond een kleurige ren fiets te pronken en er hingen overal vlaggetjes. Heel feestelijk.

We kozen deze keer voor een camping met Nederlandse eigenaren. Fermette de la Haye.

Monsieur de la Haye kwam ons al tegemoet en vertelde dat de camping zo goed als verkocht was. Wij waren de tweede gast want ik zag nog een caravan staan. De plaats die hij ons toewees zag er prachtig uit. Het leek wel een privetuin. De prijs is €18 met of zonder stroom. Ach ja, Monsieur de la Haye was al op hoge leeftijd gokten we en had de boel zo goed als verkocht en wat het tuin onderhoud betrof nam hij het niet meer zo nauw, jammer. Het zwembad hebben we niet gevonden en de jeu de boules baan was een grote bloemenzee. Niet erg handig maar wel mooi om te zien.

Saint-Août, Saint-Aout, Août-les-Bois, Сент-У, Сент-Ут, سینٹ-اوٹ, 圣阿乌