Indonesia
Bulak

Jakarta, Indonesia

July 5, 2015 in Indonesia ⋅ ☀️ 31 °C

Het is familie tijd in Indonesië. We slapen bij Sab d'r pa, en omdat het vakantie is zijn Zefanya, Grace, Pris, Gaston en kids er ook, wat een feest! In Indo is het ook vakantie dus het is dolle pret want onze nichtjes en neefje die in Indo wonen zijn ook vrij. Het is ramadan tijd, dat betekent dat er altijd plek is in onze favo restaurants ( de bediening is wel nog langzamer dan normaal, maar dat kunnen we ze ook niet kwalijk nemen als je de hele dag zelf niet mag eten en drinken ) en dat het verkeer heel goed te doen is, als je precies om 17:50 gaat rijden want dan zit 90 % van de bevolking in de restaurants ( wij hebben dan natuurlijk al gegeten ) Wij crossen zelf met de auto de hele stad door en leven eigenlijk van lekkere maaltijd naar lekkere maaltijd of bijzondere toetjes ( bijvoorbeeld zelf je magnum maken yum! ). Na de ramadan is het natuurlijk tijd voor het suikerfeest, het feit dat wij geen moslim zijn en niet meedoen aan de ramadan is in Indo geen reden om niet mee te doen aan het suikerfeest, we worden uitgenodigd en feesten lekker mee ( wat een heerlijk land he ) Daarnaast zwemmen en bezoeken we leuke kinderspeelplaatsen. We moeten wennen aan het idee om langer op een plek te blijven, tegelijkertijd is het ook wel heel lekker!Read more

Bulak