India
Jammu and Kashmir

Discover travel destinations of travelers writing a travel journal on FindPenguins.
Top 10 Travel Destinations Jammu and Kashmir
Show all
Travelers at this place
    • Day 185

עולים ל לה

June 14, 2022 in India ⋅ ☀️ 14 °C

מי שיודע או לא יודע מעוקביי הנהדרים פה בפינגיוון, הסיפור של עם המדבר הוא סיפור אהבה שלקח לו הרבה זמן להתממש.
      כל הילדות שלי היינו נוסעים כל המשפחה פעמים בשנה לטייל בתמנע, ובשנים האחרונות גם בצופים לטיולי חנוכה דרום. ככה שחוויתי הרבה מאוד מהמדבר בישראל ויצא לי לטייל בו לא מעט. תמיד רציתי להיות מהאנשים האלה שאוהבים את המדבר, את השקט שלו והעוצמה שלו, ממש ניסיתי להבין אבל לא הצלחתי לגלות מה סוד יופיו של המדבר הצהוב הזה והכל היה נראה לי אותו דבר. בשנים האחרונות ממש היה לי שינוי ופתאום זה קרה, החלטתי לצאת לשביל ישראל ולעשות את החלק של המדבר מערד ועד אילת. פעם ראשונה בחיים שבחרתי בעצמי וממש רציתי לטייל במדבר, וזה לא כי הייתי חייבת. נהנתי ממש וכל יום היה יותר יפה ומיוחד מהשני, המסע הזה נפסק באמצע לצערי אבל גם המעט שהספקתי נתן לי את החותמת האחרונה שהיתי צריכה כדי להבין את מה שלא הבנתי כל השנים על המדבר.
      היום נסענו במיניבוס חבורה של 12 ישראלים (בניהם גם עלמה דן ואיילת) ממנאלי ללה, עיר שנמצאת באמצע מחוז לדאק שכולו מדבר ענקי.
      נסיעה של 16 שעות, יצאנו ב6 בבוקר והגענו בסביבות 9 וחצי בערב. כל הנסיעה בגובה ממוצע של 4,800 כשהיו גם כמה שעות טובות מעל ה5000 ופס ב5,300.
      פחדתי שיהיה לי סיוט כי זה נסיעה ארוכה ואנחנו לא רגילות לגבהים אבל האמת שהיא עברה לי מהר ונהנתי ממש. מדי פעם ישנתי וכשהייתי ערה בהיתי בחלון בהלם מהנוף המהמם של המדבר שהשתנה לאורך הדרך. שתי תופעות מוזרות שהפתיעו אותי היו כל מיני אגמים ונחלים דיי גדולים זורמים לאורך הדרך. מי ראה איי פעם כזה נחל גדול זורם באמצע המדבר? אבל זה קיים וזה קורה בגלל ההפשרות שלגים וזה היה מהמם. הדבר השני זה הישובים הקטנים בדרך שנראים ממש כמו נווה מדבר, פתאום רואים מלא ירוק וגידולים חקלאים שלא ברור איך הם מצליחים בכלל לגדל שם משהו.
      הגענו למסע חיפוש אחר גאסט האוס שנחל הצלחה רבה ואחרי מקלחת מפנקת שהוציאה את כל אבק היום מהשיער הלכנו לישון מרוצים ומתרגשים להמשך

• Day 138

להלה לנד

June 27, 2022 in India ⋅ ☀️ 22 °C

על ימי ההסתלבטות והמנוחה שלנו בלה
      • עומר ואני קנינו כרטיסים לסרילנקה ב9.7!! שוב תחושת החופש האינסופית שבאפשרות לעבור מדינה בכזו פשטות והתרגשות מעולם חדש שעומד להתגלות.
      סלט עדשים ומנגו בבודהי טראס בנוהל.
      הפקנו מסיבת צהריים מושקעת וקטלנית כדי למצוא לנו כיף בתוך יום שנדמה היה כי לא יקרה בו כלום.
      אלכוהול דרך חור בקיר וטור צפוף ודוחף של הודים, מחירי רצפה.
      ערבובי קוקטיילים מוכנים בבקבוקים אישיים, קרקרים וגבינת אמול מפחית שימורים, ריבת הומייד ממשמשים.
      האתגר - קרח
      מסעדה אחרי קפה אנחנו מקבצים קוביות בתוך שקית ובקבוק מים קפוא.
      הכל משתלם ונרגע ברגע שכולם מתיישבים בחצר ההוסטל הירוקה שלנו, עם מוזיקה טובה ושמחה.
      *השלכות - עומר הופך לזומבי ונרדם גם בזמן הסרט ההודי שהתחלנו בנטפליקס ('RRR' הזיהה)
      וגם במסעדה למשך כל ארוחת הערב.

שיהיה לכולם לילה טוב וחלומות על יום שכולו צהריים
      פיס

• Day 139

על פרידה ואגם

June 28, 2022 in India ⋅ ☀️ 16 °C

פרידות גדולות של יום אחרי.
      איילת דן ועלמה יורדים למנאלי.
      את דן ועלמה נראה רק בארץ באיזה מן יום שיגיע
      ומאיילת זו פרידה למי יודע כמה.
      אחרי חמישה חודשים של שותפות מדהימה, עוזבת לפורטוגל ישראל ודנמרק לתקופה של 8 חודשים.
      פרידה כזו לא מפילה ישר את האסימון שכן מעולם לא היינו בנפרד למשך תקופה ככ ארוכה.
      כולנו מתרגשים מאוד ובטוחים שלפנינו תקופה מדהימה של הגשמת חלומות ותשוקות גדולות.

אגם פנגונג
      נסיעת צהריים שהתמשכה לה עד השקיעה
      עומר אלמוג יואב נועה אורן ואני
      אגם פנגונג צלול וצבוע בטורקיז ותכלת
      ממנו עולה רכס הררי כשבפסגות שלג
      הקפצנו אבנים, אכלנו בבופה טאלי, קלפים וסרט הודי.
      שמי הלילה היו היפים ביותר שנתקלתי בהם בטיול ויואב שעבר קורס אסטרונומיה בדובה הגדולה הרחיב לנו את הידע בקבוצות וסיפורים.
      קמנו לראות זריחה, חזרנו לישון והקצנו לארוחת בוקר, טבילה באגם ספרים והקפצות אבנים.
      נסיעת צהריים חזרה ללה וארוחת ערב עם נועם וענבל שבדיוק הגיעו ממנאלי
      מחר גילי ממשיך לקורס מורי יוגה ברישיקש, ובעזרת שיווה עוד נתראה במזרח הרחוק
      שיהיה לכולם לילה טוב וחלומות על פרידות ארוכות שנגמרות מהר
      פיס

• Day 135

מרקה וואלי

June 24, 2022 in India ⋅ ☀️ 16 °C

חבורת חסמבה מתאחדת שוב, מכל קצוות הודו ותבל הגיעה למסע אחרון בטיול של איילת עלמה ודן.
      ניצקה וגלעד של וכרמל אורן עומר אלמוג ואני.
      את היום בלה אנחנו מעבירים בשוטטות במדרחוב (אשכרה מדרחוב?!) ובשיעור יוגה שניצן המורה הטריה והתותחית העבירה לנו.

עמק מארקה
      בשני מיניוואנים יצאנו כולם אל העמק ולתוך ארבעה ימים מדהימים יפיפיים ומלאי חוויות.
      הרבה זמן שלא טיילתי במדבר ואם כבר אז שיהיה מלא במים ומפוצץ בפסגות שלג כמו אבקת סוכר, התרגשות בשיאה.
      ביום הראשון הגובה והמסלול איפשרו לנו מספיק אוויר כדי שנוכל ללכת בסתלבט ולהיכנס לתוך שיחות אינטימיות וחדשות אחד עם השני.
      למרות שאנחנו קבוצה גדולה מורגשת התחושה הקלילה והעצמאית שכל אחד מביא איתו וזה משמח.
      לילה ראשון, עוד לא יצא לנו להתעכב ככ הרבה זמן על חיפוש מקום לישון.
      כל ההומסטייז נדמים נטושים ואנחנו אחרי יום ארוך בלי ארוחת צהריים.
      בתם שעתיים ארוכות אנחנו נכנסים לבית חמוד בו כולנו נישן יחדיו על מזרונים באותו החדר, נאכל יחד במטבח ונצחצח שניניים במעגל רחב סביב הברז שמזרים את מי הנהר.
      המחיר הכל כלול, טאלי לארוחת ערב, המון המון תה וריפילים, בוקר צ'פטיז וממרחים ולצהריים ארוחות ארוזות של בצה תפוא פיתה קיטקט ומיץ מקרטון (נוהל חוזר לכל היצים הבאים).
      יום שני יום קצר, המון צבעים בתוך הואדי, ורוד ירוק כחול ולבן ואחרי עצירת צ'אי הגענו לשעת צהריים להומסטיי הבא.
      ניצלנו את מזג האוויר החם ונכנסנו למקלחת גברים שבטית במי הנהר.
      קיבלנו משימה למיין אורז לקראת ארוחת ערב וכולם מתפננים להם עם ספר מוזיקה או ביוגה על הדשא.
      בהומסטיי נמצא זוג אירופאי מקסים איתו אנחנו מתגלגלים כמובן למסע השוואות 'איך זה אצלנו, ואיך אצלכם' הטאלי טעים בקטע קיצוני ואנחנו הולכים לישון אחרי כמה סבבי פרזידנט בקלפים.
      יום שלישי כבר מתחיל הטיפוס והגובה נותן אותותיו, לא ברור איך הכנסנו את עצמנו שוב פעם לסיטואציה הזו, מסתבר שקושי נשכח מהר ומתגמד לעומת כל החוויות העוצמתיות שמסביבו.
      כולם מהלכים בשיירה ארוכה, כשהמרחקים אחד מהשני מסומנים לפי כמות הג'ייביאלים שפועלים במקביל בלי להפריע אחד לשני.
      את היום אנחנו מסיימים בקמפ אוהלים פסטורלי, מוקף מחילות ארנבים (או מכרסם אחר) שמתרוצצים ממקום למקום ולעדרי יאק וחמורים שרועים בעמק.
      אנחנו מתמקמים באוהלי זוגות ונכנסים לתוך אוהל האכילה שעוד יחסית חם.
      המון כוסות תה נופלות אחת אחרי השנייה והאוכל מגיע ברמה גבוהה שכיף לסיים איתה את היום. באוהל, עומר אלמוג ואני מצטופפים לכמה פרקים של פרנדס לפני השינה.
      יום אחרון, יום של פאס.
      ארוחת בוקר מזינה של פורידג ופיתות עם ממרחים ואנחנו יוצאים לדרך לטיפוס אחרון בגבהים.
      מעפילים לפאס! 5,200 מטר גובה, שלוליות של שלג על האדמה ועמק אדיר וחדש שנגלה לעינינו לראשונה נפרס לו מלפנים.
      אחרי אופוריה של הישג, כל שאר היום ממשיך בירידה לתוך קניון אדום זורם במים ובמקטעי קרח.
      בשעה שלוש בצהריים אנחנו מתחברים לשביל הג'יפים ממנו לוקחים אותנו אותם החברים שלנו עם המיניוואנים, עייפים ותשושים, חזרה ללה ולארוחת שישי מקודשת.
      שיהיה לכולם לילה טוב וחלומות על מעגלי צחצוח שיניים עם כל החברים הכי טובים שלכם
      פיס

• Day 190

מסיבת פיג׳מות

June 19, 2022 in India ⋅ ☁️ 7 °C

הימים בלה עברו בכיף, הגענו ליום התאפסות שתכלס כלל יום אינטנסיבי של הסתובבות בכל העיר והמיין בזאר. ביום למחרת בעיקר התעסקנו בלשכנע (להתחנן) לישראלים שיבואו איתנו לשלושה ימים טיול בנוברה ואלי כדי שנמלא את כל המקומות בואן ויהיה לנו מחיר טוב.
      כל סיבוב בעיר התאהבנו בה יותר, הנוף של ההרים המדבריים עם השלג פשוט מהמם ביופיו, האוירה הרגועה, האירוח הנעים והאנשים הנחמדים, שלא כל כך תואמת את הודו.
      ניצן חברה שלנו שהצטרפה לחבורה העבירה לנו יוגה וזה היה ממש כיף, ובאחד הימים עלינו גם לshanti stupa לקראת השקיעה לתצפית יפה יפה על העיר, וכמובן אכלנו מלא אוכל הודי מקומי וטוב.
      ביום שישי יצאנו חבורה עליזה של 12 ישראלים לנוברה ואלי. נסיעה מטלטלת ומתפתלת כרגיל, אבל עברה באוירה טובה וכמובן מוזיקה להרמת המורל. עצרנו בדרך בדיונות חול ונהננו מכמה דקות של אווירת דרום אמריקה בנסיעה עם הטרקטרונים בדיונות. אחרי ארוחת טובה בדאבה ליד נסענו לכפר שבו נישן הלילה. החבורה שלנו ירדה בכפר לסבב חיפוש הוסטלים וה6 הנוספים המשיכו לכפר הבא לעוד איזה אטרקציה של רכיבה על גמלים שאנחנו בחרנו לוותר עליה הפעם.
      בגאסט האוס הראשון שנכנסנו אליו פגשנו איזה דידי ממש נחמדה, היו שם רק 2 חדרים לישון וזה לא הספיק לכולנו… היא לא הייתה טובה כל כך באנגלית אבל רצתה מאוד לעזור אז הצלחנו לתקשר ולבסוף היא אמרה שנבוא אחריה לגאסט האוס אחר שבו יהיה מקום לכל הישראלים לישון ביחד.
      אחרי הליכה של איזה 15 דקות לפרברי הכפר הגענו לאיזה בקתה חמודה עם מרחב של סלון גדול שבו כולנו נוכל לישון ביחד על מזרונים על הרצפה. ממש מקום חדש ויפה שנבנה לאחרונה ונפתח לאירוח לפני 3 חודשים, בדיוק כמו שניצן ואני רצינו שיהיה היום בערב, ואפילו ממש מעל ומעבר לכל דימיון. גורל? קארמה? או סתם מזל? לא נדע אף פעם…
      העברנו את הערב בכיף בהוסטל, בזמן שכל המשפחה - דודים אחים ונכדים הגיעו כדי להכין לנו ארוחת ערב חגיגית של יום שישי. בהוסטל בחדר ליד ישן גם איזה הודי שהוא יוטיובר מטייל ומתעד את הטיול שלו בהודו. הוא כמובן צילם אותנו בארוחת שישי וגם ביקש שכל אחד יספר מה הוא הכי אוהב בהודו.
      לקראת השינה פרסנו את כל המזרונים והשמיכות והלכנו לישון באוירה קוזית חבורה של ילדים חמודים ומאושרים.
      קמנו לעוד יום שהוצג לנו כנסיעה של 4 שעות עד לאגם Pangong lake, בסוף מצאנו את עצמנו שוב תקועים 10 שעות בתוך הואן וכשהגענו התחלנו לחפש גאסטהאוס שיכול להכיל את כולנו. כפר ראשון, ועוד אחד והמשכנו עוד לכפר השלישי ולבסוף מצאנו את המקום המושלם בכפר הכי יפה באגם. מהר מהר החלפנו לבגדים תרמיים ורצנו להינות מדקות אחרונות של גולדן האוור. שוב דאל באט והפעם הולכים לישון שלושה אנשים ביחד במיטה במקום על מזרונים.
      הוחלט שקמים לראות את הזריחה, אז כיוונו שעונים ובסוף רק עלמה דן ואני הרציניים שבחבורה קמנו, לקחנו איתנו ג׳בל וכיסאות ושמיכה וישבנו ביחד מול האגם כמו חבורת זקנים. האמת שהזריחה לא הייתה כזאת מיוחדת אבל היה כיף לקום מוקדם ולהינות מכמה שעות רגועות באגם לפני הנסיעה בכביש המתפתל חזרה ללה.

• Day 3

Akklimatisierung auf 3400 m Höhe

July 24, 2022 in India ⋅ ☁️ 24 °C

Angekommen in unserem Guesthouse außerhalb des Zentrums (das Hupen wird mir fehlen😂) haben wir die Zimmer bezogen und sind nach einem Chai-Latte, der außer mir wohl niemandem schmeckt, zu Fuß zum Lunch gekeucht😳💪🤪
      Vegetarische Gerichte sind oberlecker, bin ein Fan von Momos (gefüllte und gedämpfte Teigtaschen) und Fried Rice geworden😋

• Day 3

Moppeds da 👍

July 24, 2022 in India ⋅ ☁️ 23 °C

Nachdem unser Moppedvermieter doe die Enfields zum Guesthouse gebracht hat sind vor der ersten Runde ladakish Essen gegangen. Wie auch gestern gab es ein bisschen probieren von allem 😍 Heute Abend wollen wir mit den RE noch eine Tour auf den Berg zur Stupa machen um den Sonnenuntergang dort zu genießen.Read more

• Day 4

Ankunft in Lamayuru

July 25, 2022 in India ⋅ ☁️ 16 °C

Der Einstieg in die Tour heute war schön, durch das Indus-Tal am Moonland vorbei nach Lamayuru in das gleichnamige Guesthouse👍😎
      Zum Abschluss haben wir noch einen Abstecher ins örtliche Kloster gemacht, gutes Karma schadet je nie😁Read more

• Day 5

Fotu-La 4134 m

July 26, 2022 in India ⋅ ☁️ 16 °C

Den ersten hohen Pass unserer Bucket-list haben wir heute unter die Räder genommen💪👍
      Eigentlich stand eine Rundtour auf dem Plan, aber das Wetter hat uns einen Strich durch die Rechnung gemacht😠
      In einem sehr schönen Tal gab es durch den Regen der vergangenen Nacht
      einen Hangrutsch, Überflutung durch den Fluss und zu gute Letzt ist das Räumgerät noch kaputt gegangen.
      Also ging es leider nur zurück. Aber wer weiß wozu es gut war, denn wir wurden auf dem Rückweg so richtig geduscht!

• Day 6

Sirsir-La 4823m

July 27, 2022 in India ⋅ ☁️ 15 °C

Abweichend von unserer Bucket-list haben wir heute noch einen Pass mit über 4800m eingeschoben😜
      Beste Gravel-Piste die richtig Spaß gemacht hat.
      Etwas zum Essen bekamen wir in einem ladakhischen Dorf bei einer Familie. Interessant zu sehen, wie sie leben.Read more

You might also know this place by the following names:

State of Jammu and Kashmīr, State of Jammu and Kashmir, Jammu and Kashmir, Jammu-et-Cachemire, जम्मू और कश्मीर, ज्वम त॒ कॅशीर, Jammu og Kashmir, جموں و کشمیر