Hong Kong
Tung Chung

Here you’ll find travel reports about Tung Chung. Discover travel destinations in Hong Kong of travelers writing a travel blog on FindPenguins.

• Day62

Stanley Market

September 1, 2018 in Hong Kong ⋅ ⛅ 79 °F

Rain again this morning, sometimes very heavy but I set off for Stanley Market, couldn’t see much from the bus window as the rain and humidity made it steamy, oh well I was able to catch glimpses of Repulse Bay etc. Stanley Market doesn’t really change but I enjoyed wandering around. Had to buy an umbrella because of the rain, it was so heavy at times the drains just couldn’t cope, fun, NOT. Managed to walk along the waterfront to Stanley Plaza, much more pleasant out of the rain. Had a kamikaze bus driver on the way back to Central, he should be on a race track!! Did buy a couple of tops, nothing special. Now back at hotel for Happy Hour. Depending on weather, I might go into town later!!! I do love Hong Kong and it’s craziness.Read more

• Day62

London to Hong Kong

September 1, 2018 in Hong Kong ⋅ ⛅ 79 °F

Uneventful trip to Hong Kong although plane was late taking off. Nice to see a familiar face waiting at HK airport? Thanks John (and I didn’t catch your cold).
    Settled in at Tung Chung then went wandering, MTR to Mong Kok to look around Ladies Market and surrounding area. Market still full of rubbish but did enjoy ‘sneaker street’, remarkably I never bought a thing except dinner on the footpath, loved it. Drizzly all the time. Even the view from my room is dismal with the drizzle and cloud, warm though.Read more

• Day213

213. nap: Visszatérés Hong Kongba

May 5, 2018 in Hong Kong ⋅ ⛅ 25 °C

Előző nap ott hagytuk abba a beszámolónkat, hogy sikeresen megérkeztünk Kuala Lumpurba, már csak egy közepesen hosszú (4 órás) repülés választott el minket attól, hogy az utolsó ázsiai állomásunkra érjünk ezen a túrán. Addig viszont valahogy agyon kellett még ütnünk az időt, ugyanis a Hong Kong-i gép csak reggel 7-kor indult, mi pedig kicsivel éjfél előtt már a reptéren sorakoztunk.

Előzetesen kicsit féltem tőle, hogy a rengeteg bolt és étterem között kénytelenek leszünk méregdrága és borzalmas kávét iszogatni, ha nem a földön ücsörgve szeretnénk eltölteni ezt az időt, de Judit pillanatok alatt talált egy pár szabad helyet az egyik eldugott sarokban. Természetesen nem mi voltunk az egyetlenek, akik itt tervezték eltölteni az éjszakájukat, mégis meglepve láttuk, mások mennyivel felkészültebben érkeztek: sokan nem csak lepedőkkel, de még pokrócokkal is fel voltak szerelkezve!

A következő órák borzalmasak voltak: iszonyú fáradtak voltunk, de a székeken egyszerűen ülni is kényelmetlen volt, nem hogy aludni. Utóbbival leginkább Judit próbálkozott, mérsékelt sikerrel. 4 óra körül aztán megnyitották a check-in pultokat a Hong Kong-i járatra, úgyhogy a változatosság kedvéért elmentem és kinyomtattam a beszállókártyákat és a luggage tageket, majd felkeltettem Juditot és átmentünk leadni a csomagjainkat.

Ezután egy meglehetősen minimalista biztonsági ellenőrzésen mentünk át, ahol a világon mindenki besípolt, de ez látszólag senkit sem érdekelt. Később persze kiderült, hogy miért: a nemzetközi járatok a terminál másik részéből indultak, ahol újra át kellett mennünk egy biztonsági ellenőrzésen. Ezúttal sajnos ki is dobatták velünk a vizes palackokat, pedig Kambodzsa óta egyetlen repülésen sem érdekelt senkit, hogy mennyi és milyen folyadékot viszünk magunkkal. Ennél már csak az volt nagyobb genyóság, hogy cserébe bent nem is lehetett már vizet venni, csak nevetségesen kicsi műanyag poharakban.

A Hong Kongig tartó repülésen már tényleg szét voltunk esve, össze-vissza bekómáztunk a gépen. Szerencsére az országba pillanatok alatt beengedtek minket, a buszt is gyorsan megtaláltuk, az pedig rövid utazás után szinte a szomszéd ház előtt tett le minket. Pár perc séta után meg is érkeztünk a 12-es számú lakóparkba, aminek a 30. emeletén várt minket újdonsült szobánk. Előzetesen mindent megbeszéltem Nancy-vel, az egyszemélyes mindenessel, aki a tulajdonosok távollétében a lakásra felügyelt, úgyhogy számított az érkezésünkre. Gyönyörű volt a lakás és a szobánk is, szerencsére a master bedroomot kaptuk meg, saját fürdőszobával és szenzációs kilátással a Hong Kong-i repülőtérre.

Gyorsan rendberaktuk magunkat, majd ahogy arra egy ilyen kimerítő nap után számítottunk, kb. délután ötig aludtunk. Egy búcsúvacsorát mindenképpen szerettünk volna enni, amiben csak kicsit hátráltatott minket, hogy pénzünk viszont semmi nem volt (illetve ami igen, az kellett a másnap reggeli taxizáshoz). Szerencsére az egyik épület aljában volt egy kisebb pláza, ahol az egyik, egyébként nagyon szimpatikus kis étteremben elfogadták a Mastercardot is. Nagyon finomat ettünk, méltó vacsora volt ez egy hét hónapos út lezárásához.

Ezután voltunk boltban is, hogy vegyünk egy kis csokit a hosszú amerikai utazásra, majd hazamentünk. Én még felhívtam szüleimet, még egyszer mindent leellenőriztem, hogy megvan-e a holnapi utazáshoz, majd ledőltünk aludni az utolsó Ázsiában töltött éjszakánkra.

• Day5

In HK...

March 9, 2017 in Hong Kong ⋅ ⛅ 15 °C

Nach SABRE mit Dragonair A-330 - all along the coastline - nach HK geflogen.
    Morgen Do. ist Besuch bei Ch-Southern in Guangzhou(CAN) angesagt.
    Brgds, Tom

PVG ist eine riesige, gigantische Luftverkehrsdrehscheibe. Riesengross mit ganz viel Platz zum sein und/oder expandieren...
    Es lohnt sich 15 Min lang auf FR24.com zu beobachten, was da alles abgeht - unglaublich ! (citypairs und carriers, von denen ich noch nie gehört hatte zuvor)Read more