Satellite
Show on map
  • Day 3

    Kingspark

    January 11, 2015 in Australia ⋅ 🌙 21 °C

    Mijn eerste dag was aangebroken na een vrij vreemd nachtje. Slapen was vrij lastig, mede door mijn jetlag. De kinderen wekte mij in de morgen om te vragen of ik met hen mee wilde ontbijten en zo ja of ik een hard of een zacht gekookt eitje wilde. Sounds like a perfect morning! Beneden was de tafel lekker buiten gedekt. Zo heerlijk om zoveel dingen buiten te doen! De lucht is echter wel droog, wat maakt dat ik hier nog meer drink dan ik thuis al deed.
    Na het ontbijt zijn we naar Kingspark geweest, een heel groot park incl botanische tuinen. De jongens op de loopfiets, wij te voet. Er werd mij aangeraden mij van te voren goed in te smeren om niet als rode kreeft te eindigen gezien de UV straling hier sterker is dan in Nederland. Na een rondje door het park zijn we terug gegaan naar huis gezien de jongens (en ik) erg moe waren. De jetlag hakt er best wel in.. Ik hoop dat ik snel gewend raak aan het Australische ritme. Local time is 9 uur en het liefste zou ik al naar bed gaan, volgens Arnoud doe ik dat beter niet dus houd ik maar paal tot een uur of 11. Joehoeeee iemand een leuk verhaaltje?
    Read more