Greece
Palaia Epidavros

Here you’ll find travel reports about Palaia Epidavros. Discover travel destinations in Greece of travelers writing a travel blog on FindPenguins.

Palea - Landgang

October 24, 2017 in Greece ⋅ ☀️ 33 °C

Nach dem Frühstück sind wir an Land um auf dem Hügel das kleine, antike Theater und die Acropolis of Ancient zu besichtigen. An der kleinen Kapelle hat Jimmy ein Teil einer Schatzkarte gefunden. Wir werden weiter berichten. Die Überfahrt nach Metopi war windig und frisch. 🌥

Bucht mit Kampfross

November 16, 2018 in Greece ⋅ 🌧 11 °C

Uf Park4night, oisem App wo ganz viel schöni und weniger schöni Schlaafplätz vorschlat, findemer die Bucht. Wil staht d Strass segi sehr holprig und mer sowiso na wend laufe gömmer z Fuess ga luege. Dunne aacho träffemer d Dana und Manu, die zwei Hamburger sind mit ihrem LT+Hochdach für es Jahr underwegs. Sie hends au da abe gschafft, also wird das bi ois au gah.
    Bim ufelaufe chunnt ois es Ross vermiindlich gwundrig entgege. Es stellt sich nach wenige sekunde use, dases nideso froid het a de Aaweseheit vo de Cuni und so schüücht sie immer wider wegg... en cheibe Kampf hemmer gha bis mir 3 wider vereint gsii sind... heieiei
    Anja, Nicole & Luzia... mir hetted oii Rosskenntniss chönne bruuche!! ;)

Palaiá Epídavros, Palaia Epidavros, Παλαιά Επίδαυρος