Guatemala
Islote El Hospital

Flores Tikal - Adios Guatemala

February 25 in Guatemala ⋅ ☀️ 31 °C

Nach öppe 3. 5stung Fahrt si mir de acho zFlores. Ds isch ä Stadt wo dr Stadtchärn ufere Insle het.. Uf dr Isla de Flores 🌸
      Mir hei es Airbnb uf dr Insle.. Hie ischs dütlech Touristischer aus dr Räst vo Guatemala. Es isch haut nach vo Mexiko u het die Mayaruinene - Tikal. Aber üs hets oh hie uf ahiib gfaue 😍
      Wo mir si acho hei mir nüm viu gmacht ufne Rooftopbar ga dr Sunneungergang gniesse u öppis znachtässe 😊 Am nächste Morge hei mir ä pc gsuecht u dFöteli mau ufne stick kopiert chli gschoppet u si de nähr äbä oh richtig Tikal gfahre. Dert acho hei üs afä gad mau d Nasebäre begrüesst 🥰 so schön 🥰 di ersti Nacht hei mir im Tikal inn buechet di hei no ä pool u ä schöne Garte u dert hei mir chli chillet bevor mir de früeh iz Näst si wüu mir am 4i hei müesse Parat si für dsunrisetour!
      Am 4i am Morge si mir auso los gstapft zu eim vo dene höche Tämple si dert ufe gchraxlet (by the way - es si nume Stägä gsi) u hei am Jungu bim erwache zueglost...
      ✨🎶La Musica del selva 🎶✨
      oh hie ischs sehr magisch gsi mit dene tämple wo us dä Böim use rage däm näbeli überem waud u au di Stimme vo dä Tier 🥰 es töne nid aui glich schön... Zb dr Brüllaffe tönt wi dmutation vo Kingkong höchstpersönlech... u drbi isch so es chliises härzigs vichli 😅
      Mir si de no chli di Ruinene ga aluege hei mega viu Papgeie u Affe u angeri vögu gseh - u de si mir zrügg u hei Hotel gwächslet... Mir si chli spät dran gsi mit bueche drum hei mir für di zwöiti Nacht rächt ä tüüri ungerkunft müesse näh... Eig hei mir ds nid so kuhl gfunde hei aber nähr gseit eh zur Feier vo üsere verlobig chöi mir üs ds ja leiste - heinis aber nähr nid witr drum ta. Mir si de umso begeistereter gsi wo mir si acho u iz Bungalow hei chönne 😅😍 siehe video!

Leider hei mir üs jtz adene letschde Täg no öppis igfange 🙄 auso mir geits scho ume veiechli - aber Dävu isch uschlüssig ober lieber im Bett ligt oder vorem WC chnöilet... 🙈🤮 Aber lieber hüt aus Morn... Morn geits nämlech mitemne shuttle bus witr uf Belize... Öppe 8h 😬
      I gniesse jtz dä letschd Abe mitemne Gallo u am Blick über disla Flores 😍🥰

Ja u jtz müesse mir üs leider scho verabschide vo däm wunder- wunderschöne Guatemala! Üs hets dr Ermu ine gno! Di Vulkän ds stoubig trochene bis härä zu tief grüenem Urwaud... Es het üs wüürklech überau gfaue es isch ke einzige Ort drby wo mir sägä ,,naja,, ... DLüt so unverbruucht fründlech, authentisch u gwundrig! Ohni spanisch wärs schwirig worde 😅 Es isch eifach meega meega mega schön gsi u het soooo fest gfägt!

✨~ Guatemala - "adiós" es solo una palabra, porque en mi corazón siempre estarás. Muchas gracias por todo! Nos veremos otra vez ~✨

Fahrt nach Flores

November 29, 2022 in Guatemala ⋅ 🌙 23 °C

Was für ein Höllentrip. Nicht weil es so anstrengend war, nein, weil es einfach nervig war. Um 10:00 Uhr nahm ich das Shuttleboot zum Pier. Dort hätte um 10:30 das Shuttle nach Flores abfahren sollen. Doch Fehlanzeige. Ich wartete 4 Stunden bei 35 Grad. Und nutzte die Wartezeit um meine Wäsche zu trocknen.
      Jedenfalls war es extrem langweilig. Als er dann nun endlich da war und wir einsteigen wollten, war der Fahrer verschwunden. Ganze 20 Minuten lang. Dann fuhren wir endlich los und hielten nach 200m wieder an. Der Fahrer ging raus, verschwand. Wir warteten 15 Minuten. Nun aber ging es richtig los. Dich weit kamen wir nicht, denn nach ca. 15km standen wir in einem 45minütigen Stau. Super. Nach dem Stau Hit unser Fahrer an, um sich eine Cola zu kaufen. 4km weiter, nächster Stopp, denn der liebe Herr Fahrer müsste sich Chips kaufen. Aber hey, dann ging's weiter. 50km später bräuchte er wieder eine Pause. Diesmal durften wir mit raus, für 15 Minuten.
      Aber dann, dann hielt er nur noch 2 Mal: einmal um von der Armee kontrolliert zu werden und einmal, damit er eine rauchen kann.
      Irgendwann sah ich das Flores Schild und freute mich nach 11 Stunden endlich angekommen zu sein.
      Ich duschte, machte mich fertig und dann traf ich mich mit Pablo, der auch gerade hier ist.
      Bis er kam sah ich mir ein Damen-Basketball-Spiel an. Bevor wir zum Essen gingen.
      Abends zeigte er mir noch sein Hostel, das mit zwei Pools ausgestattet ist und dann verabschiedetrn wir uns. Ich sah mir noch ein bisschen das Basketballspiel der Männer an, das wirklich super ist.
      Und nun fallen mit die Augen zu und es ist Zeit, schlafen zu gehen.

Rope Swing

November 30, 2022 in Guatemala ⋅ ⛅ 29 °C

Pünktlich zum Sonnenaufgang wachte ich heute auf. Ich hatte insgesamt keine gute Nacht, da ich nur merkwürdige Dinge geträumt hatte. Darum kam mir der Sonnenaufgang recht. Mit Derya, einer Schweizerin die mit mir im Zimmer ist, haben wir erst auf der Terrasse und dann unten am Holzsteg barfuß und im Schlafi geschaut. Und natürlich ganz viele Bilder gemacht. Danach wollte ich eigentlich chillen, aber daraus wurde nichts, ich war erstens nicht müde genug und dann war Steffi schon da. Dennoch legte ich mich mit meinem Handy ins Bett und chillte, während Steffi sich ausruhte. Um 13 Uhr holte uns Pablo ab, damit wir zusammen mit dem Boot auf die andere Seite zu einer Badestelle fahren. Dort unterhielten wir uns ein wenig und schwangen uns später mit dem Seil ins Wasser. Außerdem gab es eine Sprungplattform, die ich gerne nutzte. Wir hatten riesigen Spaß dabei. Die meiste Zeit verbrachten wir dann damit. Irgendwann nähmen wir ein Boot zurück & Steffi und ich verabschiedeten uns von Pablo und machten uns auf den Weg zum Abendessen. Nun sitzen wir auf der Terrasse und unterhalten uns.Read more

San Miguel I

February 21, 2023 in Guatemala ⋅ ⛅ 31 °C

... ok last days in Guatemala ... we decided to book a flight back to Guatemala City instead of spending 12h+ in a night bus ... so we had time to checkout relaxed, spoiled us with breakfast and cappuccinos and booked our last night on the opposite side of Flores on the peninsula of San Miguel ...

... one of the nicest hostels of the trip because it was calm 🤪 ... we chilled either at the pool or having a siesta or running through the jungle - guess who did what 😁 ... met again for dinner which was very good as well ... fish with veggies, salad and fruits and a nice restful night ...

Regenzeit in Flores

June 3, 2019 in Guatemala ⋅ 🌧 32 °C

Wir Ostfriesen sind ja Regen gewohnt, aber hier prasselt und gewittert es richtig los. In vielen Ländern Mittelamerikas beginnt jetzt die Regenzeit. Wir lesen allerdings immer wieder, dass eine Reise in der Regenzeit trotzdem lohnenswert ist, weil es meist nur für ein oder zwei Stunden am Tag regnet. Wir lassen uns überraschen.Read more

Tikal

June 3, 2019 in Guatemala ⋅ ⛅ 32 °C

Hoch oben auf einem Tempel kann man die ganze Region überblicken und wir sehen ringsherum die Spitzen von weiteren Tempel aus dem dichten Regenwald gucken.

Islote El Hospital