Indonesia
Batusari

Monkey Forest Sangeh

February 10, 2019 in Indonesia ⋅ 🌧 29 °C

Der ligger flere abe skove i området omkring Ubud - på vejen til Pemuteran besøgte vi Bukit Sari Templet, der ligger i udkanten af en flot jungle skov de lokale kalder Sangeh - The Holy Monkey, og skoven er beboet af flere hundrede forholdsvis tamme aber. 😊
    Selve Hindu templet er bygget i det 17. århundrede under Mengwi Kongerigets hersken i området.
    Aberne er kan komme og gå til templet som de vil, og de ved udmærket godt at der er snacks i farvandet, når turisterne kommer for se dem og templet 👌😊.
    Meget sjovt besøg og aberne var rigtig søde og venlige, et par af dem synes også det var meget sjovt at kravle lidt rundt på os - om det så var pga vores utrolige charme eller de peanuts som en af de lokale guides gav os i hånden - skal vi lade være usagt 😂😂.

May 4, 2019 in Indonesia ⋅ ⛅ 30 °C

Da wir eh schon in der Gegend waren, sind wir hier auch noch reingegangen.
    Und es hat sich gelohnt, in mehrfacher Hinsicht🤩
    Weniger Touris (im Vergleich zum Sacret Monkey Forest in Ubud), Eintritt günstiger, mehr zu sehen (dazu später mehr).Read more

May 4, 2019 in Indonesia ⋅ ⛅ 30 °C

da schwante uns schon, was Sache ist: dieser Weg führt uns ganz runter zum Fluss. So einen Weg hatten wir doch heute schon gesucht, klasse! Über kunstvoll in den Fels gehauene, teils mit Moos bedeckte Stufen ging es abwärts gen Fluss.Read more

May 4, 2019 in Indonesia ⋅ ⛅ 30 °C

weit und breit kein Mensch, wir konnten diesen Moment richtig genießen - der Fluss, der Dschungel, das heilige Wasser 🥰
    Ok, der Aufstieg hatte es dann nochmal in sich, zumal wir ja bereits beim Peng Empu viele Treppen gestiegen sind
    😅🤪

Regelwald & Affentempel