India
Chaluk

Discover travel destinations of travelers writing a travel journal on FindPenguins.
Travelers at this place
    • Day 146

מארקה וואלי1: שרה-מארקה

August 6, 2022 in India ⋅ ⛅ 16 °C

למארקה יצאנו עם הוגו הספרדי המשופם החמוד וקונטינה האנגליה הבלונדינית שמרגיש כאילו יצאה מסרט של מרד נעורים בריטי (בקטע הכי טוב שיש). את היום הראשון התחלנו אחרי נסיעה קלילה ומלאת שיחות, עקב זה שהכרנו אותם רק יום לפני זאת הייתה הזמנות נהדרת להכיר.
      עצים עם קצת עלים צהובים שנראים כמו ציפורים, אבנים סגולות, עננים שמנים ולבנים שזזים עם הרוח, מלא ירוק בתוך העמק ומסביב מדבר עם הרים ענקיים ומשוננים ומידי פעם המון צמר שנפל על הרצפה ונראה כמעט כמו שלג.
      הליכה מישורית נעימה שמאפשרת להתענג על כל פרט במסלול ונהר שמלווה אותה.
      הוגו וקוונטינה פגשו ברבקה וגון עוד זוג ספרדים שממש נהנו לרוץ את המסלול הקצר והמישורי והחליטו להצטרף אליהם. אנחנו בחרנו שלא ועשינו עצירות נשנושים, פיפי, צילומים, פטפוטים והתפתלויות כל כמה דקות.
      במהלך היום חוצים את הנהר כמה פעמים עם גשרים מאולתרים, פעם מלא אנשים ושקיות שנזרקו למים ופעם שני גשרים שקרסו שבניהם ״סולם״ מאולתר שלא היינו מבינים איך לחצות אם לא היו מגיעים כמה מקומיים ומדגימים.
      בצהריים הגענו למארקה רק כמה דק אחרי החבורה הרצה ואישה מבוגרת יצאה אלינו וקראה לנו לבית שלה, רבקה וגון לא הקשיבו לה ומצאו גסטהאוס אחר אך מסתבר שהזקנה גרה ממש על גומפה ויש לה חדר אחד אך אבוי אנחנו ארבעה, הוגו וקוונטינה נשארו למעלה ואנחנו נשלחנו לירידה מהצד השני של הגומפה אל הכפר לחפש מקום חדש. לא ידענו שאנחנו נכנסים פה לבור עמוק ושהם מחליטים מראש איפה תישן והזקנה מהגומפה גזרה את גורלנו בשינה בבית הכי מרוחק בכל הכפר. אחרי נסיונות בכל הבתים במרחק סביר נשלחנו עם אדם מבוגר חביב לביתו המבודד.
      אבל על אף ההתחלה המפוקפקת גילינו הומסטיי מקסים.
      הבית אמנם היה מבודד אבל מוקף בשדות חיטה והרים יפייפים וגינה עם מלא ירקות ופירות ממנה אכלנו.

האיש שלקח אותנו היה מקסים וישר הציע לנו תה ואוכל , שעל כולו שפכנו הרים של טחינה שקנינו בלה לפני. אבל השיא היה סבאל'ה.
      ישיש מבוגר בעל 2 שיניים מתפקדות שהיה האבא של האדם שקיבל את פנינו שלא ידע מילה באנגלית אבל היה בחור סקרן וחמוד.
      את הצהריים העברנו בחלל המשותף שהיה ממנו חלון למטבח שם סבאל'ה היה יושב ומסתכל עלינו.

לפעמים היה מגיע ועושה כמה תנועות ידיים ופנים ואנחנו היינו מנחשים מה הוא אומר- כיף ממש.
      חוץ מלשחק עם סבאל'ה קראנו ספרים ויעל גם סיימה את שלה ושיחקנו המון משחקי קלפים שרק תמיר ניצח בהם(8-1)!!.

תמיר גם יצא לשטוף רגליים בנהר ולעשות מדיטציה מול הנוף המרשים בזמן שיעל בכתה מהספר העצוב והמרגש שלה.

אחרי ארוחת ערב מוצלחת במיוחד הלכנו לישון על המזרון שלנו מתפללים שלא נצטרך לצאת לשירותים הלדאקים (תמונה מצורפת) הקרים שבחוץ הצמודים לסוסים.

• Day 7

Markha Valley Adventures IV

August 21, 2015 in India ⋅ 🌙 19 °C

From Shingo we continued downhill until Skiu (3430m) in a beautiful narrow canyon. In Skiu the trail turns to the South East and starts going gradually uphill. We were in a hurry because we were hoping to get to Markha village by the end of the day. And we were really close to making it, too - when we stopped for lunch at a deserted campsite and looked at the map, we realized that we were much closer to the destination than we thought we were.
      After passing two more villages, the Markha river, which was running right below us all day long, left us no choice - we had to cross it. But we couldn't. There was no bridge, and after trying for an hour and a half, we finally realized that the water was too deep and the current was too strong. We decided to go back to the last village we passed (Sara, 3600m) and try again in the morning.

• Day 37

Markha Valley dag 5 Markha - Hankar

September 6, 2016 in India ⋅ ⛅ 23 °C

Een redelijk makkelijk dag, zo'n 4 a 5 uur lopen. Weer erg mooie omgeving, en omdat het zo'n makkelijke dag was zijn we in wat oude klooster gaan rondneuzen, erg leuk om te zien.

Ik loop nogsteeds mee met Oli, Marc en hun gids wat alles erg makkelijk voor mij maaktRead more

You might also know this place by the following names: