Greece
Pýrgos

1e adres Corinna Mare

April 24, 2017 in Greece ⋅ ☀️ 16 °C

Vanmorgen om 3.00 opgestaan om om 3.45 pap en mam op te halen en naar vliegveld Weeze te rijden.
      Na het inchecken rustig met zijn allen broodje en kopje koffie gedaan, waarna we naar het vliegtuig zijn gegaan om om 06.30 op te stijgen richting Kreta. Na 3 uurtje vliegen lande we op vliegveld Chania. Daar stond de taxi al klaar om ons naar Corinna Mare te brengen. Daar aangekomen zijn mam en pap naar hun kamer gegaan om even uit te rusten en zijn wij met de rest een rondje gaan wandelen over het strand en hebben we ergens wat gedronken en de kids een hapje gegeten. Daarna met pap en mam aan op het terras bij het zwembad een lichte lunch genoten met een biertje. Daarna klein rondje wandelen met zijn allen, daarna half uurtje rusten en opknappen en om 19,00 lekker eten in het restaurant bij Corinna Mare met uitzicht op zee met de zonsondergang, daarna op tijd naar bed om bij te slapen. Morgen om ca 12.00 arriveren Marjon en Bente die vannacht vanuit Londen komen ivm schoolreisje van Bente.Read more

Pýrgos, Pyrgos, Πύργος