Greece
Ios Chora

• Day 65

Ios

September 18, 2022 in Greece ⋅ 🌙 25 °C

Paros, Milos oder doch Andros? Wer die Wahl hat die Qual und so hat sich mein Bauch dann ganz spontan für Ios entschieden.

Die Insel ist wie gemacht für mich: klein, nicht zu viele Touristen, schöne Sandstrände und auch hier gibt es die typischen weissen Häuschen mit den blauen Fenster und Türen. Dazu kommt, dass die Hotels und die Drinks/Essen hier völlig bezahlbar sind und ich so ein Traumzimmer mit Meerblick habe. Eigentlich habe ich nur bis Mittwoch gebucht, dann aber mich unentschieden und so bleibe ich noch bis Samstag hier und tanke nochmals Vollgas Sonne. Am Samstag geht es dann zurück nach Athen und am Montag wieder zurück nach Hause.🥺Read more

• Day 11

Ios - La belle île

June 14, 2023 in Greece ⋅ ☀️ 22 °C

Ios

Tu auras su nous charmer
      Dès notre arrivé au port
      Avec tous ces petits marchés
      Qui embellissent ton décor

Sur tes plages
      Nous avons pratiqué la nage
      Et dans la grande piscine
      Nous avons prit racine

Ios, ios qu'est-ce qui rime avec ça?
      Ne serait-ce que spanakopita ?
      Olives, yogourt ou feta?
      Nous en profitons dans tous les cas

Avec toutes tes fleurs et tes arbres fruitiers
      Oliviers, vignes et figuiers.
      Tu as su lier notre amitié
      Orteils croisées

Le bruit du vent et des vagues aussi
      Les clochettes des beaux moutons
      On part avec le moton
      Mais on a apprit "kiris kikiri"

À plus, la belle île….

• Day 9

Paros - Ios - Chora

July 21, 2023 in Greece ⋅ ☀️ 30 °C

Po zajtrku se poslovimo od vseh kosmatih bitij, ki so nam delale družbo zadnje štiri. Na hitro se spakiramo, zapustimo sobo in imamo še ravno dovolj časa, da se še ob čakanju na trajekt, dvakrat okopamo. Zahvalimo se in še zadnjič, tokrat s kovčki, se sprehodimo skozi Parikio, do pristanišča. Malo še počakamo na trajekt in že pride Seajet katamaran.

To je v bistvu bil najdražji trajekt od vseh na tej poti, je pa zanimiva izkušnja. Zunaj ne moreš in seveda ne smeš biti, sediš kot na letalu, ta stroj pa pluje 40 vozlov, kar je cca 72 km/h. V slabi uri naredimo dobrih 35 navtičnih milj, ko pristanemo na otoku Ios.

Naxos velik, Paros srednji in Ios majhen :) Malo simpatično pristanišče, vse je blizu, nekaj jadrnic, malo sence, dobrih 38 stopinj in hitro se zatečemo v naš penzion Irini-Vicky. Sobe v stilu 80ih let, ampak vse kamen in tudi brez klime ni tako vroče. Za tri noči bo. Plaža, peščena je 50 m od nas…bo.

Gremo na kosilo in v trgovino, in se malo ohladit. Do mesta, do Chore je cca 2 km, v hrib. Po tej vročini bomo počakali še malo in šli z avtobusom iz pristanišča zvečer. Avtobus vožnja stane 1,60 Eur na osebo, kratko je do mesta Chora, potem pa se odpre tole mesto na hribu. Slikovito, uličice kot smo jih že dosti videli na tem potovanju, vse belo. Prvi podbig je priti čisto na vrh, na sončni zahod. Nismo edini seveda, ampak ni pretirane gneče. Lepo je, vidijo se sosednji otoki, pristanišče spodaj, te bele kamnite cerkvice dajo poseben čar. Ko se sonce poslovi za danes, se sprehodimo/izgubimo skozi ulice in najdemo super klasično grško gostilno za večerjo. Mladina verjetno se šele,ogreva, mi pa z busom nazaj v pristanišče in za danes je dovolj.

• Day 10

Ios - Mylopotas beach

July 22, 2023 in Greece ⋅ ☀️ 31 °C

Danes pa spimo, do 11.30, zajtrk kar v sobi, smo nakupili v trgovini, potem pa prvo malo na plažo. Tukaj, 50 m od nas. V senci pod drevesom igramo karte, se malo okopamo in nazaj. Gremo na izlet, na bojda najlepšo plažo na Iosu, Mylopatos.

In ja, avtobus do Mylopatosa, plaža lepa, peščena, morje tudi je :) Ampake cene….ker smo bili lačni, smo šli jest. Tripadvisor vedno znova pokaže dobre gostilne in kaj pričakovati glede cen. Izbrali smo edino, najvenejšo. In popili vodo za 4 Eur, Sprite za 4 Eur, malo pivo za 6 Eur in en tak manjši prigrizek na plošči, mehiški, za 16 Eur. Na plaži ležalnik je možno vzeti pod pogojem, da je najmanj 15 Eur porabe na osebo. Pri teh cenah to sicer ni težko, ampak to je preveč. Plaža je lepa, videli, odkljukali, nazaj v pristanišče na gyros za 4 Eur in pol litra vina za 5 Eur. Danes bomo ostali kar v pristanišču, zvečer še na plažo, so sončnega zahoda, potem pa še vidimo kaj ponuja nočno življenje v pristanišču.

Zaenkrat, na srečo, sloves otoka za zabave je Ios samo delno upravičil. Ob polnoči smo slišali “zbor pijanih mladenk”, ki so na ves glas pele blizu nas, ob 5-6 zjutraj pa samo neke mladiče, ki so veselo in glasno hodili spat. Zdaj, ko gremo mi na plažo večerno, pa že imajo na mizi liter viskija, pri 37 stopinjah. Lepo bo :)

Skratka, je treba biti kar pozoren pri cenah, odstopanja so lahko brutalna. In res ne vem, kako je Ios lahko “party” otok, če mladini ponujajo take cene.Zato pa verjetno nalivajo liter viskija iz trgovine pred sobo, pa gredo ven že lepo “ gor narejeni” :)

Večer preživimo na plaži, tuš in večerja, ki jo danes časti naša najstnica. Jutri smo se odločili, da preživimo dan na plaži, preden se vrnemo na Santorini, kjer nas spet čakajo izleti in ogledi. Dopust naj bo dopust.

• Day 9

Ios- Petradi hotel

June 12, 2023 in Greece ⋅ ☀️ 24 °C

Petit paradis sur terre, l’île d’Ios et notre hôtel Petradi ont su nous charmer dès le premier regard! 🏖️ Coup de foudre assuré sous le soleil chaud et le vent de la mer. Nous avons loué une petite voiture pour explorer l’île! Elle nous a été bien utile pour s’éviter des coups de soleil. Bon coup du voyage, nous avons lifter deux jeunes Suisse 🐿️ qui voulaient marcher un pente très apique au soleil tappant, deux heures de marches évitées de justesse par notre gentillesse. Après-midi à la piscine avant le coucher du soleil sur Koumbara🌅Read more

• Day 12

Corali Beach Hotel, Gialos Beach

June 4, 2023 in Greece ⋅ ☀️ 23 °C

Der Strand von Gialos wird von kleinen Hotels im inseltypischen Stil gesäumt und bietet einen flach abfallenden, langen Sandstrand. Das Meer ist hier nahezu still, Strömungen gibt es keine. So ist dieser Strand besonders bei Familien mit kleinen Kindern sehr beliebt.

Die Nähe zum Hafen bietet zudem eine nette Abwechslung zum Sonnenbaden und Planschen. Besonders angenehm sind die kleinen Bäume, die den Strand umringen und auf natürliche Weise Schutz vor der heißen griechischen Sonne bieten.

Unser Hotel ist sehr einfach und hat gerade eben erst eröffnet. Das Restaurant ist noch geschlossen und es laufen auch noch diverse Renovierungsarbeiten. Das Frühstück ist sehr einfach und man läuft keinesfalls Gefahr, zuviel zu essen. Praktisch ist die Lage, gut 300 m vom Fährterminal entfernt, kann man das Hotel wunderbar und unkompliziert zu Fuß erreichen, unterschätzt hatte ich allerdings, dass an der Straße zwischen Hotel und Strand recht viel Verkehr ist und aufgrund der Trockenheit des letzten Jahres und des starken Windes die Möbel ständig mit einer dünnen Staubschicht überzogen sind. Dagegen kann man gar nicht anputzen.

An der Rezeption arbeitet eine vom griechischen Festland stammende junge Dame, die sich im letzten Jahr unsterblich auf Ios in ihren Partner verliebt hat und deshalb nun hier lebt. Sie erzählt uns zum einen ihre rührende Liebesgeschichte: sie hat die letzten Jahre immer wieder auf unterschiedlichen griechischen Inseln gearbeitet und an ihrem dritten Arbeitstag auf Ios kam ihr Freund, um die Kaffeemaschine und den Kühlschrank zu reparieren und ihm hat es förmlich die Sprache verschlagen, als er sie sah und begrüßte. Sie sind gleich zusammengezogen und zusammengeblieben. Sie erzählt uns aber auch davon, dass sie im ersten Sommer das Gefühl hatte, auf Ios keine Luft zu bekommen, weil man aufgrund der Trockenheit immer das Gefühl habe, die Luft verfüge nicht über ausreichend Sauerstoff zum Atmen. Auch ich habe das Gefühl, immer etwas trinken zu müssen, weil es in der Kehle staubt.

• Day 14

Abendessen im Allo

June 6, 2023 in Greece ⋅ 🌙 21 °C

Das letzte Abendessen unserer Reise gibt es bei griechischer Livemusik im „Allo“ am Hafen. Sehr schön hier und sehr schade, dass wir dieses Restaurant erst heute entdeckt haben. Die Inhaberin und ihr Team strahlen griechische Lebensfreude aus, sie begrüßen jeden Gast wie einem uralten Freund, lächeln, sind aufmerksam und achten sowohl auf eine täglich wechselnde Karte, als auch auf die Verwendung regionaler Produkte. So gehen wir beseelt und mit einem guten, erfüllten Gefühl nach Hause.Read more

• Day 14

Unser letzter Tag auf Ios

June 6, 2023 in Greece ⋅ ☀️ 23 °C

Heute sind Joe und ich alleine mit dem Roller unterwegs, denn Luisa und Maurice genießen die Sonne am Strand. Wir fahren einige teilweise sehr abgelegener und ausgestorbene zu Buchten an, nehmen den ein oder anderen Drink in wunderschönen Strandbars, machen Restaurant Scouting für den Abend und lassen uns genüsslich treiben.Read more

• Day 11

Ios - Gialos beach

July 23, 2023 in Greece ⋅ ☀️ 32 °C

Današnji dan pa je bil samo plaža in plaža. Zajtrk v sobi, pojedli, kar smo kupili, da jutri ne nosimo zraven. Potem pa na kavo in jutranji Ouzo kar na plažo, to “našo”, 50 m od nas. Zakupimo ta dva ležalnika, kar niti ni nora cena, 7 Eur za cel dan. In potem tako prestavljamo ležalnike, da smo imeli kar se da sence, se hodimo v morje hladiti, čeprav piha vroč veter. Tukaj je 37 stopinj, vmes skočita punci po kosilo, gyros je super na plaži, pa praznimo “vinsko klet”, da ne nosimo zraven jutri na Santorini. In končno po treh otokih, gremo še na zadnjo destinacijo. Tisto, ki jo hodi gledat cel svet.

Santorini je ena izmed najbolj priljubljenih popotniških destinacij po vsem svetu in najbolj obiskan grški otok. Baje je to eden najbolj čarobnih krajev, kar jih bomo obiskali. Tako ga vsaj opisujejo.

Kaldera ponuja najbolj dramatičen pogled na morje, kar smo delno videli že prvi dan. Tokrat bomo to dejansko videli še iz druge perspektive. Veselimo se Oie, kjer nas čaka minimalistična kikladska arhitektura, luksuzni hoteli, gurmanske restavracije, dramatična skalnata pokrajina in mogočni vulkan.

Santorini torej, je bil preoblikovan po velikem izbruhu vulkana , ki se je zgodil v 17. stoletju pred našim štetjem in oblikoval osupljivo kaldero. In jutri gremo nazaj, da si vzamemo čas še za te lepote.

Večer preživimo še v Chori, gremo na večerjo ob zatonu sonca, poiščemo vse sladice za otroka, ki jih je želela poskusiti in spat. Jutri pakiramo in čaka nas Santorini.

• Day 5

Ios, Greece

August 2, 2016 in Greece ⋅ ☀️ 30 °C

walk 128 stairs up to Chora, go to the SOHO Bar and buy 4 shots to get a tshirt for free, then go to the Mojito Bar and get a Mojito (they have about 30 Flavours - but Raspberry and Watermelon are the best!), later the night you can visit several clubs. But watch out for the scandinavian boys! They're everywhere on Ios!Read more