India

Top 10 Travel Destinations Central Delhi
Show all

ההודי הראשון שדפק אותנו

June 11, 2022 in India ⋅ ☀️ 41 °C

4:20 שעון מעורר. קמות מתארגנות ויורדות למטה לגלות שהאפליקציה ביטלה לנו את ההזמנה של הגראב (כמו גט טקסי שהזמנו מראש). בסוף מצאנו מונית ברחוב ונסענו לשדה במחיר מופקע שעלה לנו כמו כרטיס אחד ל3 ימים נסיעה חופשית בעיר.
      כשהגענו גילינו שהצק אין נפתח רק עוד שעה ולגמרי יכולנו לקחת את הרכבת התחתית ולהגיע ממש בזמן.
      אחרי המתנות ארוכות, אחת מהן הייתה גם 20 דקות עמידה באוטבוס אל מול המטוס, סוף סוף עלינו לטיסה והמראנו.
      לא נסביר יותר מדי אבל בוא נגיד שזה היה ארוך יותר מדי ומטלטל מדי עם כיסי אוויר חמורים.. ממש אחלה סיומת לכבוד הטיסה האחרונה של של ושלי ביחד.
      מהשדה עלינו ישר לרכבת התחתית לכיון בית חבד. רק רצינו להגיע לשם, למקום שירגיש לנו יותר בטוח, ומשם כבר נסתדר ונמצא את דרכנו למנאלי (עיר בצפון שבה נפגוש עוד יומיים את עלמה וחברינו הטובים).
      עלינו לרכבת, האמת שהנסיעה הייתה דווקא ממש סבבה, והייתי מופתעת לטובה ואפילו לרגע חשדתי שאולי הכל יעבור חלק היום.
      ירדנו מהרכבת ומשם הכל הסלים.
      מרגישות שכל הקשיים וכל החוויות שהיו לנו עד עכשיו בטיול במזרח קרו כדי להכין אותנו בדיוק לרגע הזה שבו אנחנו יוצאות מהשדה ומגיעות לדלהי. ועדין שום דבר לא באמת יכול להכין אותך לרגע הזה.
      הנהג ריקשה אמר לנו שהאיזור שבו נמצא הבית חבד סגור לבידוד בגלל הקורונה ואי אפשר להיכנס לשם. בהתחלה לא האמנו אבל הוא אמר שהוא יקח אותנו לטוריסט אינפורמיישן שנמצא ליד הכתובת של הבית חבד ונשאל שם אם יש דרך להיכנס. נסענו לטוריסט אינפורמיישן, זה אחד כזה ממשלתי ולא סוכנות פרטית ככה שאמור להיות להם פחות אינטרסים אישיים ובתקווה שהם באמת יעזרו לנו ולא יחפשו לדפוק אותנו. ירדתי לשאול שם בפנים, הוא נתן לי להתקשר בעצמי לבית חבד וענה לי הודי מהביטחון של בית חבד, הוא אמר שבאמת הבית חבד וכל האיזור סגור, שאין שם אף אחד ואי אפשר להיכנס. עדין היה נראה לנו הזוי שלא אמרו את זה ולא שמענו על זה באף קבוצת ווצאפ, אבל הוא ממש נתן לי להתקשר לבית חבד אז זה רמה גבוהה של תרמית שממש לא היינו מוכנות אחיה מההלם אחרי סינגפור. הבחור מהטוריסט אינפורמיישן אמר שהוא יכול להזמין לנו כרטיסים לאוטבוס אז החלטנו לרדת שם.
      כשהתיישבו והוא התחיל להתקשר לסוכנויות הסתבר שיש עכשיו חופשת קיץ בהודו וכל המקומיים נוסעים לחופשה בצפון אז אין כרטיסים לעוד שלושה ימים קדימה. אמרנו שאנחנו חייבות לעוף מדלהי כמה שיותר מהר ואין מצב שאנחנו נשארות פה אז הוא המשיך להתקשר לעוד ועוד סוכנויות, גם ניסינו את הסוכן של הישראלים שנמצא ליד הבית חבד אבל הוא גם אמר שהוא לא עובד ואין לו דרך להזמין לנו כרטיסים. לבסוף באחת הסוכנויות אמרו שהם יבטלו ל2 אנשים כרטיס כדי לתת לנו אותם אם נשלם יותר. הצלחנו להשיג 2 הכרטיסים האלה במחיר מופקע (לפחות פי שתיים אם לא יותר) אבל לא היה לנו אכפת. החלטנו שאנחנו ״מוותרות לעצמנו״ ומשוות לשקלים, ואם משווים לשקל זה באמת לא כזה יקר, אז הסכמנו למחיר. הבנו שזה עקיצה אבל עקיצה יחסית קטנה שאמרנו יאללה אנחנו מוכנות לספוג את זה אין לנו כוח לזה. הוא אמר שהאוטובוס ב6 אז נחכה פה שעה בטוריסט אינפורמיישן. בינתיים דיברנו עם ההודים שם והם היו ממש נחמדים ואפילו התחברנו קצת. בשלב מסויים הם עזבו את המשרד ועברו לחדר השני אז לקחתי את המחשב וניסיתי לחפש באינטרנט כרטיסים לאוטובוס מדלהי למנלי (כי עדין אין לנו סים ואין לנו דרך ליצור קשר עם אנשים או לחפש באינרנט). איזה הפתעה, היו שם כמה אופציות אפשריות ובמחיר הרבה יותר נמוך. אמרתי להם שאני רואה שיש פה כרטיסים אז איך זה שאנחנו היינו צריכות לשלם כל כך הרבה, הוא אמר שהוא לא מכיר את הסוכנות הזאת ועוד כל מיני חרטוטים ואז אמר שהוא הולך לבדוק ופתאום נפל האינטרנט במחשב. הזמן עבר כבר היה 6 ואז 6 וחצי והוא אמר שלא נדאג תכף יבואו לאסוף אותנו.
      לבסוף הגיעה הריקשה ונסענו נסיעה קשוחה ביותר ברחבי העיר. עם מלא צפצופים שאנחנו לא רגילות אליהם אחרי השקט של סינגפור, לאורך הנסיעה יכולנו ללטף איזה 6 פרות ו2 חזירים מרוב שהם היו קרובים אלינו. מלא אבק וחם ברמות שהחלק של התחת שלי שנגע במושב ועוד איזורים בגוף היו רטובים ומזיעים, והיה קשה לנשום מהחום והזיהום.
      אנחנו ביקשנו מהסוכנות פרטים על האוטבוס וכרטיסים אבל הם אמרו שהנהג ריקשה יודע והוא ייקח אותנו בדיוק למקום. נחשו מה, הוא לא ידע. הגענו למקום והוא הסתכל עלינו בעניים מבולבלות שהוא לא מבין לאיזה אוטובוס אנחנו צריכות לעלות והתחיל לשאול אותנו שאלות בהודית, אנחנו החזרנו לו מבטים מבולבלים וביקשנו ממנו שיתקשר לטוריסט אינפורמשיין. עצר לידנו איזה נהג ריקשה שהוריד נוסעים אחרים. הוא ראה שאנחנו מבולבלים והוא ידע אנגלית אז הוא עזר לנו ובירר את הפרטים. כבר היינו בטוחות שאנחנו עוד שנייה חוזרות לטוריסט אינפורמיישן כדי לבקש מהם שיחזירו לנו את הכסף ומאיימות עליהם במילת הקסם Tourist Police. אבל אז הוא אמר לנהג שיסע לנקודה אחרת שם האוטבוס מחכה לנו. עוד איזה רבע שעה בריקשה הסיוט הזה עד שלבסוף הגענו וגם שם היה בלבולים אבל מצאנו את האוטובוס שלנו וקיבלנו מקומות לשבת בהם. שמחה וששון.
      עלינו לאוטבוס עם הקלה גדולה בידיעה שאנחנו מחר נגיע למנלי לבית הישראלי, ותכף נראה פרצופים מוכרים של חברינו הטובים.
      היום הזה גרם לי להיזכר בבת אחת בדיוק בסיבה שבגללה לא רציתי להגיע להודו. אבל אני כאן ואני יודעת שלנו המטיילים הישראלים יש כל כך הרבה חומות שמגינות עלינו אם זה החברים שאנחנו מכירים, ובכללי כל הישראלים שמטיילים כאן, בתי חבד וסוכנויות של ישראלים, שאני באמת ממש מעריכה ומודה שקיימים כי מה שקרה לנו היום לא היה קורה אם היינו מגיעות לבית חבד. וכל שאר התיירים בעולם שאין להם בית חבד ללכת אליו זה מה שהם צריכים להתמודד איתו תמיד. ואין להם נחמה כי גם במנלי מחכה להם אותה החוויה בדיוק.
      הגענו למנאלי, המזג אויר היה נעים וקריר, מצאנו את הבית הישראלי אכלנו והתמקמנו ואפילו אחרי שעתיים וחצי של המתנה באיזה דוכן הצלחנו לעשות סים. לגמרי הורדת פאניקה כמו שצריך ונראה שמנאלי ממש עיירה חמודה ויפה מפוצצת ישראלים אז שמחות שהגענו לכאן.
      נ.ב יש כאן אין סוף שלטים בעברית בחרתי את האחד שהכי הצחיק אותי, תקראו ותבינו :)

Back to Delhi

Yesterday in India ⋅ ⛅ 28 °C

Morgens um 5 Uhr ging es mit dem Zug zurück Richtung Delhi.
      Im Hotel angekommen hiess es alles packen und wir entschieden uns der Mittagshitze mit einem Schläfchen entgegenzuwirken.
      Letztes Dinner in Indien, tschüss sagen zu unseren neuen Freunden und den Abend auf der Dachtersasse ausklingen lassen.Read more

Indien ohne Gepäck

April 7 in India ⋅ 🌙 28 °C

Es ist, was es ist! Zu spät in Zürich abgeflogen, zu früh in Amsterdam gelandet, zum falschen Gate gefahren, ewig auf Rückschiebhilfe gewartet, durch den ganzen Flughafen Shipol von Gate B zu Gate G gerannt, gerade noch ins Flugzeug geschafft nur, um dann ohne Gepäck in Indien anzukommen 🥲👏 Genau so haben wir uns das doch vorgestellt.Read more

Gepäck in Delhi ✅

April 9 in India ⋅ 🌙 25 °C

Trooooommelwiirrbel 🥁 unser Gepäck hat es ebenfalls nach Delhi geschafft! Als wir heute Morgen aufgewacht sind, haben wir durch unsere Airtags bereits gesehen, dass unsere Rucksäcke am Flughafen in Delhi angekommen sind. Aber bei Air India jemanden zu erreichen, Fehlanzeige. Unsere liebe Guidin Harsha hat nicht lange überlegt und ist mit uns zum Flughafen gefahren. Inklusive abenteuerlicher Fahrt mit dem Tuktuk zur Metrostation. Am Flughafen angekommen kamen wir uns vor wie in einem Asterix und Obelix Comic. Wir wurden von einer Stelle zur anderen geschickt und niemand konnte helfen. Harsha hat aber nicht locker gelassen bis schliesslich ein Mitarbeiter mit uns zur Ankunftshalle ging, mit seinem Batch Zutritt bekam und 5 Minuten später mit unseren Rucksäcken wieder hinaus kam 🙏🙏 Mit dem Taxi haben wir es sogar noch rechtzeitig zum ersten Tour-Meeting geschafft und haben unsere Mitteisenden kennengelernt. Eine reine Frauengruppe UND Tobi 😉🐓 Nach einem feinen Abendessen freuen wir uns jetzt darauf, morgen Delhi unsicher zu machen. Danach gehts mit dem Nachtzug nach Varanasi. Es bleibt spannend!Read more

Tour durch Delhi

April 10 in India ⋅ ☀️ 38 °C

Heute Morgen früh machten wir uns auf Richtung "old" Delhi, wo wir zuerst durch die Strassen wanderten, einen Chai genossen und eifach die Atmosphäre aufsogen. Danach ginge es weiter zu der Mosche und dem Tempel, im Tempel durften wir in der Gemeinschaftsküche mithelfen das Brot zu backen. Ein Besuch des Gewürzmarkets ist einmalig und jeder Reiz wird geforet wenn man durch die engen Wege das Markets geht wo hunderte Kilos Chillis rumliegen und der Weg schon fast für sich eine Chilipaste ist:)
      Heute Nacht geht es mit dem Zug nach Varanasi.

Eternal Flame

November 2, 2023 in India ⋅ ☀️ 23 °C

Ich war schon um vier Uhr wach, da ich in einem 6 Frauen Zimmer schlafe.
      Anscheinend nehmen indische Frauen keine Rücksicht auf ihre Zimmergenossen. Gestern abend hatte ich sie schon gebeten leiser zu sein..
      Um viertel vor fünf war ich am Ganges, wollte den Sonnenaufgang sehen, probieren zwischen den heiligen Männern zu meditieren und meine Wunschblume ins Wasser lassen.
      Es zog mich zum Feuer, ich traf den Guide von gestern und sagte ich finde nicht die richtige Stelle zum meditieren.
      Er sagte, komm setz dich vor die eternal Flame, die heiligste Stelle zum meditieren.
      Er fasste in die Flamme, nahm Asche, gab sie in meine Hände. Das sollte ich auf meine Stirn reiben.
      Ja, das war die richtige Stelle für mich!
      Es wurde windstill in mir, ein glatter See, ruhig, weit,....

Danach wollte ich die Wunschblume auf den Ganges lassen und traf auf Gwen.
      Mein sehnlichster Wunsch schwimmt jetzt auf dem Ganges.
      Ich tauschte mich wieder mit Gwen aus, sie sagte Sätze, die ich vor ein paar Wochen zu einer Freundin über mich selbst gesagt hatte. Same, same.
      Irgendwann habe ich laut gelacht, weil es fast schon ein bisschen verrückt war.
      Wir spiegeln uns!!!

Danach waren wir im besten Lassi Shop von ganz Indien!
      Blue Lassi Shop!
      Der köstlichste Lassi, den ich in Indien getrunken habe!!!

Tuk Tuk fahren in Delhi

November 10, 2023 in India ⋅ ☁️ 25 °C

Um dem Lärm und der Hektik von unserem Viertel etwas zu entgehen, sind wir heute mit einem Tuk Tuk zum Center Park gefahren.

Da das Wetter umgeschlagen ist, blieben wir aber nicht allzu lange und schlenderten durch die den Central Park umgebende Connaugh Place, mit seinen vielen kleinen Geschäften und Restaurants.

Ein Gutes hatte der Regen aber, der Feinstaub/Smog in der Luft ging deutlich zurück.
      Jetzt ist die Luftqualität laut unserer Wetter-App nicht mehr „Extrem Schlecht“, sondern nur noch „sehr schlecht“ 🤪

Jama Masjid Mosque & PG time

December 11, 2023 in India ⋅ ☀️ 20 °C

What a surprising encountering happened this morning while enjoying my Masala Chai! Meeting PG, a Cologne guy with Indians roots and very Delhi experienced started a conversation with me. It turned out we both own not only the same passion for discovering new places by traveling , we share also the same approach to discovering those. So we decided promptly to go on a stroll together. That turned out to a huge advantage for me. I got a first hand deep dive into the Indian culture, got lessons how to move (by Metro… easy!!!), what and where to eat or even not, how to behave in special situations along interesting exchange of business ideas. PG was not getting tired to show me his fav places. Delhi is overwhelming. It's noisy, full of people rushing from one point to another, bicycle or motorcycle rickshaws, cars or carriages pulled by cows or horses are in a daily competition to move forward as fast as possible, framed by loud honking (which is actually meaningless if everyone is doing it) to show how the strongest is.... so crazy! every vehicle tries to cut a path through the chaotic traffic... people don't have time to stop at the pedestrian, they just walk and look straight ahead, don't look left or right... the others wait.... a stubborn strategy to get ahead, but it works. Actually, there would be no point in looking left or right before crossing the road because you can't realize the direction of the traffic flow..... But not only your ears are permanent demanded, your eyes as well. Everything happens on the street. There is barber shaping the beard or cutting the hair. the Smithers hammer there metal, there is a specialist for cleaning the ears, the light traders shops are enlightening the dirt of small lanes, the sellers of cloth shops offer various gorgeous fabrics from cotton to silk, rich of hand made embroidery or decorated of thousands shining pearls and jems , from which the sewers create fairytale Saris or Kurtis…. runners carry huge packages of goods destination oriented through the streets, the street food cooks take of the 30 millions of Delhi who are hungry….

All the walking and watching made us hungry and thirsty… PG and I shared masala chai on the street and delicious veggie chicken peas & kidney beans curry at a small restaurant. The desert came swum in Sugar and ghee and though I am not a big fan of sweets I must admit that was fantastic!
      So many things to see, so interesting to talk to people, so strange, so intense… Delhi is pure human - turbulent lively and I love it!!!

Raj Ghat

April 27, 2023 in India ⋅ ☁️ 97 °F

This is a memorial to Mahatma Gandhi and marks the place where he was cremated. Nearby are other memorials, including one dedicated to Indira Gandhi. It’s located in a lovely large, peaceful park/garden.

Unfortunately they closed the area right at the actual Gandhi memorial (eternal flame) for 30 minutes right as we got there, so photos from afar are as close as we got.

Star Gate Delhi 🛕

July 26, 2022 in India ⋅ ☁️ 32 °C

Der drittgrößte Ameisenhaufen der Welt ist für uns ein Sprung in eine andere Galaxie 🌌. Sie ist kunterbunt, vollgestopft mit Menschen und kann mit einer genialen Veggie-Küche aufwarten. Auch haben wir hier uns in einen frischgepressten Bambussaft mit Minze und Limetten verliebt. Die Kehrseite ist der Hygieneschock für unsere Mägen - Delhi Belly! Das Lärm- & Verkehraufkommen bringen ebenfalls unsere Trommelfelle nah ans Platzen, denn penetrantes Dauerhupen gehört hier zum guten Ton, wie im weiten Strahl auf die Straße spucken. Das kühle Nass von oben lässt die Fauna hier im Rekordtempo gedeihen und kleidet die Stadt in ein grünes Gewand. Leider sind Müll und das Elend auf der Straße aber allgegenwärtig und wir stellen einmal mehr fest, dass für die meisten Delhianer*innen hier die Erde ein reiner Gebrauchsgegenstand ist. Das Touriprogramm hebt das Gemüt und schickt uns durch Gärten & Tempel - die glücklicherweise in ruhigen Gegenden liegen. Morgen steht die vorerst letzte Bustour an, die uns ins Herz der Kashmir Region führen wird. Aktuell bringt der Klimawandel dort einige Regenextreme zu Tage, also hoffen wir dass kein Amphibienbus nötig wird.
      Für uns ist das Glas dennoch dreiviertel voll, denn auch die Kinder erfreuen sich daran, ihre Drachen auf den vermüllten Dächern von Delhi steigen zu lassen.

Central Delhi, وسط دلهي, Distrito de Delhi central, मध्य दिल्ली, Distretto di Delhi Centro, Centraal-Delhi, Центральный Дели, मध्यदेहलीमण्डलम्, మధ్య ఢిల్లీ, Центральне Делі, 中德里