India
Khajuraho Group of Monuments

Dagje dakterras

January 6, 2016 in India ⋅ ☀️ 2 °C

Het hotel heeft een overdekt dakterras met lounge kussentjes. Het blijkt precies te zijn wat we nodig hebben vandaag. We hangen hier rustig rond tot halverwege de middag. Als de temperatuur wat over zijn hoogtepunt heen is, gaan nog even op pad. Er zijn namelijk nog meer tempels rond het stadje. Onderweg spreekt iedereen je aan en loopt ongevraagd rustig twee uur met je mee. We lopen door de oude stad van tempel naar tempel. Tussendoor worden we nog even - wederom ongevraagd - rondgeleid door een plaatselijk schooltje. Omdat ze toch wel goed bezig zijn, doneren we een kleinigheidje (en poetsen we onze karma weer even op). Als de laatste tempel vol blijkt te hangen met afbeeldingen van naakte mannen waar weinig mensen warm van worden, besluiten we onze tempeltoer voor vandaag af te sluiten en gaan we weer terug naar ons dakterras :)Read more

Yoga&Kamasutra

November 13, 2018 in India ⋅ ☀️ 33 °C

Der frühe Vogel trifft den Yogalehrer.
    Ein früher Start in den Tag mit einer Stunde Yoga... herrlich, könnte (sollte) man jeden Tag machen.

Frisch geduscht geht’s zum Frühstück und dann zu den Tempelanlagen in Khajuharo. Sehr schöne Anlage 🙏🏼Read more

Khajuraho Group of Monuments, Khajuraho, খাজুরাহ, Khajurâho, खजुराहो, HJR, カジュラーホー, ಖಜುರಾಹೊ, Khadżuraho, Conjunto de Templos de Khajuraho, Кхаджурахо