Seoul

October 20, 2016 in South Korea ⋅ ☀️ 20 °C

Vanmorgen vroeg met taxi naar airport gegaan en klein uurtje gevlogen naar Seoul.
    Daarna in een express metro gestapt (metro die alleen stopt op de grotere stations) en aangekomen bij ons hotel in de wijk Gang-nam, ja van dat liedje!!! 😁
    Dit is een kantorenwijk, ruime straat veel kantoren en ook veel eettentjes.
    Nash was onderweg in slaap gevallen en ook in het hotel niet wakker geworden. Ik vond dat eigenlijk wel een goed plan, dus ook even een tukkie gedaan.
    Toevallig zitten Min & Jeffrey ook 1 nacht in hetzelfde hotel. Paul tijdens ons dutje al met Min & Jeffrey wat gedronken en Nash en ik zijn er wat later bijgekomen. Nu nog meer benieuwd naar as zondag, de bruiloft in Korea style ! 😊

Jef & Min hadden afgesproken met haar vrienden om te eten, dus wij zijn met zijn drietjes een sushizaakje ingestapt. Geen Engelse kaart, serveerster kon ook geen Engels en maar 2 foto's op de kaart. Wel hingen aan de muur nog wat foto's van gerechten, dus daar hebben we maar wat uit gekozen. Was lekker!
    Paul was wel ff jaloers toen de buurtafel hun sushi kreeg, maarja je kan niet alles hebben.

Morgen gaan we naar een pretpark: Seoul- land.
    Zaterdag verhuizen we naar ander hotel in Seoul, dichterbij de trouwlocatie.
    Zondag bruiloft Jef & Min
    Maandag overdag op pad met Jef, Min en fam. + s avonds bbq
    Dinsdagochtend vliegen we weer terug naar Nederland

P.s. een foto van een Wedding hall naast ons hotel erbij gedaan, Min en Jef hebben voor zondag ook een Wedding hall afgehuurd.
    Normaal zijn er meerdere trouwerijen in 1 ruimte, maar Min heeft voor een kleinere Wedding Hall gekozen, dus zij zijn de enige die as zondag hun trouwerij daar hebben.