Satellite
Show on map
  • Day 52

    Margaret River

    March 1, 2015 in Australia ⋅ 🌙 15 °C

    Hee guys!

    Afgelopen weekend ben ik met het gezin gaan kamperen in Margaret River, een wijnstreek 3 uur rijden ten zuiden van Perth.
    Van de heen weg heb ik niet veel mee gekregen gezien ik op een snelweg binnen 15 minuten in slaap gevallen ben.
    Margaret River staat bekend om zijn vele wijnhuizen, met uitgestrekte vlaktes druivenstruiken. Voor de wijnliefhebber de ideale gelegenheid om heel veel wijnen te proeven (en vrijwel gratis dronken te worden).
    Het weer was iets koeler, op zich wel fijn als je een huge tent mag opbouwen. De camping was vlak aan zee in de natuur. Wenneke vertelde me in de auto nog even van te voren dat ik altijd de tent goed moest sluiten, in verband met slangen en spinnen. Mijn gezicht vertrok en het duurde een paar uur en een uitgebreide inspectie van de camping alvorens ik blij was met het feit dat we dit weekend back to basics gingen.
    In de avond aten we in een gezellige Taverne tussen de Aussies. Ietwat lawaaierige, maar zeer aangename mensen.
    De volgende dag begonnen we met wat sight seeing. We bezochten het meest zuidwestelijke puntje van Australië. Waar de Indische oceaan en de grote oceaan samen komen. Toevallig liepen de vrienden van Wenneke er ook rond en ik sloot me de rest van de dag bij hen aan om wat indrukwekkende grotten te bekijken. We sloten de dag af met een restaurant met uitzicht op zee. De hangmat zag er zeer aantrekkelijk uit en samen met mijn lieve boefjes pikte ik de laatste straaltjes zon op.
    Helemaal in mijn element was ik de volgende dag op de animal farm. Gewapend met een bucket voer rende ik als een malle tussen de dieren. De kangaroe die ik mocht aaien was favoriet. Al was het zeer moeilijk om niet te zwichten voor de Border Collie puppy's...
    Een ander ding dat me hier zeer goed bevalt is de zee, my oh my: de zeegeur, het water, het zand en de kleuren. Heerlijk! Om deze vakantie af te sluiten bezochten we een verlaten, maar prachtig strandje ??

    De rest van de week was chill. De jongens zijn twee super leuke knulletjes. Vrijdag bracht en haalde ik ze op van school. Die ook gelijk even gezien. Niet echt een school overigens, gezien het een Nederlandse les is, maar toch. Gezien ik naast de pot heb gepiest voor Pinkpop ga ik morgen maar knetterhard genieten van het Future Music Festival. Had ik anders ook gedaan maar toch..

    Doeiiiiiii, liefs ??
    Read more