Indonesia
Banjar Dukuhgeria

Here you’ll find travel reports about Banjar Dukuhgeria. Discover travel destinations in Indonesia of travelers writing a travel blog on FindPenguins.

Ubud

June 27, 2017 in Indonesia

Unud ist das kulturelle und künstlerische Zentrum Balis. Es ist ein netter kleiner Ort, von wo aus man viele Sachen erreichen kann (Reisterassen, Tempel, Joga und balinesisches Essen).
    Außerdem ist Ex Präsident Obama zur selben Zeit hier wie wir. Wir sind sogar schon an seiner Unterkunft, dem Four Seasons Ubud, vorbeigekommen!Read more

Balinesischer Kochunterricht in Ubud

September 8 in Indonesia

Nachdem wir in Ubud angekommen und uns ausgeruht hatten, ging es zum balinesischen Kochunterricht.

Nach der langen, ermüdeten Fahrt hatten wir erst nicht richtig Lust noch Groß kochen zu müssen.
    Allerdings war unsere Lehrerin super lieb und auch witzig, wodurch wir eine lockere Atmosphäre genießen durften.

Wir kochten alle zusammen traditionelle Gerichte, die wir bei Sonnenuntergang endlich testen konnten.
    Das Essen war extrem lecker!

Anschließend durften wir uns sogar den privaten Tempel unserer Kochlehrerin anschauen, was für mich eine ganz große Ehre war!

Den17 Ubud, Bali

April 30, 2017 in Indonesia

Na dnesny den nam Dominika pripravila perfektny plan. Hned rano po nas prisiel odvoz do kucharskej skoly na celodenny kurz varenia balinezskych jedal. Ako prve bola exkurzia na lokalne trhovisko, kde sme dostali vyklad o ich lokalnych koreniach, zelenine a ovocii. Potom nas vodic zaviezol na ryzove policka, kde nam vysvetlil, ake ryze pestuju a ktora je naco dobra a ze Indonezcan zje denne min 0,5kg ryze. Ako sme prisli, zoznamili sa, bez zbytocnych prestojov sme zrazu drzali noz, alebo drvili korenie. Zacali sme sprudka pripravou omacok a spracovanim dolezitych prisad. Niet divu, v plane bolo navarit az seden jedal. Ked boli suroviny pripravene, prva bola zeleninova polievka. Nasledovala moja oblubena arasidova omacka so zeleninou Gado Gado. Potom tuniak ala Pepes Ikan, grilovane kuracie na spajdlach, zlte kari atd. Koncili sme dezertom. Samozrejme sme to vsetko zjedli. Perfektna akcia, recepty si odvazame domov. Ale to nebolo vsetko. Po kratkom zotaveni pri nasom bazeniku sme vecer isli na kulturne predstavenie tradicneho Bali tanca a hudby. Velmi exoticky folklor. No a kedze sme boli stale najedeni z nasich 7 jedal tak na veceru tentokrat nebolo miesto.Read more

Essen ist fertig :)

October 15, 2016 in Indonesia

Sup Jamur - Clear Mushroom and Vegetable Soup

Bumbu Kuning - Basic Yellow Sauce (Curry)

Kare Ayam - Chicken in Coconut Curry

Sate Lilit Ayam - Minced Chicken Grilled on Bamboo Stick