Greece
Agios Nikolaos

Here you’ll find travel reports about Agios Nikolaos. Discover travel destinations in Greece of travelers writing a travel blog on FindPenguins.

• Day10

Crete & Spinalonga

May 19, 2015 in Greece ⋅

We have arrived in crete, first we are catching a boat to Spinalonga followed by lunch and a swim in crystal clear water on out own private beach. After we returned to Aghios Nikolaos to do a little bit of shopping, we also got dessert at a local café which was delicious. To finish off the day we went to get fish spas which made my feet so soft!Read more

• Day26

Auf nach Dubai

October 24, 2018 in Greece ⋅ ☁️ 20 °C

Mit 9 Seetagen und das europäische Telefonnetz verschwindet auch. Dafür beginnt ein neues Abenteuer mit vielen tollen Eindrücken, fernab vom bekannten.

• Day3

Day 7 Boat trip

August 26, 2018 in Greece ⋅ ☀️ 29 °C

Booked the evening before. A fab trip @ €25 including food and drink. With a stop in lovely Sisi on the way back. Only problem was that Mark was a little bit sick (on people)! Much hilarity about my sick spattered beard from our taxi sharers 😄 . Helen did some Abba inspired dj dancing in our pre session 🎤Read more

• Day4

Kreta dan 4 - ...Agios Nikolaos

August 23, 2015 in Greece ⋅

...huh...današnji dan se je začel z zelo slabimi novicami...raje ne bom pisal o vsem skupaj, sploh ne o intimnih zadevah in razmišljanjih, ampak take stvari te pribijejo, res je, to je življenje in nikoli morda ni pravi čas....

...iz Chanie smo se peljali po "avtocesti", na kateri je omejitev med 50 in 90 km na uro in prišli v prijetno mesto Agios Nikolaos. Ampak ko je nekaj narobe, gre narobe še kaj in prvo kaj smo uspeli narediti po kosilu, je bil obisk bolnice, saj je mala popotnica začela bruhati...izjemno prijazen zdravnik in sestra so nas pomirili, zdaj jo imamo na prepečencu in vodi in upamo, da bo vse ok. Opravili smo sicer kratek večerni sprehod in upamo, da bo jutri mala popotnica boljše.

...danes je žal dan, za katerega bi morda hotel, da se marsikaj ne bi zgodilo ali dogajalo, ampak kot že rečeno, življenje zna biti prekleto nepredvidljivo...cenimo vsak trenutek....vsak od nas...

• Day5

Kreta dan 5 - Agios Nikolaos

August 24, 2015 in Greece ⋅

...spanje zaradi težkega dne in ostalih okoliščin ni bilo najboljše, kljub vsemu nas mala popotnica zbudi ob 8 uri in takoj se punce odpravijo na jutranje kopanje na plažo 500 m stran...mivka in prijetna in čista voda...jaz pa pripravim kamilični čaj, jabolka in prepečenec za razdražen želodec male popotnice in kafe in zajtrk za starše...danes imamo dan za počitek in predvsem zato, da sestavimo otroka za dneve, ki so nam še preostali. Po zajtrku se peljemo napolniti gorivo, saj pojutrišnjem počasi začnemo vračanje nazaj po otoku. V centru mesta najdemo parking in se sprehodimo mimo jezera, kjer bi se naj po legendi okopala boginja Atena in naj bi bilo brez dna, pod vodo pa naj bi bilo povezano z otokom Santorini....

...najdemo turistični vlakec, ki je seveda predrag, ampak za malo popotnico obvezen, kamorkoli pridemo....po končani vožnji pa kar domov in žena kljub ogromnemu pomanjkanju posode in pribora sestavi odlično kosilo, kurjo juhico za našo popotnico in njen "buši"...

Popoldanski počitek s spanjem in potem še eno kopanje, da se otrok naužije morja, večerni sprehod od marine ob obali do mestnega jedra in domov spat....jutri pa če bo otrok v redu na otok Spilanonga ali pa na izlet po bližnjih ribiških vasicah....

...do sedaj je vtis o Grčiji in Kreti dober, morda celo boljši od Sicilije...ljudje so bolj prijazni...rs morda začnejo delati po 9 uri, bolj ob 10, vendar delajo do 1 zjutraj...daleč od tega da bi dobil občutek, da so leni, kot se jih pregovorno predstavlja...v nekem gyros (2,5 - 3 eur) lokalu je bilo včeraj nevzdržno vroče, brez klime, na desni je tip delal pizze ob odprti krušni peči, na levi strani pa ženska delala na žaru...cel dan, do 1 ponoči....to kar sem videl, so pridni....

...bilo bi dobro, če bi še kako boljšo novico od doma slišal....