Greece
Ákra Ammóglossa

Laatste dag op Kos 😢

August 25, 2022 in Greece ⋅ ☀️ 27 °C

De dag waar we vanaf het begin van de vakantie al tegen aankeken is helaas aangebroken, onze laatste dag. Aangezien we best veel dingen hebben ondernomen, kozen we ervoor om ons laatste dagje te spenderen op het strand. Dit deden we weer bij onze vaste tent. Nog één keer genieten van het lekkere eten, de zee, de zon en het vriendelijke personeel. We moesten vanmorgen eerst flink aan de bak. Om 11:00 (10:00 Nederlandse tijd) gingen de kaarten van Coldplay in de verkoop, hier wilde ik graag heen met mijn familie. Het thuisfront zat klaar met verschillende telefoons, laptops en Ipads. Maar het is ons na een uur in de rij te hebben gestaan, uiteindelijk gelukt via de telefoon van Renée. Ik was dolgelukkig, dat scheelde voor Renée en Daniëlle, hierdoor hebben we toch een mooie dag gehad 😉. Na een paar uurtjes te hebben gezont en gechilt, hadden we zin in wat adrenaline. Omdat het nu nog even kon, besloten we om voor de tweede keer met een band achter een boot te gaan. Deze keer allemaal los op een band, Veronique sloot ook weer aan. Dit was superleuk, we vlogen over het water en zijn 1x gecrasht, helaas staat dit niet op film. Hierna nog even een dutje gedaan op het strand. Daarna liepen we rustig naar ons hotel. We gingen nog even wat drinken halen bij ons favoriete winkeltje. Door alle gezelligheid, rokerij en de airco ben ik mijn stem zo goed als verloren. De (hele lieve) winkeleigenaar hoorde het aan mijn stem en adviseerde me om honing te eten. Toen het even rustig was is hij dan ook naar huis gelopen om een pot honing te halen, hier kreeg ik een grote hap van. Het was oprecht de lekkerste honing die ik ooit heb gehad. Daarna door naar het appartement om ons op te frissen. Rond 22:30 zijn we voor de laatste keer uiteten geweest in de haven van Kos. De Grieken kunnen geweldig koken, het eten gaan we enorm missen. Na het eten zijn we weer teruggegaan naar Harem (de lounge waar we overdag ook steeds lagen), hier hebben we een afsluit-cocktail gedronken met lieve mensen die we hier hebben ontmoet. Twee jongens en een meisje uit Frankrijk, en uiteraard met het personeel van Harem. Het was heel gezellig. Hierna mochten Daniëlle, Renée en ik om de beurt een rondje op hun quad rijden. Aan alles komt een eind, we moesten afscheid nemen. Hopelijk zien we onze vakantie vrienden nog eens terug. Voor nu gaan we lekker slapen, we kunnen welgeteld 3,5 uur slapen woehoe! Morgen om 15:20 vliegen we weer terug naar ons kikkerlandje. Het was een reis om nooit te vergeten, we hebben het geweldig gehad. Geen irritaties, veelste veel gelachen, veelste veel gegeten en gedronken en de allermooiste herinneringen gemaakt. Kos heeft een speciaal plekje in ons hart gekregen. 💙💙💙Read more

Angekommen

August 4, 2019 in Greece ⋅ ⛅ 26 °C

Hey☺️
      Nach den fast 3 Stunden Flug sind wir gelandet und sind jetzt auch im Hotel 🏨
      Leider sind unsere Zimmer noch nicht fertig; das Essen war naja... griechisch
      Momentan chillen wir an der Poolbar und warten dass wir in unsere Zimmer können.
      Ich melde mich später nochmal...

Ákra Ammóglossa, Akra Ammoglossa