India
Cubbon Park

Byebye India 😪😁

February 13 in India ⋅ ☀️ 31 °C

E chli wehmütig simer hüt Morge verwachet, wills euse letschti Tag vo Indie und au de letschti Tag z Dritte isch. Die 6 Wuche Indie sind wahnsinnig grast und mir händ soooo viel erläbt und gse. Vorallem au all die fründliche, lustige und extrem nette Mänsche wo mer händ derfe begägne, hend eusi Ziit einmalig und unvergässlich gmacht.

Und was macht mer ächt a somene letschte Tag in Indie?

Genau, mer gat dänk i ne Mall😂
      D Marion und Jeannine sind chli in en Shoppingruusch gfalle und sind sehr am hoffe, dass den am Abig alles i eusi Rückseck passet.
      I dere Mall hets au no es Imax Kino gha, wo mer no de Film Dune gluegt händ. Nei, dass isch kein Bollywood Film gsi, d Jeannine het die andere zwei nöd no me demit wele strapaziere😂😂😂 und de Film isch uf Englisch, was es unschlagbars Argument für de Film gsi isch😅
      Im Kino isch es isschalt und extrem luut gsi😂 während em Film hämer eus müsse aschreie und sind biz taub den usem Kino use gloffe.

Em Adi und de Jeannine ihri Plän hend sich biz gänderet. Sie währed uf Equador und den uft Galapagosinsle gfloge. Leider leider brodlets ja in Euador rächt, warum mir eus mit schwerem Herze gäge die Destination händ müsse entscheide. Defür hämer ez en super Plan, uf de mir eus wahnsinnig freued. Mir flüüget hüt Nacht uf MEXIKO! und zerst gömer für drü Wuche ine spanisch Sprachschuel!🥳 Wie seit mer so schön, Reise bhalted eim flexibel😂

Fürt Marion gats au hüt Nacht witer uf Sri Lanka. Wer ihrne Abentür wet folge, da wär de Link für ihre Blogg:

Nach em erfolgriche Packe hämer natürli nomal es skipbo müsse spiele😎 mit em uber hämer den die letscht fahrt in Indie an Flughafe gha. Uff aso de Fahrstyl vo da werdemer definitiv nöd vermisse🙈😅
      De Adi und d Jeannine händ an Terminal 2 müsse und bi de Marion ischs nöd ganz klar gsi. De Uberfahrer het gmeint au T2 aber Google het T1 gmeint. Natürli hämer d Marion nöd alleine an T1 wele ga la und sind mit. Es het sich aber den usegstellt, dass sie au an T2 muss. Mit emene Shuttlebus hämers den alli zäme au no an T2 gschafft💪da mir um genau die glich Ziit gfloge sind, was doch en riise Zuefall gsi isch, vorallem will de Adi und d Jeannine ihre Flug no händ müsse verschiebe und eifach vo globetrotter buecht worde isch, hämer zäme chöne warte.

Und den isch den scho bald de Momänt vom Tschüss säge cho. Mir sind all zäme scho chli truurig gsi und händ eus mit enere riisige Umarmig und unheimlich vielne schöne und verbindende Momänt im Rucksack verabschiedet.

Cubbon Park