Greece
Parikia

• Day 7

Parikia - Lefkes

July 19, 2023 in Greece ⋅ 🌬 30 °C

Kako lepo je biti na “easy” po grških standardih. Pozen zajtrk, tukaj sonce, vroče, pihlja prijetno in danes je dan za izlet v nekdaj glavno mesto tega otoka, Lefkes.

Lefkes na Parosu je ena najlepših vasi na Kikladih. Nahaja se v osrednjem delu Parosa, 11 km jugovzhodno od Parikie. Vas ima okoli 500 prebivalcev in je zgrajena na nadmorski višini 300 metrov, na zelenem griču, poraslem z oljkami in borovci. Ponuja tudi pogled na sosednji otok Naxos. Resnično simpatično naselje je bilo v srednjem veku glavno mesto Parosa in je polno majhnih tradicionalnih pobeljenih hiš, ki predstavljajo ostanke beneške arhitekture. Gosti tudi očarljive cerkve iz 15. stoletja, pobeljene mline na veter in čudovite golobnjake. Cerkev Agia Triada (Svete Trojice) je glavna cerkev vasi. To je čudovita bizantinska cerkev iz finega belega marmorja, ki se lesketa pod soncem.

Lepote Lefkesa se še vedno ni dotaknil množični turizem, kar mu pomaga ohranjati svojo pristnost. In res je tako, mir, nobene gneče, samo na trgu malem pred cerkvijo, ena družinska kavarnica, z domačimi pitami iz pomaranč, jabolk, korenčkova tortica in poceni limonada in Ouzo. Idilično.

Tukaj v restavraciji ob cesti še pojemo odlično polnjeno zelenjavo, mousako in končno dočakamo z 25 minutno zamuso avtobus, s katerim se vrnemo v Parikio.

Zdaj že rutina na bazenu in zvečer spet na sprehod in na večerjo.

• Day 16

Shopping statt Shipping

June 15, 2022 in Greece ⋅ ☀️ 25 °C

Extra früh aufgestanden, pünktlich am Hafen - und dann die Ansage vom Capitain: wir dürfen nicht auslaufen, es hat 3 Meter hohe Wellen da draußen.

Also wurde die Boots-Tour auf morgen verschoben und statt dessen Souvenir Einkäufe in Parikia getätigt - inklusive sightseeing, versteht sich!Read more

• Day 8

Parikia

July 20, 2023 in Greece ⋅ ☀️ 30 °C

Danes pa nabiramo moči za nadaljevanje potovanja. Dva otoka sta še pred nami in tukaj smo se odločili, da bomo izpustili “Dolino metuljev” in vasico Aliki. To naj bi še bilo za videt, po preučevanju pa smo se odločili, da bo današnji dan namenjen lenarjenju, kopanju in seveda hrani dobri.

Kam pa jutri pravzaprav gremo? Na otok Ios.

Ios je znan po čudovitih plažah in živahni zabavi in je priljubljena destinacija med mladimi! Čaka nas baje intenzivno nočno življenje, pa tudi plaže, slikovite vasice in še kaj se bo našlo.

Sprehodili se bomo po tlakovanih uličicah Chore, glavnega mesta ... povzpeli se do gledališča Odysseus Elytis in morda obiskali tudi Homerjev grob.

Večerja, dvo do trihodni meni sladic za našo gospodično, zda pa spat in jutri naprej na trajekt. Proti Iosu.

• Day 6

Paros - Antiparos

July 18, 2023 in Greece ⋅ 🌬 28 °C

Grške počitnice se nadaljujejo. Zajtrk z mačkami, z Jack Russel terierjem Ninotom in potem se odločimo, da gremo pa danes na izlet na sosednji otok. Antiparos.

Antiparos se nahaja v osrčju Egejskega morja, tik ob otoku Paros in spada v skupino otokov Kikladi. Kljub temu, da je tako blizu otoka Paros, Antiparos ni tako natrpan, vendar ima svetovljanski značaj. pravijo, da je idealen grški otok za sproščene počitnice stran od vrveža! In res je tako, saj ima eno glavno ulico in več “ne glavnih” :) in to je to.

Otok je sicer znan po svojih plažah, zato je kopanje ena najboljših stvari v Antiparosu. Plaže so večinoma peščene s kristalno čistimi vodami, ampak naš nekaj urni iz.et na, ni dopuščal hoje, pa še sence ni kaj dosti.

Chora, čudovita prestolnica Antiparosa, je kraj, kjer bije srce otoka in tudi tam, kjer leži večina hotelov, restavracij, barov in tavern. Chora se ponaša s tradicionalno kikladsko arhitekturo in je dom beneškega gradu in trdnjave. Tukaj smo se tudi sprehodili, posedeli, šli na dobro kosilo Georges grill souvlaki restaurant in potem nazaj na trajekt proti Parosu.

Vozita sicer dva, en je kombinacija z avtobusom, drugi pa je direktni iz Parosa. Vzeli smo seveda slednjega, 7 eur na osebo v eno smer. Zanimivo je kako mojstri vozijo po vodi. Piha cel čas med 25 in preko 30 vozlov, vala dva metra, njih ne moti nič. Pot nazaj je bila celo bolj pestra, so nekateri že bledo gledali kaj se dogaja, ampak ni bilo nič strašnega. Počakamo, da se malo najhujše sonce poleže, se ohladimo na bazenu in zvečer na večerjo, danes na “meze”, da malo spremenimo tradicionalno izbiro grške hrane. Jutri pa spet raziskovati.

• Day 5

Naxos - Paros - Naoussa

July 17, 2023 in Greece ⋅ 🌬 29 °C

Kar hitro letijo tile naši dnevi. Danes bujenje bolj zgodaj, ob 8.00 smo že na zajtrku in potem pot pod noge in do pristanišča. Počakamo trajekt in še zadnjič pomahamo v slovo Naxosu. Plujemo proti otoku Paros, kjer pristanemo v vročem, a vetrovnem vremenu. Parikia, glavno mesto Parosa in 700 m od pristanišča je naša mirna in super nastanitev “Casa di Roma”. Ker soba še ni pripravljena, nam ponudijo sok in kavo, spoznamo pa tudi vse živali, ki jih imajo in sicer Jack Russel terierja Nino, mačka mati z tremi mladimi igrivimi mucami. Seveda pa ob pogledu na lep bazen ne ostanemo ravnodušni. Soba sicer manjša, ampak lepo, vse belo modro, čisto in kopanje je obvezno, da se ohladimo.

Kmalu se oglasi lakota in gremo proti mestu, najdemo super in poceni hrano (20 eur za nas tri s pijačo) ob morju. In da ne gre dan kar tako mimo, gremo še z avtobusom v vasico Naoussa.

Naoussa na Parosu je čudovita slikovita ribiška vasica, ki se nahaja v ogromnem zalivu na severnem delu otoka, 10 kilometrov vzhodno od Parikie - glavnega mesta. Velja za eno najlepših vasi na Kikladih in dejansko je to nekaj izjemno fotogeničnega. Slike govorijo več kot besede in res je simpatično. Verjetno pa smo izbrali pravi čas, da smo to naredili popoldne, ker baje se zvečer ta vasica prelevi v nočni klub za maturante in je bojda samo zabava tam doma. Eva še kdaj morda, eni smo pa “kao” že prestari :)

Po dveh urah se nehamo izgubljat po slikovitih ulicah in se vrnemo z avtobusom nazaj v Parikio. V trgovini si kupimo sadje, pijačo in na hlajenje v sobo, na bazen. Zvečer pa se še sprehodimo po Parikiji. Jutri pa spet nov dan, nov izlet.

• Day 2

Day 2 - Marcello beach

July 5, 2022 in Greece ⋅ 🌬 26 °C

Finalmente spiaggia 😍 ci portiamo a Marcello beach, bellissima spiaggia con acqua fresca e cristallina. Super rilassati dalla giornata in spiaggia, in serata ci portiamo nel centro di Lefkada con una cena a base di gyros, visitiamo i vicoli del centroRead more

• Day 108

Reise nach Paros

July 31, 2022 in Greece ⋅ ☀️ 27 °C

Um 6 Uhr morgens verlasse ich das Hostel um via Metro zum Hafen zu kommen. Die Fahrt dauert nur 20 Minuten, die Hafengegend wirkt eher heruntergekommen. Um 8 Uhr konnte man Einsteigen und einen Sitzplatz suchen. Erst ein wenig später bemerke ich, dass jedem Passagier ein Sitzplatz zugewiesen ist. Scheinbar bin ich nicht der Einzige falsch informierte, die erste halbe Stunde werden fleissig Plätze getauscht und nettigkeiten ausgewechselt.
      Die non-stop fahrt nach Paros dauert drei Stunden. Weil Gina in zwei Stunden ebenfalls via Fähre ankommt kehre ich in Hafennähe ein. Obwohl wir uns noch nie gesehen haben, finden wir uns schnell und voller Vorfreude auf das bevorstehende Abenteuer. Unser Captain Wisi holt uns ab und wir empfangen die restlichen Crew Mitglieder am Flughafen.
      Dann geht es endlich zu unserem Heimathafen, wo uns unser Schiff "Frida" schon ungeduldig erwartet. Es handelt sich bei Frida um eine Formosa, ein Schifftyp aus Teiwan, gebaut wärend der britischen Kolonialzeit. Nach einer kurzen Einführung verstauen wir unser Gepäck und gehen in ein nahe gelegenes Restaurant zum Abendessen.
      Abgelegt wird erst morgen Mittag und so verbringen wir die erste Nacht auf dem Schiff im sicheren Hafen bei seichtem Wellengang.

• Day 5

Athen - Paros

April 8, 2023 in Greece ⋅ ☁️ 14 °C

Unser Tag heute fängt heute um 11h mit einem hektischen zusammenpacken unseres Rucksackes an, nachdem wir ein bisschen verpennt haben, dass es ja eine Uhrzeit gibt zu der man auschecken muss 😂 war aber dann alles kein Problem. Frühstück gibt es dann um 12.30h zusammen mit Beau und nachdem wir alle heute Nacht nicht sonderlich viel Schlaf bekommen haben haben wir den restlichen Tag auch nur noch nappend in der Sonne in einem Park verbracht bevor wir uns dann auf den Weg zum Pier gemacht haben, um unsere Fähre nach Paros zu nehmen. Auf unserem Weg dorthin hatten wir einen wunderschönen Sonnenuntergang, den wir Deck des Schiffes betrachten konnten. Vor einer halben Stunde sind wir dann hier um 22h in Paros angekommen und wurden ersteinmal von einem total niedlichen alten Griechen braungebrannt und mit weißen Haaren abgeholt und zu unserem Hotel gefahren unterwegs hat er uns dann noch erklärt wo wir den Supermarkt finden und wo das nächste Cafe ist. Jetzt freue ich mich aber ersteinmal auf eine Dusche und dann aufs Bett!!!Read more

• Day 6

Paros Tag 1

April 9, 2023 in Greece ⋅ ⛅ 14 °C

Wir starten unseren Ostersonntag mit einem Schokomüsli und äpfeln auf dem süßen Balkon unseres Apartments. Anschließend sind wir hier ein bisschen durch den Ort geschländernt, in dem sich ein weißblaues Haus an das nächste reiht und sich über den Steinboden überall weiße Linien ziehen auf denen hier und dort in den engen Gassen ein paar stühle und Tische eines netten Cafés stehen, ganz wie man es aus Mama Mia kennt. Nachmittags haben wir uns dann einen Scooter ausgeliehen und einen sehr schönen windgeschützten Strand gefunden, an dem wir uns tatsächlich in die Sonne legen konnten nachdem ich kurz um Meer schwimmen war (saukalt aber wunderbar erfrischend und super klares Wasser). Heute abend hatten wir dann noch einen herrlichen Sonnenuntergang bei einer kleiner Scootertour über die Insel und ein super leckeres Falafel Pita.Read more

• Day 8

Paros Tag 2

April 11, 2023 in Greece ⋅ 🌬 12 °C

Wir haben heute weiter die Insel auf unserem Scooter erkunden und es ist einfach wunderschön hier die Mischung aus dem türkisblauem total klarem Wasser, was in Wellen an dem Ufer ankommt, umgeben von hellbraunen steinwänden und direkt daneben im inneren der Insel eine wunderschöne Berglandschaft mit Boden, der hell und vertrocknet scheint und dazwischen lauter tief dunkelgrüne bäume und Ansammlungen von weiß blauen Häusern. Nachdem es heute Nachmittag regnen sollte haben wir unseren Nachmittag/ Abend gemütlich im Hotel verbracht mit Instantnudeln und einer Serie :)Read more