Indonesia
Yehkali

Here you’ll find travel reports about Yehkali. Discover travel destinations in Indonesia of travelers writing a travel blog on FindPenguins.

daar gaan we weer.

July 27, 2016 in Indonesia

Lekker geslapen spullen inpakken de jongens nog even plonzen en dan staat René onze vaste chauffeur al weer voor de deur. Eerste stop een natuurlijke bron. Lekker pootje baden. En een bakkie doen. Daarna onderweg nog bij een makreel handel gekeken. De verse makreel kwam net binnen. Daarna gegeten met René en uitzicht op de hoogste berg van bali 3140 meter. Het is een actieve vulkaan. In1963 nog een flinke uitbarsting geweest. Toen door naar de watertempel. Onderweg weer prachtige rijstvelden gezien. De watertempel lag erg mooi je kon er ook zwemmen maar dat hebben we niet gedaan. Nog een klein stukje rijden en we kwamen bij ons nieuwe onderkomen. Het ligt prachtig en heeft 9 kamers en een boomhut. De boomhut mogen wij gebruiken om in te slapen maar dat is te warm en we hebben ze liever dicht bij ons. Het avond eten hebben we hier gedaan was erg goed. Nu lekker buiten met het geluid van de zee op de achtergrond.Read more

markt koken en plonzen.

July 29, 2016 in Indonesia

Na een lekker ontbijt gingen we op weg naar de markt om inkopen te doen voor onze kookles. De markt was absoluut niet toeristisch echt alleen maar locale mensen. Oo de 1ste verdieping verkochten ze kleding Stijn en Emma zijn in een nieuw Balinese kleding gestoken. Toen door naar de vissersboten leuk om te zien. Kleine bootjes waar ze de zee mee opgaan. Toen door naar een Balinese familie waar we gaan koken. Eerst alles snijden dan met de vijzel en dan wokken. Aan het eind alles opeten heerlijk. De vliegers gingen niet door helaas. Toen door naar huis om heerlijk te plonzen en te lezen. Vanavond eten we hier en morgen gaan we door naar Nusa Lembongan.Read more

kleurtje opdoen

July 28, 2016 in Indonesia

Vandaag even aan de kleur gewerkt. Eerst een fijn ontbijtje. Daarna op pad met onze scooter. De rit naar white beach was al erg mooi. Onderweg wordt de vis aan de straat verkocht. Je rijdt tussen de rijstvelden en langs de kust. Het is hier heerlijk rustig. Éénmaal aan gekomen bij het strand moesten we eerst parkeergeld betalen dat moet je hier bijna overal. Er staan dan 3 of 4 man om jou een kaartje te verkopen. Totaal 2 scooters 1 euro. Het strand ligt echt super mooi. Hoge golven en lekkere ligstoelen. Stijn had een bodyboard gehuurd en ging lekker op de golven naar het strand. Daar een hapje gegeten, stoelen zijn dan gratis. Ook allemaal een massage genomen. En aan het eind van de middag weer richting huis. We hebben eerst nog even een rondje gereden en vlak bij ons in een moslim warung wat gegeten. Toen lekker douchen. Zingen voor Jan die jarig is en naar bed. Maar opeens hoorde we klingel klangel en er was een danseresje bezig. Dus nog even kijken en daarna naar bed. Nu lekker aan een biertje. En morgen gaan we koken bij iemand thuis.Read more

rustig aan

July 26, 2016 in Indonesia

Na het snorkelen hebben we de rest van de dag rustig aan gedaan. Emma was nog steeds niet lekker dus hebben we om 1 uur maar de masseuse langs laten komen. Voor 7 euro een uur massage is echt niet duur. Ik ben voor het middag eten nog even wat brood gaan halen bij buda bakery gewoon een halfje bruin erg lekker. Na de massage en z rust en zwem middag zijn Stijn en ik naar warong apple gereden om eten te halen. Het was weer heerlijk. Lekker op tijd naar bed want morgen weer op pad naar het oosten.Read more

Yehkali