Indonesia
Banten

Here you’ll find travel reports about Banten. Discover travel destinations in Indonesia of travelers writing a travel blog on FindPenguins.

Tidung Island

August 20, 2017 in Indonesia

Unseren letzten Tag wollten wir noch einmal so richtig genießen. Deshalb sind wir mit dem Boot vom Hafen Jakartas zur Tidung Island gefahren. Eine der Thousand Islands in der Javasee vor Jakarta. Unglaublich wie man in so kurzer Zeit dem Trubel der Großstadt entfliehen kann und in einem kleinen Paradies landet. Dieses türkise Wasser, einfach unbeschreiblich schön. Aber bekanntlich sagen Bilder ja mehr als tausend Worte..Read more

Erkundung des Jungels

August 18, 2017 in Indonesia

Hüt morge wo mer ufgstande sind hend i und d emily scho mol euse ersti schrek gha. Mir hend es neus hustier becho. I eusem Zimmer isch en Skorpion gsi. Zum glück isch en den eine fu de Ahgstellte go usehole zerst het er zwar mit eus chli gwitzlet aber er het das nachher den supper gmacht. Nach dem schrek sind mer den go zmorge esse und nachher hend die wo hend welle mit de Bewohner in Fluss abe derfe. Mir hend zerst no es stückli müse laufe und den hend mer durab chene es isch det scho alles sehr schlipfrig gsi aber mir het das mega spass gmacht. Den sind mer mit de Reife de Fluss durab das isch soo richtig lustig gsi und het mega mega spass gmacht mir hend soo eh schöni landschaft ghaa und Plötzlich hend mer uf de eine site no 2 Elephante gsee. Ich han das so wunderschön gfunde. Den hend mer en halt gmacht zum an en Wasserfall z gah det hi sind mer eppe 15 min gloffe dur bächli dur gstrüpp eifach dur alles.. Einist hend mer chli obe abe müse und det het eus eine ghulfe und er het mer gseit i selli uf de steke stah deh segi supper ich han natürli denkt i nime en zwüscheschritt bin usgrutscht und voll is flache bächli abeghait er het mi welle hebe und isch au grad dri ghait. Es isch nid die aller weichsti landig gsi wils alles stei gha het. I glaube dah gut morn eh paar blaui Flecke... Am wasserfall hend mer den Zmittag gesse. Mer hend zerst chene zum wasserfall schwümme und det au go dundert stah nachher hends für üs alli eh krone gmacht miteme Blüemli es het mega herzig usgsee au s esse hends mega schön paratgmacht gha. Nach em esse sind mer wieder zrug gloffe. De weg isch scho mega schlipfrig und mantschig gsi ab und zue aber es isch lustig gsi. Wo mer wieder zrug gsi sind hend mer nomol wieter durab chene mit em Reife den isch de zu mir cho wo au is wasser gheit isch go fröge ob alles okei segi den hani gfragt ja und bi im den het er mir chli verzellt gha das dah gar nid soo gförli segi er hegi sich scho de ganz arm und s bei und weis gott ned no was alles broche bim Töff fahre. Er isch den amigs Plötzli sehr gern bi mir gai und het immer chli mit mir gredet. I glaube i han fast chli en neue Koleg gfunde. :D Den wo mer am endi gsi sind hends eus mit de Chips abgholt und zrug zum hotel bracht. Dete hend mer genau 20min zit gha zum z Packe verabschide und z dusche. Den sind mer witer mit de Chips nach Buckit Lawang. Mir sind eppe 3h sehr holprigi weg gfahre und es het mega gsteupt gha. Wo mer det ahcho sind hets zerst mol mega mega gregnet. Den sind mer nur no go znacht esse und nachher ab is Bett. Ich han no nie soo es luts gwitter ghört wie diie nacht!Read more

Sawarna Beach ~ Banten

April 1 in Indonesia

- Beaches, padi fields, winding roads, seafood and hills.
    - From Bogor 4,5 hours motor riding. All access to beautiful beaches only by motorbike.
    - Stayed in Escape House Indonesia (450K/nite) with Wifi. Pick room No. 4 (terrace)
    - 3 beaches i visited: Goa lawar, Tanjung layar & Legon Pari. Legon Pari Beach is the best one. Wide coastline, white sand and good for swimming. Could even stay in Rumah Bale2 for only 100K per nite.Read more

Banten, بانتن, Правінцыя Бантэн, Бантен, Bantan, Provinco Banteno, Bantén, Van-tan-sén, बांतेन, Provinsi Banten, バンテン州, ბანტენი, 반텐 주, Bantenas, Bantena, Bantam, صوبہ بانٹین, จังหวัดบันเติน, بانٹین, 萬丹, 万丹省