Taito, Japan

October 7, 2016 in Japan ⋅ ⛅ 20 °C

Senso-ji Tempel is echt mega toeristisch! Door alle gekkigheid zie je de tempel bijna over het hoofd. Er staan allemaal kasten met laatjes erin. Je kan dan een wens doen, daarna een koker schudden, omdraaien en zorgen dat er een stokje uitkomt, daar staat een nummer op en dat nummer staat ook op 1 van de laatjes. Hier heeft iemand ons bij geholpen, omdat we nog niet zo goed Japans kunnen lezen ;)
    In het laatje ligt een briefje met een goede wens, die van ons was goed volgens die Japanse meneer! Als de tekst negatief is, kan je hem aan het rekje ernaast knopen, zodat je het negatieve achter je kan laten.

Naast het park met de tempel was een kleine speeltuin, waar Nash nog even klimaapje heeft gespeeld. Jade kon wel goed op een of andere klimrek. ( ja Jade vergeet hij niet hoor :)

Rond 17.00 wordt hier al donker, dus we zijn erna weer richting ons hotel gegaan. Vlakbij het hotel stond al een paar keer een rij met mensen bij een eettentje, dus wij waren wel benieuwd, 2 mensen voor ons en ook in de rij gaan staan. Geen Engelse kaart en geen plaatjes, gelukkig wel een jonge knul in de bediening die wat gerechten in het Engels op kon noemen: beef noodles, noodles chicken, oké akkoord. Even wachten op plek binnen en jahoor met kinderstoel een tafel aan het keukenraam ;)
    Chicken erg lekker, beef noodles vond ik net soep vlees.
    Noodles vulden wel erg goed, € 13,- waren we kwijt voor ons diner, dat is toch knap hier!

Nu ff relaxen op de kamer en plan voor morgen bedenken. Morgen met de trein naar Kyoto.