Indonesia
Pangkung Bubukan

Here you’ll find travel reports about Pangkung Bubukan. Discover travel destinations in Indonesia of travelers writing a travel blog on FindPenguins.

Wanderluschd

September 1, 2017 in Indonesia ⋅ ☀️ 27 °C

Heute sind wir von Ubud nach Munduk gefahren. Hier angekommen und ein wenig von der Fahrt erholt, haben wir uns mal selbst überrascht und tatsächlich eine 3-stündige Wanderung zu zwei beeindruckenden Wasserfällen gemacht!! Hat sich gelohnt :)
    Jetzt gibt's endlich Abendessen, bevor wir uns morgen wieder auf den Roller setzen.
    Sampai jumpa!

Naar het binnenland van Bali

May 22, 2016 in Indonesia ⋅ ⛅ 18 °C

Vandaag weer vroeg op en inpakken want we reizen weer verder, naar Munduk, een meer afgelegen dorpje op zo’n 800 meter hoogte in het binnenland.
    Twee toeristen busjes en een bemo busje en 5 uur later komen we aan bij onze homestay voor de volgende 3 nachten.
    We hebben vanop ons terras een prachtig zicht op de bergen en ik denk dat de wandeling van morgen niet echt makkelijk zal worden…

We verkennen even het dorpje en gaan iets drinken met zicht op een andere maar weeral mooie kant van de bergen en we zien ook een regenboog.

Pangkung Bubukan